Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886450 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16065 на: 14 Јануари 2016, 18:51:38 pm »
@Loshko, до сега ниедна клапна не сум сменил на ниедна моја кола. А откако ги направија со оптички тпс (наместо механички), уште помалку се расипуваат. Како и да е, битно е дека истите ги има и кај бензинци и кај дизели. Кај дизел кога ќе се расипе тераш и чадиш додека не ти се расипе ДПФ, па тераш додека не ги извадиш дпф и затнеш егр, па тераш дур не ти се поебат држачите на мотор од тресење при гасење, и така, си тераш smooth and easy со дизелчето ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16066 на: 14 Јануари 2016, 19:03:15 pm »
Абе какво чадење, кога нема никаква улога, гасиш мотор, се затвора клапната.
Јас го кажав инфото за бензинската клапна, од бројни случаи на кај мојот мајстор.
Не сакам да се убедувам, овај помалку се расипува од оној. Сакам да споделам инфо.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16067 на: 14 Јануари 2016, 19:31:00 pm »
Sigurno Simo ne kupi tbi za da zastedis. Sigurno od kejf ja kupi.
Но сепак, поефтино е редовното сервисирање од 2.4 jtdm (па и од 1.9/2.0 jtdm).
Па кога филтерот за гориво на Алфа им кошта како да е обвиткан со злато, а моторот собира тон уље... ;D Други разлики при редовен сервис има?
Kако се со потрошувачка на масло овие 2.4 jtdm и TBI ?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16068 на: 14 Јануари 2016, 19:43:31 pm »
Не трошат масло ни двата.

1.9/2.0jdtm собираат исто или помалку уље од 1.8tbi. И користат значително поефтино уље. 2.4 собира околу 1л повеќе уље, ама и тоа не е страшно - поефтино е уљето.

Инаку, ако има некој ваква споредба за не-алфи, во овластени/специјализирани сервиси - нека сподели слободно, за да не праиме празни муабети. Кај Алфите се виде кое е поефтино редовно одржување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16069 на: 14 Јануари 2016, 20:03:49 pm »
Da bese sporedava pred 10 god so twinspark i jtd veruvam isto ke ispadnese ako ne i poevtino so jtd. 

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16070 на: 14 Јануари 2016, 20:18:14 pm »
Не трошат масло ни двата.

1.9/2.0jdtm собираат исто или помалку уље од 1.8tbi. И користат значително поефтино уље. 2.4 собира околу 1л повеќе уље, ама и тоа не е страшно - поефтино е уљето.

Инаку, ако има некој ваква споредба за не-алфи, во овластени/специјализирани сервиси - нека сподели слободно, за да не праиме празни муабети. Кај Алфите се виде кое е поефтино редовно одржување.


Кај моторите на Џулиета предноста е во однос на дизел со иста разлика како што е помеѓу 1.9jtd и 2.2jts така да во иднина поевтино ќе биде одржување на дизел мотори ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16071 на: 14 Јануари 2016, 20:19:59 pm »
Da bese sporedava pred 10 god so twinspark i jtd veruvam isto ke ispadnese ako ne i poevtino so jtd. 
Има и за 147/156/GT во табелата.

TS: 1907 фунти JTD: 2343 фунти, за 96.000милји или 160.000км


Кај моторите на Џулиета предноста е во однос на дизел со иста разлика како што е помеѓу 1.9jtd и 2.2jts така да во иднина поевтино ќе биде одржување на дизел мотори ;D
Сумљива малце табелата во делот за Џулиета, имаш две цени за 1.6 дизел нели? Може да го сервисираш и како 1.3 и како 2.0 ;) Turbo petrol, има голема разлика во тоа дали е 1.4t-jet 1.4 Multirair или 1.75tbi (кој се одржува како и 159tbi).
Како и да е, валидна поента, можеби еден ден навистина ќе се изедначи редовнотоо одржување на турбо бензинците со дизеливе
« Последно менување: 14 Јануари 2016, 20:32:41 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16072 на: 14 Јануари 2016, 22:28:05 pm »
Ако ја направат споредбава за Алфа во Македонија ке испаде дека поефтино е да возиш Масерати во Германија. Колку за инфо амортизер заден кај нас во овластен е фамозни 250 еур.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16073 на: 21 Јануари 2016, 10:48:00 am »
If There Is a Car God, He Hates Diesels



Цитат
....

Apparently, Atlas was condemned by Zeus to hold up The Heavens on his shoulders, preventing them to reunite with Gaia, which in Greek mythology was the creator and Birth-giver of the Earth and the Universe.

What does this improvised history lesson have to do with cars, I hear you muttering? Bear with me for a moment.

There's no way that you have an Internet connection and haven't yet heard about the infamous emissions scandal that has surrounded Volkswagen in the last few months. There's also no way that you don't already have a firm opinion about Dieselgate and who is to blame (if any) for the emissions tomfoolery.

That said, if we look at the extra NOx particles that our lungs have to endure because of diesel cars in general, maybe we could all use an Atlas to keep them away from our cities, engulfed in a giant globe of pollution. In that regard, we could say that if a car God existed, he or she would probably try and help our lost ways. Our car God would make us renounce the invented diesel God we've been all forced to follow by most European carmakers.

Environmental laws would need to be changed and take into account NOx particles more than CO2 emissions, which are mathematically related to fuel consumption and less harmful in the short term anyway.

Our Atlas would keep all those impurities engulfed in a giant sphere, which wouldn't be allowed by our car God to embrace Earth ever again, just like the Titan held The Heavens and Gaia apart from each other.

Now, those of you who've been reading this far will probably start wondering if I just got back from the dentist and I'm still under the influence, but I assure you this is not the case.

The truth is, it all started with Volkswagen and its Dieselgate scandal, but that was just the beginning, apparently. More and more European carmakers have been drawn into this shebang, albeit everyone is screaming that they're innocent. But are they?

The latest to come under the public's watchful but also paranoid eye are Renault and Opel, although neither of the two admitted to using those abominable “emission defeat devices,” like Volkswagen did.

After some real-world NOx emission tests had revealed some inaccuracies among a bunch of Renault models, the French carmaker decided to recall over 15,000 Captur crossovers to fix “the issue.” Oh, and it will also provide a voluntary emissions-system software update for around 700,000 more diesel cars from its stable.

Opel, GM's only surviving European branch, may not be doing very well either when it comes to its diesel engines. It's an entirely different situation in Russelsheim, though, since only a Belgian journalist is accusing Opel of trying to cover up a yet unproven emission problem with the Opel Zafira in 1.6-liter diesel guise.

BMW's shares dropped like a lead balloon last fall when a malicious Auto Bild article talked about an overly polluting BMW X3 diesel, while Mercedes-Benz has had its fair share of paranoia regarding its own diesel models.

Do you see a pattern yet? If I were a tin foil hat wearing conspiracy theorist, I would say that someone or something started a global battle against diesel cars. Heck, who am I kidding? I'm not exactly pro-diesel either, quite the contrary.

Still, that doesn't mean I don't find this newly born crusade against this type of engine a bit on the peculiar side of things. Was the Dieselgate scandal all it took for Government agencies to wake up? Really? It's almost like all the diesel lobbyists out there disappeared overnight and left us with promises of electric cars that don't come with range anxiety, make flowers bloom and hug trees with their hippie attitude.

What is your say in all of this? Are we actually witnessing the death of diesels, happening right before our eyes?

http://www.autoevolution.com/news/if-there-is-a-car-god-he-hates-diesels-103787.html#

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16074 на: 21 Јануари 2016, 12:10:15 pm »
Цитат
It's almost like all the diesel lobbyists out there disappeared overnight and left us with promises of electric cars that don't come with range anxiety, make flowers bloom and hug trees with their hippie attitude.

Лоши патишта!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16075 на: 21 Јануари 2016, 12:45:43 pm »
It wasn't me.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16076 на: 21 Јануари 2016, 12:59:24 pm »
Се е на ниво на теорија на заговор во моментот. Дизелите на хартија си исполнуваат норми.
Исто како што новите бензинци со директно вбрзигување загадуваат 100 пати повеќе, и тоа сеуште не е официјално, па е теорија на заговор.
А и за двете знаеш дека е вистина.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16077 на: 21 Јануари 2016, 19:54:34 pm »
И јас со задоволство би возел турбо-бензинец (или поголем атмосферец), сме го правеле муабетот многу пати.

Ама, да бидеме реални - се додека возењето турбодизел е значително поевтино од возењето било каков бензинец, diesel ain't going anywhere.

Генерално, луѓето колективно ги заболе полуосовината дали и колку загадуваат колите. Се додека не ги удира по џеб, нема да има ефект нит некаков скандал, нити ништо.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16078 на: 21 Јануари 2016, 20:00:20 pm »
Не треба да се дозволува на оние стари канти што загадуваат како томос да возат по улиците. И да, треба да се забранат сите двотактни мотори. Едно моторче на мешавина загадува колку 200 коли.

И мене не ми менува дали е турбо бензинец или турбо дизел, доколку имаат исти перформанси и цена на експлоатација.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16079 на: 20 Февруари 2016, 10:58:22 am »
По се изгледа сеуште не е дојдено времето на новите турбо бензинци со директно вбризгување. Плинскиот уред за нив изнесува 1100 евра, а во следните 6 години за сервисирање на плинскиот уред треба да се издвојат уште 3000 евра. ЗНачи плинскиот уред ќе ве чини 4000+ евра за 6 години. Цело време троши 20% бензин, а проблемите со плинот се гратис.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need