Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1832860 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16050 на: 13 Јануари 2016, 19:22:58 pm »
Најпопуларни се оние во VW 1.4i. Кои откажуваат често и рандом.

Просечен животен век на останатите е 100к. Исто колку и на O2 сензорот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16051 на: 13 Јануари 2016, 19:35:31 pm »
Познати се во автомобилските кружоци ;)
Прв пат слушам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16052 на: 13 Јануари 2016, 19:48:55 pm »
Најпопуларни се оние во VW 1.4i. Кои откажуваат често и рандом.

Просечен животен век на останатите е 100к. Исто колку и на O2 сензорот.

На алфините мотори ретко кога се случува. 166, помина 208.000 со истите бобини, на 159 исто така ретка појава е, барем по форуми колку што можев да видам. По некое фиатче ќе се појави, најчесто 1.2 и 1.4 со Sagem прва уградња, ама откако ќе преминат на Champion, немаат гајле и преку 100.000 км.

Познати се во автомобилските кружоци ;)
Прв пат слушам.

Да си жив и здав :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16053 на: 13 Јануари 2016, 20:33:51 pm »
Заборавив да кажа, доста чест квар кај бензинциве е електронската клапна. И доста скап, околу 500 европски. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1908
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16054 на: 13 Јануари 2016, 21:54:51 pm »
Во овласен сервис толку е. На пријател со Corsa D 1.2 му цркна, ја смени со половна за 50 евра, оттогаш нема проблем. Неможам да сфатам зошто е толку скапа, најчесто откажува во електронскиот дел, а тоа е еден степер мотор со сензор за позиција.
Веројатно никој не се замара да ги прави, кога ги има половни за мали пари.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16055 на: 13 Јануари 2016, 21:56:52 pm »
Најевтино е човек да се вози со автобус конвертиран на метан. Или Тесла. Се друго си е*ало мајката.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16056 на: 14 Јануари 2016, 06:34:57 am »
Заборавив да кажа, доста чест квар кај бензинциве е електронската клапна. И доста скап, околу 500 европски. 

Истата ја има и кај новите дизели, која работи во комбинација со EGR вентилот, така да, и таму може да се расипе. Со исти ценовни последици.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16057 на: 14 Јануари 2016, 08:22:32 am »
Sigurno Simo ne kupi tbi za da zastedis. Sigurno od kejf ja kupi.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16058 на: 14 Јануари 2016, 09:20:47 am »
Sigurno Simo ne kupi tbi za da zastedis. Sigurno od kejf ja kupi.
Но сепак, поефтино е редовното сервисирање од 2.4 jtdm (па и од 1.9/2.0 jtdm).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16059 на: 14 Јануари 2016, 15:59:48 pm »
Заборавив да кажа, доста чест квар кај бензинциве е електронската клапна. И доста скап, околу 500 европски.  

Истата ја има и кај новите дизели, која работи во комбинација со EGR вентилот, така да, и таму може да се расипе. Со исти ценовни последици.

Кај дизелите има клапна на егр-то за меко гасење, во склоп на егр вентилот е и спречува diesel runaway.  Не е истото, кај бензинците се контролира работата на моторот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16060 на: 14 Јануари 2016, 16:44:29 pm »
Toчно дека работи во комбинација со ЕГР-от но не е само за меко гасење и недајбоже ранавеј.  И кај дизелите работи постојано, не е само он/оф клапна. Затоа и е истата од бензинските мотри (дури и по модел се поклопува кај некои бензинци и дизели), Со степер мотор и позишн сензор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16061 на: 14 Јануари 2016, 17:01:16 pm »
Можеби зборуваш за нешто што не го знам. Клапната кај дизелите се наоѓа во егр вентилот, и кога ќе затвори го сопира воздухот и моторот гасе многу меко, без вибрации. И секако тоа е одлична заштита за runaway при цркнато турбо. Тоа е тој дел? Ако е тој, тогаш нема никаква друга функција во работа на моторот кај дизелашот, бар јас така знам. Не се расипува, може и да се отстрани комплетниот егр+клапна кај скоро сите дизелаши, не е потребен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16062 на: 14 Јануари 2016, 17:23:48 pm »
Цитат
Throttle Valve Control Module J338
In the direction of flow, Throttle Valve Control Module
J338 is mounted before EGR Vacuum Regulator
Solenoid Valve N18.
There is an electric motor in Throttle Valve Control
Module J338 that moves the throttle with a gear.
Adjustment of the throttle is infinite and can be
adapted to the respective load and speed of the
engine.

The Throttle Valve Control Module J338 has the
following tasks:
In certain operating situations, a differential between
intake manifold pressure and exhaust gas pressure
is generated through the throttle. This pressure
differential facilitates exhaust gas return.
In the regeneration mode of the diesel particulate
filter, the intake air volume is regulated with the
throttle.
When the Throttle Valve Control Module J338
motor is switched off, the throttle is closed. Less air
is taken in and compressed, and the engine shuts
down smoothly.
Effect of Failure
If Throttle Valve Control Module J338 fails, correct
regulation of the exhaust gas return rate is not
possible. An active regeneration of the diesel
particulate filter does not take place.

http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf

Така да, и тој си работи цело време отвори/затвори на дизелите исто како и на бензинците. Ако се расипува на бензинците - се расипува и на дизелите.

Што е уште полошо, дизелите имаат и exhaust throttle valve (клапна на ауспухот). Значи повеќе елементи за потенцијални дефекти.
« Последно менување: 14 Јануари 2016, 17:29:36 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16063 на: 14 Јануари 2016, 17:36:42 pm »
Ако разбрав добро, се користи за ДПФ фазата за регенрација и мекото гасење (ова го знаевме). И ДПГ и ЕГР  се вади кај дизелот, тоа се еколошки додатоци кои не се потребни, само сметаат. Бензинецот работи со ова цело време, затоа што ова всушност е туражата на моторот. Јас незнам дека некој сменил клапна на егр на дизел, уствари не ни може да смениш најверојатно, ќе треба цел егр да смениш.

За тоа колку се расипува кај бензинците прашај било кој автосервис.  Штета што немаме мајстори на форумов. Тркни до кај маршер или пиши му смс ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16064 на: 14 Јануари 2016, 18:12:19 pm »
Sigurno klapna pomalku se rasipuva od erg naprimer