Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1996249 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15240 на: 27 Ноември 2014, 11:48:18 am »
Darth, Еве еден тест за тебе: http://www.ukipme.com/engineoftheyear/

Пронајди ги дизелашите ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15241 на: 27 Ноември 2014, 11:53:02 am »
Не гледам споредби на бензин со дизел во овој натпревар.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15242 на: 27 Ноември 2014, 11:54:20 am »
Не ти требаат споредби. Треба во изборот за надобри мотори да ги пронајдеш дизелите и зошто не можеш?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15243 на: 27 Ноември 2014, 11:57:30 am »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15244 на: 27 Ноември 2014, 12:01:52 pm »
Ward's 10 Best Engines is an annual list of the ten "best" automobile engines available in the U.S. market, that are selected by Ward's AutoWorld magazine.

The International Engine of the Year[1] is an annual competition for automotive industry internal combustion engines, judged by a panel of automobile journalists from around the world


Ја чуствуваш разликата?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15245 на: 27 Ноември 2014, 12:09:58 pm »
Чим во САД дизел добил награда ;D. Шала на страна, јас ги посочив аргументите во темава што се вртат последниве 1000 страни и се се сведува на тоа.
-никој на форумов нема а45 амг
-никој на форумов нема м3 ф30
-повеќето немаат возено асален дизел па само кукаат во темава колку биле лоши старите
Прво се жалевте ако дизелот бил помоќен, сега кога не останува ништо друго се фативме за тоа ако бензинецот е појак биказ оф ризнс. Не е битно што постои, постои и Вејрон со 1000+кс па не го спомнувате ( најнапредниот мотор што постои ). Се ви има маани, ако се иста коњажа, а различна кубикажа, фрка, смак света. Ако се иста коњажа и кубикажа се избегнува муабетот као враг да е.

Нема разлика, двете награди се дадени од журналисти, без експерти.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15246 на: 27 Ноември 2014, 12:12:13 pm »
Така де, ако возам крш бензинец, тогаш бензинците се најлоши на свет, и немам право да приложувам докази за технолошката надмоќ на бензинците. Или со други зборови „види се што возиш, па после коментирај“. Познато мото на форумов.

И има разлика. Едните се награди кои некоја редакција мисли дека се вредни - ок, а другите се награди од куп журналисти кои гласале независно. Ако тебе ти нема разлика, тогаш имаш проблем со расудување кој аргумент има поголема вредност.
« Последно менување: 27 Ноември 2014, 12:17:21 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15247 на: 27 Ноември 2014, 12:15:01 pm »
Чим во САД дизел добил награда ;D. Шала на страна, јас ги посочив аргументите во темава што се вртат последниве 1000 страни и се се сведува на тоа.
-никој на форумов нема а45 амг
-никој на форумов нема м3 ф30
-повеќето немаат возено асален дизел па само кукаат во темава колку биле лоши старите
Прво се жалевте ако дизелот бил помоќен, сега кога не останува ништо друго се фативме за тоа ако бензинецот е појак биказ оф ризнс. Не е битно што постои, постои и Вејрон со 1000+кс па не го спомнувате ( најнапредниот мотор што постои ). Се ви има маани, ако се иста коњажа, а различна кубикажа, фрка, смак света. Ако се иста коњажа и кубикажа се избегнува муабетот као враг да е.

Нема разлика, двете награди се дадени од журналисти, без експерти.
:-X ::)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15248 на: 27 Ноември 2014, 13:06:47 pm »
На темава во претходни постови имам магистрирано и пошто немаше разбирачка решив да не се замарам. Ама ај, уат а хел, еве пак :)

Давам споредба на 2 современи автомобила, со современи мотори, двата турбо.
2 автомобила кои може да си ги дозволи еден просечен македонец (значи не ферарија, аемџија, в10 тедеија), значи РЕАЛНА споредба како што љуби да каже колега ФилипВ :)

Ова е цената на автомобилите во овластен салон:



Еве ЛИНК

Пошто ние сме размазени пазени, си земав слобода да ги земам цените во Титаниум опрема, пошто на форумов сум читал дека испод Титаниум не смееш да погледнеш.

Прво:

Фиеста 1.0 бензин 100кс     13.500 еур
Фиеста 1.6 дизел 96кс        15.200 еур

Разлика во цена: 1.700 еур

Околу едноставната математика.
Фиеста 1.0 бензин има декларирана потрошувачка во град од 5,9л, ама пошто кај бензинци тоа „е нереално“, нека има 7,5 литри. Еве ЛИНК
ФИеста 1.6 Дизел има декларирана потрошувачка во град од 4,4 л. Е сега пошто кај дизел е секогаш како што напишал производителот, јас само ќе заокружам на 4,5 литри. Еве ЛИНК

Имаме разлика од цеееели 3 литри на 100 изминати градски километри.

Моменталната цена на горивата во МКД е:

73,50 ден. бензин (нормално поскапиот)
62,00 ден. дизел

Еве ЛИНК

Фиеста 1.0 бензин според горните податоци ќе помине 100 км со 551,25 ден.
Фиеста 1.6 дизел според горните податоци ќе помине 100 км со 279 ден.

Односно, доколку возиш Фиеста дизел, на 100 километри имаш заштеда од 272,25 ден. (скоро дупло)

Според разликата во цена од 1,700 еур, односно 104,295 ден. испаѓа дека разликата во цена што си ја платил за дизелот, ќе ја заштедиш при точење гориво за 38,085 км. Тоа се во просек нешто околу 4 години, еве нека се 3.
Само при точење гориво и тоа при идиотско трошење кај бензинчето во однос на дизелашиштето.

Дали е регистрацијата поскапа кај дизелот?
Дали е одржувањето поскапо кај дизелот?

ОК, не ги земам во предвид.

И стигаме до моментот, ама дизелов тегне земјина ротација забрзува.



Внимателно!
Бензинчето има 45 помалку торкови од дизелашиштето, но поставени 350 вртежи пониско.
ФилипВ, каде повеќе ќе уживаш во случајов? Не треба да потсетам дека кај бензинчето, троа повеќе ќе трае мускулот :)

Знам дека ќе се фатите за повисоките брзини и шалтањето една подоле кое очигледно му е потребна на бензинчето, ама па тежината на дизелашиштето доведува до 1,7 м подолг пат на кочење. Пат кој кај оној мускулот може да значи живот или смрт.

И еве како компарација, а ценовно поблиску:



Фиеста 1.0 бензин 125кс     14.500 еур
Фиеста 1.6 дизел 96кс        15.200 еур

Разликата е само 700 еур, ме мрзи пак да правам математика.
Од друга страна, перформансите се неспоредливи:



Со една забелешка: бензинчето има 201 Nm, грешка е погоре. Еве ЛИНК. И претпоставувам дека графиците се со математички пресметки, па меѓу забрзувањата би биле уште повеќе наклонети кон бензинчето. Со прости зборови, џогер виледа, патос бришење.

Да резимирам.

Се уште стојам на веќе кажаното дека единствената предност на дизелите е потрошувачката. (колку и да ме разубедува ФилипВ дека не е така :) )
Потрошувачктата која се исплати тек после 3-4 години и тоа доколку пресметуваме САМО по основ на гориво.

Ефортлес возење одамна нудат и бензинците. Овие современите. Со 6 брзини и торкови ниско поставени, а не оние со кои обично знаете да споредите и застанале со развој пред 15 години.

И се согласувам дека колку расте класата на возилото, така се зголемува потребата од дизел. Но заради потреба, не заради друго. Ние сме во состојба да ги дадеме последните 25.000 еур и да се позајмиме уште 2.000 за да земеме Пасат дизел пошто помалку ќе трошел. На запад, пред да го земат дизелот ќе пресметаат дали ќе помине во годината 50.000 за да му се исплати.

Гритингс, Марјанот.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15249 на: 27 Ноември 2014, 13:13:42 pm »
Врска немаш, кај бензинецон од 80-120 мора да симнеш брзина надолу.. ебти колата со мењАч!
А и кога ќе ја шиткаш, ќе се окозиш со бензинецот, а дизелчето ќе летне уште првите 5 минути од огласување, со 2500 евра повисока цена! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15250 на: 27 Ноември 2014, 13:17:47 pm »
Еве мацко јас ке те удостојам со реплика прв. Разликата од 1700 евра во салон не само што ке ја исплатиш со првите 40000км туку најдобро ке си ја повлечеш назад кога ке ја продадеш колата на старо со минимална разлика од 1500 евра повеќе во корист на дизелот. Тоа значи дека се на се, не само што си ја исплатил разликата во цената со првите 40.000км туку и си во ќар 1500 евра. Второ, ако мислиш дека имало разлика во регистрацијата (поскапа за дизелот) се лажеш пошто и двете коли имаат иста регистрација бидејки груповно спаѓаат во истата категорија на киловати односно од 66 до 85кв. Трето, поскап сервис за дизелот може да е и тоа со разлика од 1000 денара пошто претпоставувам собира 1.5 литар повеќе уље од бензинецот. Сума сумарум првите 50.000 и на двете ке правиш само редовен што во пари е разлика за дизелашот повеќе 100 евра што дава кристално до знаење дека кога ке ја земеме на крај продажната цена на половниот дизел споредбено со половниот бензинец во ќар си 1500 евра. Возните својства се занемарливо мали во забрзување за бензинецот но и влечната снага на дизелот е занемарливо мала во негова полза што дава кажи речи исто рамниште.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15251 на: 27 Ноември 2014, 13:25:09 pm »
Тие 45 повеќе торкови во корист на дизелот се повеќе од доволни за тоа што ти го викаш ефортлес возење во споредба со 1.0 турбо бензин без разлика што тоа кај бензинецот траело подолго. А кога сте повеќе луѓе во кола да не збориме. Па јас сакам пократко да трае тоа забрзување (во смисол на обртаи) а торкот да е поголем отколку да ја тегнам колата иако со новиве турбо бензинци разликата е помала. И цената на горивата помеѓу дизел и бензин да е иста како што е во голем дел од ЕУ, повторно јас би се одлучил во овој случај за 1.6 дизелот освен нели ако колата ја користам како втора и по потреба ондак 1.0 дефинитивно.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15252 на: 27 Ноември 2014, 13:25:43 pm »
Дизел многу полесно можеш да го продадеш а и поскапо..

А и пример..  Ауди а4 слична состојба дизел вс бензин.. 2500 вс 1500..  (овие се меѓу првите што ми излегоја па затоа и ги ставив.)
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1432680 http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1318653

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15253 на: 27 Ноември 2014, 13:26:00 pm »
Давачките при регистрација се зависни и од кубикажа и од снага. На пример патен фонд е 1030МКД за возила до 1350, а 1530МКД за возила од 1531-1800ццм. Комунална такса до 1000ццм  50мкд,  300 за 1500-1800ццм... итн... Сервисните интервали се почести и поскапи.
Али затоа кога ќе го шиткаш дизелоооон мед и млеко... сите пари ти се враќаат со камата!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15254 на: 27 Ноември 2014, 13:28:08 pm »
Врска немаш, кај бензинецон од 80-120 мора да симнеш брзина надолу.. ебти колата со мењАч!
А и кога ќе ја шиткаш, ќе се окозиш со бензинецот, а дизелчето ќе летне уште првите 5 минути од огласување, со 2500 евра повисока цена! ;D
Зошто пишуваш вакви работи? Ова важи и за тие што зборат како бензинците се најлоша измислица во светот. Мислам дај да комуницираме малку понапредно без да бидеме иронични во нашите ставови и да се потрудиме да бидеме објективни малку. Не е убаво ни од едните ни од другите што буквално ги ругаат бензинците/дизелите место да сме благородни што уживаме кога се возиме во дизел/бензин. (секој со своите потреби).