Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995541 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15225 на: 27 Ноември 2014, 01:35:14 am »
Да ја сумираме листата на аргументи:
-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс
-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е
-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски
-едини аргумент на дизелот е што не троши
-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )
-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко
-ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат
« Последно менување: 27 Ноември 2014, 01:52:45 am DarthJe5us »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15226 на: 27 Ноември 2014, 07:40:50 am »
Си ми го копирал цитатот како да излегува дека и јас се сложувам со истото а уствари поставувам прашање и оригиналот гласи вака:
А тоа со намалената снага и долговечноста демек дизелашот пошто не му е намалена снагата ке нема ни долговечност?
Незнам зашто кропираш делови и така ја вадиш од контекст целата моја реченица... Е сега јас ке ти одговорам на твоето прашање дека да, бензинецот ке биде појак во кс со иста кубикажа но и далеку послаб во некои други работи како на пример економија и влечна сила. Е сега како во времево кога сите се фукаат со кубикажа вс коњажа да извадат што појак мотор тука се јавивте експерти со тврдење дека пффф намерно е детјуниран моторот инаку 500кс немаше да бидат проблем како за добро утро да се извадат. Дајте некој аргумент реален а не лаички муабети, мотор со 3000цц и 306кс бил детјуниран бе за да бил издржлив - смешки. Поздрав и чао од мене на темава.


А да, чао и поздрави. Намини пак некад. ќе има уште дизели за плескање :)

mercedes a amg 2.0 345кс ете ти нелаички аргумент против 3600 ццм најсилниот дизел на свет. како што реков, 535i не е на ниво на денешните турбо бензинци (поздрав од м3) Така да, твојата споредба има само митолошка вреднодст. ВМW напраиле дизел што е појак од безинец...еднаш... :)дур не им текна м3 да напраат сo 3l и 455кс. Ќе ми кажеш дека оној бензинец во 535i e врв на турбобензинците? кмооон, отвори ги малку пошироко очите:)

@darth, во денешно време не е проблем да се има 2.0 дизел со 200кс. пПорано 2.0 тб имаа отприлика толку коњи. Ама не еприкладно да споредуваш генерациски различни мотори.  Дајте ги дизелите што конкурираат на а45амг и на м3/м4 моторите да ги видиме :)
« Последно менување: 27 Ноември 2014, 07:50:15 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15227 на: 27 Ноември 2014, 07:55:46 am »
Ахтунг друже не се нервирај. 335и/535и почнуваат како битурбо во 2006та/2007ма со Н54 моторот. Околу 2010 излегува н55 кој е речиси ист со н54 ама има една битна разлика, има твинскролл турбо. Сите перформанси остануваат исти на хартија освен потрошувачката на бензин.

335д/535д секогаш е бил со две турбини. Првиот би-турбо М57 има 272 коњи, после станува н57 со 286 коњи, па во ф10/ф30 има 313. Истиот мотор со твинскролл се монтира на 330д/530д, итн.


Инаку, јас си купив бензин затоа што има помалку давачки. Ако купев дизел, ќе требаше повеќе пари да давам за данок и осигурување.

« Последно менување: 27 Ноември 2014, 08:06:46 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15228 на: 27 Ноември 2014, 09:59:31 am »
избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот

Ама затоа тој дизел што го постирав е 14 коња појак и има 150 нм повеке торк од тоа пежо. И да не заборавиме, од 2013 година е тој модерен дизел во голфот, наспроти атмосферецот во пежото стар 20-тина години.
Пореално здравје.
Ако си ја читал и темава, ке си сфател дека за брзини над 80-100 км/ч, тежината веке не игра улога туку отпорот на воздухот. ;)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15229 на: 27 Ноември 2014, 10:24:00 am »
Фило ај види поубаво дека прва и втора ги пуни до крај а следните на пониски ги шалта .

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15230 на: 27 Ноември 2014, 10:29:35 am »
Уште се замарате? Време е за луфтирање и на оваа тема.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15231 на: 27 Ноември 2014, 10:49:38 am »
Да ја сумираме листата на аргументи:
-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс
-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е
-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски
-едини аргумент на дизелот е што не троши
-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )
-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко
-ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат

Да надополниме уште малку аргументи:
- 2.0 Бензинец со 345КС вс дизел -штама
- 3.0 Бензинец со 445КС вс дизел -штама
- Ако нема соодветна снага - дизелот помалку троши
- Ако возиш бенизнец на плин - дизелот е подобар и немаш право да коментираш за напредните мотори кои не може да си ги пируштиш
- Ако возиш бензинец на бензин - твојот мотор е косилица со потрошувачка од 14+ литри и мојот дизел помалку троши
- Ако возиш бензинец со 1.4 поспор е од SDi иако има 100кс и исто или повеќе торк
- Ако возиш бензинец - мењачот може у г`с да си го пикнеш, пошто мора да забрзаш од 1500 вртежи, наместо да смениш брзина подолу.
- Ако возиш бенизнец на плин- осуден си, не може да свичнеш на бензин за ќејф.
- Звукот на дизелот е милозвучен и успива, за разлика од агресивниот звук на бензинците.


Некои луѓе и без очи подобро гледаат :)



He seems happy just to go to the racetrack and just soak in the atmosphere: the thunderous noise of engines, the shriek of tyres scrabbling for grip, and the sweet aroma of combusting petrol.

To us that makes perfect sense, as really, those are the best parts.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15232 на: 27 Ноември 2014, 11:17:12 am »
Колку тврдоглави луѓе читам на оваа тема тоа е чудо едно. Само една работа заборавате. Сите вие што го величите бензинците ги употребувате во контекст на звук, коњски сили?!, авто мото спорт, 0-100 забрзување итн. Но, сите овде на форумов што возат турбо дизел го имаат тој благодет во секое време од да речеме некој 4.4 В8 бензинец макар и за момент, една секунда две, тоа е повеќе од доволно. Е тоа е тоа што вие љубетелите на бензин го мечтаете :), и единствен аргумент е некој бензинец со над 3.0 односно со кубикажа дупло повисока од вашиот бензинец.

Чувството каде што возиш со 4 души во кола и полн багаж и без многу мислење претекнуваш шлепер на угорница во истиот степен на пренос и притоа си потрошил смешна сума на гориво е непроменливо. Тоа тегнење коа што го имаат сами бензинци кои што никој не ги поседува на форумов или 1% :) Е сега ќе каже некој па треба само една брзина подолу со бензинец и истото го можам јас. Во пракса за жал тоа не е така. Дури и со новиве турбо бензинци таа разлика се компензира но сепак, дизелот повторно влече повеќе.

Смешно е кога читаме луѓе во години со искуствно за мотори како зборат јас дизел никад само трактор, или јас бензинец никако тоа е лудост. Па ако сте вистински љубетили на автомобилите во оваа тема требаше 1016 страни да пишуваме како бензинецот е неприкосновен во звук, тркање итн. Затоа треба да се согласиме. Дизел е закон за секојдневно возење без разлика дали во град, отворено, на планина итн. А за бензинец се знае. Купуваш В6, В8 или нешто слично во возиш секој викенд или на стаза некаде ако се има можност. (Овдека нормално би ги вклучил на пример Меган РС, Голф ГТИ, Субару Импреза и слични такви спортски автомобили).

Тоа што многу луѓе за жал неможат да си дозволат дизел возило како ново/половно поради цената а возат бензин или плин без разлика и само пљукаат против дизели затоа што или финансиски се нема средства, љубомора, немаат возено нормално турбо дизел возило повеќе од 1000км во град и отворено и најважно се неможноста да се признае дека во реалниов ни живот дизел возило е задоволство да се вози во споредба со сие 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 па до некаде и 2.5 бензинци. За среќа овие веќе се во историја горе доле па со турбо бензинциве нешто пробуваат да се извадат ама џабе :) Без нервози.
« Последно менување: 27 Ноември 2014, 12:14:11 pm vlatko.klp »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15233 на: 27 Ноември 2014, 11:19:14 am »
Фило ај види поубаво дека прва и втора ги пуни до крај а следните на пониски ги шалта .

А демек ако ги шалташе на 4500+ ке беше побрз ? Се гледа дека и современ дизел брефта веке на 4000 вртежи.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15234 на: 27 Ноември 2014, 11:24:03 am »
Понатаму:
-ако дизелот има повеќе коњи се бара споредба со полесен бензинец
-ако дизелот има повеќе коњи и е побрз нешто не штима
-ако бензинот има повеќе коњи, ок е, најтоп споредба
;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14388
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15235 на: 27 Ноември 2014, 11:28:39 am »
Аман више со таа потрошувачка.
Ако не тие битна нема да постираш слики со бројки од 2.3л,3.7л/100км туку постирај 9.4л+ и не се влечкај по пат со 38км/х просечна брзина...Кај 270цди си ставаш во 6-та си возиш 120км/х потрошувачка милина,даваш гас си влечи...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15236 на: 27 Ноември 2014, 11:30:36 am »
VW Golf 1.4 TSI 122 hp или VW Golf 1.6 TDI 105hp? :) Мислам дека во забрзување 0-100 и максимална бензинецот е доста подобар. Но секогаш треба да се одбере 1.6 тди, и да е 2-3.000 еур поскап  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15237 на: 27 Ноември 2014, 11:43:32 am »
Понатаму:
-ако дизелот има повеќе коњи се бара споредба со полесен бензинец
-ако дизелот има повеќе коњи и е побрз нешто не штима
-ако бензинот има повеќе коњи, ок е, најтоп споредба
;D
- 2.0 Бензинец со 345КС вс дизел -штама
- 3.0 Бензинец со 445КС вс дизел -штама

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15238 на: 27 Ноември 2014, 11:46:33 am »
Средна моќност на бензинците од форумов е 90кс незнам зашто вакви баснословки разкажуваш.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15239 на: 27 Ноември 2014, 11:47:47 am »
M550d има подобар звук од М5 во кабина. :)