Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1996232 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15270 на: 27 Ноември 2014, 14:07:01 pm »
Јас имам и дизел и бензинец/плин. Двете се од мај 2002 година.

Едната е 1.6 16V со full injection и систем за директно вбризгување на плинот.
Моторот има 107 КС/6000 обртаи има поминато до сега околу 165000км некаде.
145Nm/3400 обртаи
Нормално возење градска троши 10л/100км (плин)
Отворено со 110-120км/ч троши 7-7.5л/100км (плин)

10*32.5=325 денари
7.5*32.5=228 денари

Другата е 1.9JTD обичен.
Моторот има 116КС/4000 обртаи има поминато до сега околу 200000км.
275Nm/2000 обртаи
Нормално возење градска троши 6,5л/100км
Отворено со 120км/ч троши 4.5-5.2л/100км (~5)

6.5*62 = 403 денари
5*62=310 денари


Разликата во двете коли е 80 денари на 100км.

Во перформанси/еластичност разликата е огромна. Повлекување, забрзување, итн. Не зборувам за возни својства.

Цената на одржување на бензинецот, да, е помала, ама тоа е затоа што јас тоа така го сакам. Не дека некој ме приморува. Во двете возила исклучиво скапи резервни делови ставам и потрошни материјали. Не штедам на тоа, сакам да ме служи.

Потенцијалните дефекти се поскапи кај дизелот,тоа е јасно, но и дизните на плинот ако ти се сјебат и тоа кошта 400 евра.

Е сега, ако ја правиме сега споредбата БЕНЗИН/ДИЗЕЛ и сето ова да го ставам на кантар,...нема апсолутно никаква споредба.

Во секојдневието бензинот воопшто не е практичен. Да точно дека модерните мотори се доста ефикасни, даунсајзинг и слични работи.

Парите со дизелот се враќаат. Верувајте се осеќа секој ден и тоа многу.

Кога ќе возиш бензин, после 50 000км ќе бараш да ставиш плин, загарантирано. Тоа ти е од 500 до 1000 евра инвестиција.

Губиш дел од багажниот простор. Губиш дел од перформанси. Пак дизелот излегува како победник.

Почитувам и обожавам бензин, ама реално, секојдневно...не!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15271 на: 27 Ноември 2014, 14:08:39 pm »
А од друга страна, убаво е што на повеќето бензински во Германија имаат плин.
(no pun intended)
Во Германија еден плински уред со монтажа + А тест е околу 2 000 евра за 4 цилиндри, 3 000 евра за 6 цилиндри.
Инаку да, почнаа да ставаат плин на секоја втора бензинска.  ;D ;D ;D

Знам, прашав летоска :)
Споредбено, во Германија имаше значително повеќе бензински кои нудат ЛПГ, во однос на Австрија.

Врска немаш, кај бензинецон од 80-120 мора да симнеш брзина надолу.. ебти колата со мењАч!
А и кога ќе ја шиткаш, ќе се окозиш со бензинецот, а дизелчето ќе летне уште првите 5 минути од огласување, со 2500 евра повисока цена! ;D
Зошто пишуваш вакви работи? Ова важи и за тие што зборат како бензинците се најлоша измислица во светот. Мислам дај да комуницираме малку понапредно без да бидеме иронични во нашите ставови и да се потрудиме да бидеме објективни малку. Не е убаво ни од едните ни од другите што буквално ги ругаат бензинците/дизелите место да сме благородни што уживаме кога се возиме во дизел/бензин. (секој со своите потреби).
Какви работи? Дека тука некој убедува како бензинците не тегнеле при нормални вртежи? А мењачот е вграден за мирифче да обесиш на него? Или те убедуваат дека дизел брзо се шитка и ќар ќе бидеш? Дај те молам.... Или дека моторот 535d ги кине сите бензинци од 3000ццм? Па ете го одговорот и од самите BMW, во облик на M3/M4.

А темава помина покрај рационални дискусии уште пред едно 15.000 постови.... Ако сакаш да ја вратиш во нормален колосек, тогаш ќе ти требаат уште 15.250 потови, колку што се напишани до сега.
Чекај малку, ти да не го измисли бензискиот или дизел мотор? Или некој од форумов? Па толку на срце си ги ставате овие споредби тоа е чудо невидено. Факт е дека бензин влече помалку во споредба со дизел и тоа е тоа. Тоа засекогаш ќе остане така поради што самиот дизел мотор е поефикасен. Оваа тема требала на самиот почеток да биде отворена со цел на информирање на форумџииве кои се вистинските недостатоци на дизел/бензинец и потоа ние како членови да дискутираме на едно културно ниво зошто бензин би бил подобар избор доколку е користен само во градски услови, зошто дизел би бил подобар ако се зима поголемо возило и такви некои слични безброј дискусии, а не дизелот е само за по нива, чадел или бензинот е косилица или многу било тешко да се смени една брзина подолу. Детски муабети!!! Еве ти биди прв и не реагирај на такви глупости.

Абе Влатко бе... А што мислиш ти дека научни трудови се објавени во прошливе 1018+ страни во темава? На сите им е (мање-више) јасно што е, како е, ама ете...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3031
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15272 на: 27 Ноември 2014, 14:10:12 pm »
Не треба да се споредуваат графици кој дава поголема сила на 6500 вртежи зошто низ град ретко кој ги постигнува. Споредувајте нешто што секојдневно на исти начин се вози  а не некој AMG, М5, 3турбо тди и сл.

Да бевме во Германија друг ќе беше муабетот ама на крајот пак се врти околу економичноста која е на страната на дизелот. Ако кај дизелот предноста е само во потрошувачката, зашто 90% од бензинашите ги конвертираа колите на плин од 1.2 па се до 2.5? Зашто не земете турбо бензинци да возите какви што споредувате? Неможе да се вози на плин и ќе ве изгори во потрошувачка, така? На крајот пак се врти околу потрошувачката која наводно не ви е битна а се утепавте од турање плин на колите. Не е исто да даваш секој месец 50 евра за гориво на 300 евра плата и 100 евра за гориво на 300 евра плата нели?

И јас би зел некој мрсен турбо бензинец да имав над 1000 евра плата ама бидејќи во Македонија ретко кој дава таква плата ќе продолжам да возам дизел.

Во Германија данокот за дизел е 2-3 пати поскап отколку за бензин. Осигурувањето за дизел према бензин исто годиште ист шофер горе/долу исти перформанси кај една кола, значи се колку-толку исто кај дизелот е околу 100-150 евра поскапо отколку кај бензин. Сервисот на дизел е поскап кај дизел, отколку кај бензин. Еконормите за дизел се поригорозни и ако сакаш да возиш низ центар на повеќето градови мора минимум евро4 стандард, а тоа значи ДПФ (или ако нема од фабриката, ретрофит ДПФ) па ајде екстра трошоци за дпф.
 Ако не возиш над 20к во Германија, дизелот е доста скап спорт.

И секако, зборувам од лично искуство, а не од рекла казала. Инаку, и  јас сакав е46ка 330д со 204 коњи, ама имаш 600+ евра данок и 1200+ осигурување на година. Тоа се околу 1 000 евра плус за бензин (12 резервоари по 700 километри = на 9 000 километри)

И јас го реков тоа, да бевме во Германија друг ќе беше муабетот. На луѓето таму не им е проблем да возат мрсен бензинец за разлика од тука. Тие не се одлучуваат да прават модификации (да стават плин) кои не се предвидени од фабрика за разлика од тука. Јас не сум се фатил ко слеп за стап дека дизелот е подобар од бензинецот. Во некој работи доминира бензинот во други дизелот. Ама ако се споредува нешто, треба да се споредува тоа што најмногу се вози. Да дојде некој со мрсен бензинец со над 300 коња и да ми рече дека бензинот е подобар за него ќе го сфатам, ама неможам да сфатам некој што вози 1.4 90 коња на плин да ми каже дека само потрошувачката е позитивна страна кај дизелот. Ако не се гледа потрошувачка зошто си ставил плин? Додека немаме повисоки плати ќе бараме различни начини за поефтино возење.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15273 на: 27 Ноември 2014, 14:12:28 pm »
И јас не можам да сфатам како луѓе што возат 1.3 мултиџет што троши као упаљач, го земале заради нешто друго освен потрошувачка.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15274 на: 27 Ноември 2014, 14:14:13 pm »
И покрај сите овие повисоки даноци попродавано кај возилата од висока класа е дизел :) Немаат лугето пари па возат дизелаши за да заштедат нели? Ова ја бута теоријата  дека купуваат дизел за да заштедат и воедно дава до значение дека дизел купуваат за да уживаат во торкот и крузањето со големи брзини безшумно :)

Ако некој даде 80к за нова 535, и ако има доволно добра шоферска историја, 600 евра данок не прават некоја голема разлика. За некој што нема доволно шоферска историја како мене, ќе си ќути и ќе си вози бензин. Си имаат измислено швабите и веб страна за оваа работа  http://www.diesel-oder-benzin.de/
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15275 на: 27 Ноември 2014, 14:18:29 pm »
Ако некој даде 80к за нова 535, и ако има доволно добра шоферска историја, 600 евра данок не прават некоја голема разлика. За некој што нема доволно шоферска историја како мене, ќе си ќути и ќе си вози бензин. Си имаат измислено швабите и веб страна за оваа работа  http://www.diesel-oder-benzin.de/



:)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3031
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15276 на: 27 Ноември 2014, 14:21:10 pm »
@velestrumf Јас тоа и претходно го кажав. На бензинашиве на форумот освен потрошувачка, дизелот нема друга позитивна страна а се утепаа ставајќи плин да се возат поефтино. Ако не е битна потрошувачката зошто тогаш ставате плин? На крај пак се се врти околу потрошувачката.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15277 на: 27 Ноември 2014, 14:24:55 pm »
Кои бензинци, на прсти се бројат членови што останале на бензин... Сите преоѓаат на плин заради потрошувачката..

П.с. Дур даваш пари за плин, ќе си купиш дизел.. А јас лично не би возел кола на плин...

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15278 на: 27 Ноември 2014, 14:26:19 pm »
@velestrumf Јас тоа и претходно го кажав. На бензинашиве на форумот освен потрошувачка, дизелот нема друга позитивна страна а се утепаа ставајќи плин да се возат поефтино. Ако не е битна потрошувачката зошто тогаш ставате плин? На крај пак се се врти околу потрошувачката.
Да де, се се врти околу потрошувачката зашто е едини аргумент. Околу што друго да се врти? :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15279 на: 27 Ноември 2014, 14:28:00 pm »
@velestrumf Јас тоа и претходно го кажав. На бензинашиве на форумот освен потрошувачка, дизелот нема друга позитивна страна а се утепаа ставајќи плин да се возат поефтино. Ако не е битна потрошувачката зошто тогаш ставате плин? На крај пак се се врти околу потрошувачката.
На крај сепак се не се врти околу потрошувачката туку сопствените потреби. Кога возам еден нормален автомобил од Пежо 107- Киа Рио - Голф - Мондео  па се до Ауди А8 мене ми е попријатно кога возам дизел. Тука никако не зборам за Голф ГТИ, Импреза, Мегане РС или пак БМВ М5 итн. Потрошувачката е еден дел, значаен секако но не и единствен. Кога возам мене дизелот а и верувам на сите дизелаши тука им претставува задоволство.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15280 на: 27 Ноември 2014, 14:28:29 pm »
Кои бензинци, на прсти се бројат членови што останале на бензин... Сите преоѓаат на плин заради потрошувачката..

П.с. Дур даваш пари за плин, ќе си купиш дизел.. А јас лично не би возел кола на плин...

Мене братучедите ме направија луд оти не сакам плин. Особено тој што работи во Плимонт.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15281 на: 27 Ноември 2014, 14:28:41 pm »
@velestrumf Јас тоа и претходно го кажав. На бензинашиве на форумот освен потрошувачка, дизелот нема друга позитивна страна а се утепаа ставајќи плин да се возат поефтино. Ако не е битна потрошувачката зошто тогаш ставате плин? На крај пак се се врти околу потрошувачката.

Ставањето плин е да го кажаме „нужно зло“. Нешто на што не’ натерала финансиската состојба. Не верувам дека било кој турил плин од мерак.

Јас би купил бензинец од мерак, а дизел од потреба.

Кои бензинци, на прсти се бројат членови што останале на бензин... Сите преоѓаат на плин заради потрошувачката..

П.с. Дур даваш пари за плин, ќе си купиш дизел.. А јас лично не би возел кола на плин...

Бузуки, ти ќе возеше на плин ако Клиото што ти го купија беше 1.2 бензинче. Тогаш ќе гледаше „од другата страна“.

@velestrumf Јас тоа и претходно го кажав. На бензинашиве на форумот освен потрошувачка, дизелот нема друга позитивна страна а се утепаа ставајќи плин да се возат поефтино. Ако не е битна потрошувачката зошто тогаш ставате плин? На крај пак се се врти околу потрошувачката.
На крај сепак се не се врти околу потрошувачката туку сопствените потреби. Кога возам еден нормален автомобил од Пежо 107- Киа Рио - Голф - Мондео  па се до Ауди А8 мене ми е попријатно кога возам дизел. Тука никако не зборам за Голф ГТИ, Импреза, Мегане РС или пак БМВ М5 итн. Потрошувачката е еден дел, значаен секако но не и единствен. Кога возам мене дизелот а и верувам на сите дизелаши тука им претставува задоволство.

Влатко, и тоа е дрвено милион пати, ама џабе. Би рекол само „сопствени потреби и преференци“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15282 на: 27 Ноември 2014, 14:31:10 pm »
На крај сепак се не се врти околу потрошувачката туку сопствените потреби. Кога возам еден нормален автомобил од Пежо 107- Киа Рио - Голф - Мондео  па се до Ауди А8 мене ми е попријатно кога возам дизел. Тука никако не зборам за Голф ГТИ, Импреза, Мегане РС или пак БМВ М5 итн. Потрошувачката е еден дел, значаен секако но не и единствен. Кога возам мене дизелот а и верувам на сите дизелаши тука им претставува задоволство.

И јас така мислев за долги релации (од други теми имам прочитано дека возиш долги релации). Ама бев многу пријатно изненаден од мојот бензинец последните 5 000 километри. Со дизел 135 литри нафта, со бензинец 141 литар бензин, иста релација, иста вожња.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15283 на: 27 Ноември 2014, 14:33:56 pm »
И јас  би купил бензинец од мерак а дизел од потреба.. Од кај информацијата дека ми го купиле ?

Ете на комбето има плин.. Не е океј, 1 недела дремеше по сервиси за плинот и евего пак не е како што треба.. Трокира (на ниски обртаи), не пали, троши 12л/100км...

Клио 1.2 е 2300/2400 евра + 800 евра плин.. Клио 1.5дци е 2400/2800 евра...

Дизелот троши 4.5литри комбинирано, бензинот ќе троши 6 литри комбинирано..
Дизелот има 82 коњи и 185нм, бензинот има 75 коњи и 104нм...

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15284 на: 27 Ноември 2014, 14:35:54 pm »
Најбитно нешто и покрај се е што клио 1.5дци 82кс одииии како аероплан во споредба со 1.2 на плин. Како две различни возила се тие две коли со тие мотори.