Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173350 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14700 на: 01 Мај 2014, 23:33:39 pm »
Да, звукот не е тој. Признавам.

Епа тоа е тоа брат. Тука е круцијалниот момент. Не е суперспортски ако нема моќен звук. Погледни кон Формула1. Што вика сега Берни, да сте нашле чаре за звукот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14701 на: 02 Мај 2014, 00:06:14 am »
Let's agree to disagree.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14702 на: 02 Мај 2014, 04:34:17 am »
На крај кога видовме дека ништо не му фали се фативме за звукот.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14703 на: 02 Мај 2014, 07:39:22 am »
@Zero
Токму во точката 2 не се согласувам потполно со тебе. Повеќе би рекол дека потрошувачката ако се зема во предвид за избор на супер автомобил далеку е од пресудна. Може да се есапи, но би претопставил дека ќе бде многу ниско во контекст на одлучувачките фактори.

Што се однесува до директно компарирање на овој ватомбил со S class исто мислам дека не се во рангот бидјеќи се работи за luxury sedan кој веројатно својот работен век ќе го помине во крузање, повеќе ми личи дека овој модел претендира да се најде онаму каде што е SLS/SLC.

Потрошувачката не е пресудна, но се зема во предвид. Никаде не реков дека е пресудна, особено во тој ценовен ранг. Ама се зема во предвид. Едноставно одговорив на (искрено, глупавите) коментари од видот „кој купува таква кола го боли к*р за потрошувачка.“

Ако големите производители не прават нешто, не значи дека тоа не би било барано/потребно на пазарот. Можеби не во оние бројки кои би биле финасиски  оправдливи за да се развие нов модел, но затоа имаме мали фирмички као Тридент што ќе пробаат да направат нешто. Своевремено, Mercedes направи концепти за дизелски SLK и SL. Во моментов се нуди и се продава SLK 250 CDI со одличен дизел со 205 коња и 500 Nm.

@Falanga: Се слагам, дизел не е за Порше 911. Ама за добар, квалитетен GT е ооооодлично погоден. Во секој случај, се надевам дека еден ден ќе ги надминеш стереотипите. 3.9 секунди до стотче и 300+ км/ч се баш супер-спортски перформанси. BTW, љуби га деда.

Поентат не ми беше дека „еве SLS нема дизел“. Да има дизел веројатно ќе има и кој да го купи. Тука производителот си прави есап во сегментот. Споредбата највеќе S класи се дизели не ми одеше добро во компарацијата за да биде добро одбран аргумент. Да го купувм јас тоа возило веројатно ќе биде дизел. А веројатно нема ни јас да го возам.

Мубаетот ми беше дека спортски супер автомобил е етикета/значка покрај тоа што е бројка 0-100/3.5s. Веројатно да има 911 со челични бандаши и со месести гуми ќе се најде некој што ќе ја купи. Ќе биде 5000 еур поевтина и ќе биде удобна за крузање и е сосема валиден и прифатлив аргумент.



Во таа етикета има се', и изглед и звук и перформанси и цена и колекционерска вредност и екосвест и ...доста повеќе работи од потрошувачката.



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14704 на: 13 Мај 2014, 19:18:47 pm »
И додека другите ги напуштаат големите бензинци заради строгите норми....

Audi го претстави 3.0 V6 TDI Clean Diesel агрегатот   



Деновиве, на Motor Symposium во Виена, Audi го претстави својот 3.0 V6 TDI Clean Diesel. Станува збор за модифициран погонски систем кој ги исполнува Euro 6 стандардите, со обем од 2.967 cm3 и агол од 90 степени помеѓу цилиндрите...



На клиентите ќе им бидат понудени две верзии, со моќ од 218 КС (160 kW) и 272 КС (200 kW) со максимален вртежен момент кој ќе изнесува 600 Nm. Покрај тоа што е помоќен од својот претходник, надградениот шест-цилиндричен турбо дизел агрегат е за 13% поекономичен и емитува штетни гасови за 15 g/km помалку. Токму поголемата економичност и пониските емисии се причина за суфиксот "Clean Diesel".

Зголемувањето на моќноста и вртежниот момент и намалувањето на потрошувачката, се резултат на многу доработки како намаленото триење во внатрешноста на моторот, подобрувањето на турбо полначот, системот за контрола на работата на моторот и сл. Исто така за прв пат NOx катализаторот е поврзан со DPF филтер и SCR (Selective Catalytic Reduction) со цел дополнително намалување на емисиите.

Производителот во Виена го претстави и новиот 7-брзински S-Tronic менувач со двојна спојка, за модели со надолжно поставен мотор и погон на предните тркала.


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14705 на: 13 Мај 2014, 19:53:49 pm »
Да беше Cleaner Diesel ај некако... ама Clean? Yea, right!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14706 на: 13 Мај 2014, 20:05:29 pm »
Поцист од било кој бензинец на форумот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14707 на: 13 Мај 2014, 20:12:40 pm »
Се надевам дека брзо ќе разберат во ЕУ дека емисијата на CO2 не е единствено мерило за чистота.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14708 на: 13 Мај 2014, 20:13:43 pm »
Хаха, не и од мојот.
Ама ти сеа ќе речеш мојот не е бензинец туку е косилица. те знам ја како дишеш :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14709 на: 13 Мај 2014, 21:13:58 pm »
Се надевам дека брзо ќе разберат во ЕУ дека емисијата на CO2 не е единствено мерило за чистота.

Нее, друже, глупи се ЕУ, нема никад да разберат. Затоа да им пратиме линк до forum.carclub.mk.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14710 на: 13 Мај 2014, 21:28:29 pm »
Прати им слободно. Обожаваат да читаат постови ко` твоите.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14711 на: 13 Мај 2014, 21:33:51 pm »
Мислев на твојата остроумна, продлабочена и за нив - како што коректно констатираше - недофатлива забелешка дека CO2 не е единствено мерило за чистота.

Откако ќе завршиш со нив, читни за pm емисиите на современите дизели, а после фрли поглед и на календарот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14712 на: 13 Мај 2014, 21:38:46 pm »
Тазе апдејт за дизелоглавите. Малку подолгорочно испитувње:


Цитат
The lack of recent progress in cleaning urban air can be blamed on the steady increase in diesel vehicles our roads; over half of new cars are now diesel, compared to just 14% in 2000.

It is harder to control pollution from diesels
than from petrol, and for this reason, European standards for diesel exhaust have not been as strict as those from petrol cars. Access to low emission zones in Germany reflect the difference in pollution emissions with open access being permitted for petrol cars made after 1993 but only for the most modern diesels. It is also becoming clear that the technologies to control some types of pollution from diesels are not effective during real-world driving.

The air pollution penalty from diesel cars is often justified in terms of the saving in CO2 emissions compared with petrol. However, new analysis is calling this orthodox view into question. If climate warming emissions of black soot are considered along with the difficulties of producing sufficient diesel to meet demand, then the climate change benefits from diesel largely disappear.

Japan has taken a different course. Through innovation in petrol engine technologies it has been able to reduce average car CO2 emissions faster and more effectively than Europe without the urban air pollution problems from diesel cars. Additionally, with the recent classification of diesel exhaust as carcinogenic, it might be time to reconsider the recent boom in diesel fuel use across the UK and Europe.
http://www.theguardian.com/environment/2013/nov/10/pollutionwatch-petrol-diesel-climate-change

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14713 на: 13 Мај 2014, 22:08:09 pm »
само бензин кај кола се признава ако сакам дизел ќе си купев трактор

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14714 на: 13 Мај 2014, 22:10:39 pm »
Еееее Перо беее....
Знаеш ли ти дека дизел се тура и во коли? :D