Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173100 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14685 на: 30 Април 2014, 22:03:48 pm »
А добро, навистина мислиш дека во друштво кога ќе седнат луѓе со своите суперавтомобили, спомнуваат потрошња?

Не, не мислам, и токму тоа е мојата поента која тебе традиционално те одмина.

Нејсе.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14686 на: 30 Април 2014, 22:21:57 pm »
Ако сакам фрарски суперавтомобил што троши малце ќе возам Тесла.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14687 на: 30 Април 2014, 22:33:11 pm »
И Тесла е одличен автомобил. Среќа па не се конкуренција.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14688 на: 30 Април 2014, 23:01:56 pm »
Кај сите суперавтомобили првата и основна карактеристика е "statement" (експонирање на една или повеќе екстравагнтни карактеристики на сопственикот и/или компензација на една или повеќе недостатоци :)). Секако дека и љубителите на дизел (независно од што мака го засакале) и имаат можност да создадат "statement" ќе купат дизлски суперавтомобил.

Ако имам пари би си приуштил Тесла. Ако ми поклонуваат било што ќе возам од категоризираното како суперавтомобил, па дури и вака да изгледа:

 

:)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14689 на: 01 Мај 2014, 15:03:04 pm »
1. Ја утињате поентата на колата. Поентата на Тридентот е да биде GT возило. Гранд турер. Да седнеш во него во Скопје, и да се извозиш до Осло без да застанеш за гориво, а да имаш доволно моќ да не се замараш со претицање. Крел ќе ви ја каже разликата меѓу возење на автопат со Хондата (бензин) и Цитроенчето (дизелче).

2. Ако луѓето имаат пари да купат суперспортист, не значи дека се морони со своите пари и дека потрошувачката не им е битна. Битна им е.

Скоро сите големи производители имаат оваков или онаков дизел гранд турер. Најпродавана верзија на S-Class е дизел. Што, да не случајно фраерот што купил нова S-Class нема пари за бензин? Ма немојте бре такви муабети. Едноставно, не сака на секое излегување од дома да застане прво на бензинска. Особено ако се зима такво возило за да биде дејли или семи-дејли драјвер. Многу полесно се живее со 10 литра на 100 во споредба со 20 литра на 100.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14690 на: 01 Мај 2014, 15:16:11 pm »
Ferrari CaliforniaT :) :

Consumo***   10,5 l/100 km
Emissioni CO2***   250 g/km

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14691 на: 01 Мај 2014, 15:19:16 pm »
Да, да.. Сигурно. :)

И за 911 викаат дека троши 9, а ми кажаа дека просечна потрошувачка на 911-ката што беше во Порше донесена е 22 литра на 100.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14692 на: 01 Мај 2014, 15:46:59 pm »
@Zero
Токму во точката 2 не се согласувам потполно со тебе. Повеќе би рекол дека потрошувачката ако се зема во предвид за избор на супер автомобил далеку е од пресудна. Може да се есапи, но би претопставил дека ќе бде многу ниско во контекст на одлучувачките фактори.

Што се однесува до директно компарирање на овој ватомбил со S class исто мислам дека не се во рангот бидјеќи се работи за luxury sedan кој веројатно својот работен век ќе го помине во крузање, повеќе ми личи дека овој модел претендира да се најде онаму каде што е SLS/SLC.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14693 на: 01 Мај 2014, 22:10:58 pm »
Се сложувам со Брамовски, има SLS/SLC дизел варијанти?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14694 на: 01 Мај 2014, 22:14:11 pm »
Не, али има електрична. ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14695 на: 01 Мај 2014, 23:02:21 pm »
Се сложувам со Брамовски, има SLS/SLC дизел варијанти?

Нема ни дизел варијанта на Тико. И што со тоа? Каква врска има тоа со поентата дека Мечка S класа не купува некој што му се проблем пари за гориво? Ниту масерати ниту порше ниту бла бла... ништо од тоа не се купува за штедење, па сепак се продаваат И такви дизели.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14696 на: 01 Мај 2014, 23:05:16 pm »
Што мешате S класа во муабетов не ми е јасно. Ѕ класа е турер, не е суперспортски автомобил ни од далеку. Кој спомна Ѕ класа уопште.
Нема дизел варијанта во Тико зошто дизелот е непогоден агрегат за мало градско возило, исто како што е непогоден за во суперспортски автомобил.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14697 на: 01 Мај 2014, 23:13:04 pm »
@Zero
Токму во точката 2 не се согласувам потполно со тебе. Повеќе би рекол дека потрошувачката ако се зема во предвид за избор на супер автомобил далеку е од пресудна. Може да се есапи, но би претопставил дека ќе бде многу ниско во контекст на одлучувачките фактори.

Што се однесува до директно компарирање на овој ватомбил со S class исто мислам дека не се во рангот бидјеќи се работи за luxury sedan кој веројатно својот работен век ќе го помине во крузање, повеќе ми личи дека овој модел претендира да се најде онаму каде што е SLS/SLC.

Потрошувачката не е пресудна, но се зема во предвид. Никаде не реков дека е пресудна, особено во тој ценовен ранг. Ама се зема во предвид. Едноставно одговорив на (искрено, глупавите) коментари од видот „кој купува таква кола го боли к*р за потрошувачка.“

Ако големите производители не прават нешто, не значи дека тоа не би било барано/потребно на пазарот. Можеби не во оние бројки кои би биле финасиски  оправдливи за да се развие нов модел, но затоа имаме мали фирмички као Тридент што ќе пробаат да направат нешто. Своевремено, Mercedes направи концепти за дизелски SLK и SL. Во моментов се нуди и се продава SLK 250 CDI со одличен дизел со 205 коња и 500 Nm.

@Falanga: Се слагам, дизел не е за Порше 911. Ама за добар, квалитетен GT е ооооодлично погоден. Во секој случај, се надевам дека еден ден ќе ги надминеш стереотипите. 3.9 секунди до стотче и 300+ км/ч се баш супер-спортски перформанси. BTW, љуби га деда.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14698 на: 01 Мај 2014, 23:26:07 pm »
Во секој случај, се надевам дека еден ден ќе ги надминеш стереотипите.
Кои стереотипи?
You are missing the point. Дизел во Ѕ класа и тоа како е добродојден, во Панамера исто, во Q7, во било кое друго возило макар било и тико. Никогаш не сум бил против дизелот по дифолт за да имам стереотипи. Но во суперспортски автомобил? Е тука сум против по дифолт.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14699 на: 01 Мај 2014, 23:31:18 pm »
Генерално, моето мислење е следното..

Ако имаш спортски перформанси, што е битно од каде доаѓаат коњите?

Дали електрично спортско возило (рецимо еве Тесла Роудстер) е помалку спортско возило заради тоа што е на струја? Дали Ferrari LaFerrari, Porsche 918 и McLaren P1 се помалку супер-спортски заради тоа што се хибриди?

Имаш кола што оди до стотче за 3.9 секунди. Има максимална брзина од преку 300 километри на саат. Стандардите за супер-спортски перформанси се задоволени. Тури му добар автоматски менувач што ќе ги држи вртежите баш кај што треба, и ете ти..

Да, звукот не е тој. Признавам.