Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2172993 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14715 на: 13 Мај 2014, 22:25:25 pm »
Тазе апдејт за дизелоглавите. Малку подолгорочно испитувње:

Ах да, дневните весници, најдоверливиот извор на избалансирани, неутрални и - пред се - деполитизирани информации, особено кога се работи за научни теми.

На следната страница ќе читаме за рак на дојка од гмо пченка мешана со ноги од бубашвава. А на крај хороскоп и газот на Ким Кардашијан.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14716 на: 13 Мај 2014, 22:46:26 pm »
Да бе, Guardian решиле да ги уништаат дизелите. Секако финансирани од forum.carclub.mk 


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14717 на: 13 Мај 2014, 22:59:33 pm »
Оф мори мајко.

Ајде вака да пробаме, полека чекор по чекор: Симо, дали се согласуваш со сите написи во Гардиен, или со некои да со некои не? Искликај го, ѕирни, па пиши, без брзање, а потоа те молам за еден од овие два одговори: „да, се согласувам со се што прочитав“ или „не, со некои написи се согласувам, но со некои не.

Ова е во суштина офтопик, нема директна врска со со „б вс д“.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14718 на: 13 Мај 2014, 23:13:10 pm »
Ајде терајте така уште 18 страни.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14719 на: 13 Мај 2014, 23:20:40 pm »
Што се нема да прочита човек.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14720 на: 13 Мај 2014, 23:21:34 pm »
@Filipv, Оф мори мајко и од оваа страна на екранот. Те молам искликај барем на 1/2 линкови (не ги прескокнувај последните 2). Се надевам малку ќе ти се отвори хоризонтот. Баш ми е жал што мора другите да бидат заморени од тупаџиски муабети меѓу мене и тебе. Јавно им се извинувам на сите останати.



http://www.arb.ca.gov/research/diesel/diesel-health.htm

http://www.lungchicago.org/air-quality-diesel-pollution/

http://www.cancer.org/cancer/cancercauses/othercarcinogens/pollution/diesel-exhaust

http://www.cnbc.com/id/101128537 со референца до: http://www.iarc.fr/en/publications/books/sp161/index.php

И овие ги купивме: http://www.reuters.com/article/2013/10/15/us-eu-air-pollution-idUSBRE99E04V20131015

И овие: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2598212/Emissions-diesel-damage-childrens-brains-increase-risk-autism-schizophrenia-scientists-warn.html

И индипендент: http://www.independent.co.uk/news/world/europe/paris-bans-half-of-all-cars-from-the-road-over-pollution-fears-9195307.html
Цитат
For nearly two decades France has been aware that this was a mistake. Diesel engines are more polluting, not less. Fumes from diesel cars, as well as industrial emissions and agricultural fertilisers, are blamed for increasing the micro-particles in the French atmosphere to dangerous levels.

http://ehp.niehs.nih.gov/1306880/

Мннооогу битно:

Цитат
The European Commission is taking the UK to court for having too high levels of nitrogen dioxide from diesel engines.
http://www.am-online.com/news/2014/2/20/europe-taking-uk-to-court-over-pollution-from-diesel-engines/34470/

Најбитно: http://www.enveurope.com/content/25/1/15



Еве, на крај да ти одговорам, Guardian го избрав само како референтен линк, а не како „доказен материјал“. Твое е дали ќе си ги прошириш видиците или ќе си останеш затапен во твоите размислувања дека дизел моторите се еколошки подобри возила.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14721 на: 14 Мај 2014, 06:55:41 am »
твоите размислувања дека дизел моторите се еколошки подобри возила.

(head shake)

For nearly two decades France has been aware that this was a mistake.

Пази, франција има најголем процент на дизели во Европа. Да видиме како тоа се одразува на pm и nox. Би требало - според лоЃикава на референтниве ти извори - да биде најзагадена, така?



« Последно менување: 14 Мај 2014, 07:18:54 am filipv »

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14722 на: 14 Мај 2014, 08:37:48 am »
Најзагадено кај сиромаштијата и кај тие без нуклеарни централи. Исклучок Северна Италија т.е. индустрискиот дел. Кај ќе видиш загадување во Западна Европа кога сите еко норми мора да се почитуваат кај автомобилите. Ај извади катализатор да те видам. Не би рекол дека има апсолутна врска со возилата загадувањето. Pm и NOx се претежно индустриски производи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14723 на: 14 Мај 2014, 10:28:10 am »
@filipv, Од твојот графички приказ, не се гледа трндот. Се гледа само која земја во одреден момент колкава концентрација на штетни материи имала. Многу битен е трендот на зголемување на PM10 i NOx честици кој е забележан во урбаните делови на Европа, а не која земја колку е загадена во одреден момент. Како и да е, немам намера да те разубедувам. Ако оние линкови кои ти ги посочив, не те „мрднале“ малку од место да размислиш, џабе понатамошна дискусија.

Aj, уште една проба ама те молам читај внимателно. На крај, види ја референцата. Ако и по ова се противиш на мојот заклучок (да повторам кој беше, ако некој заборави: Се надевам дека брзо ќе разберат во ЕУ дека емисијата на CO2 не е единствено мерило за чистота.), тогаш што да дискутираме... Ниту еден аргумент од тебе не видов, освен оваа локална загаденост во одреден момент прикажана на мапа на Европа. Читни малце:

Цитат
3.4.1.1. Diesel emissions drive the NO2 and NOx compliance problems

Type-approval emission requirements for motor vehicles have been tightened significantly through the introduction and subsequent revision of Euro standards. While vehicles in general have delivered substantial emission reductions across the range of regulated pollutants, this is not true of NOx emissions from diesel engines (especially light-duty vehicles). While this has been observed for several years, many Member States continue to promote the sale and use of diesel vehicles compared to gasoline and other cleaner fuel vehicles. Sustained high levels of NOx emissions and NO2 concentrations are particularly related to these emissions and the associated AAQD and NECD compliance issues.
The problem is due in part to the poor representativeness of the standardised test cycle used for type approval in the EU38 and weaknesses of in-service conformity testing.39 Under the current regime an engine type has to meet the type-approval requirements when tested according to the test cycle, but under normal driving conditions the real emissions can be much higher.

Figure 4 shows that while the NOx emission limit values for diesel passenger cars have been tightened by approximately a factor of 4 from 1993 to 2009 (Euro 1 to Euro 5), the estimated average NOx emissions in real driving conditions have slightly increased. As a side-effect of engine technology developments, the share of direct NO2 emissions in the NOx mixture has increased at the same time, posing additional challenges for the attainment of the NO2 air quality standards.


3.5.3. Uncertainties and risks associated with baseline projections

As for any projection, the baseline contains a number of assumptions that are subject to uncertainties. Annex 5 describes the key assumption in further detail whilst sensitivity analysis is developed both in Annex 5 (for the baseline) and Annex 6 (for policy scenarios).
There is however a need to highlight a specific risk. The baseline assumes that introduction of Euro 6 standards for light duty (diesel) vehicles will be accompanied from 2017 onwards by a new test procedure and further enhanced in-use compliance provisions to ensure that real world emissions are aligned with the EURO limit values.78 This will deliver a step change in the emissions of diesel light duty vehicles compared to the previous standards up until Euro 5. This is a key factor contributing to the significantly improved level of compliance with the NO2 limit values discussed in Section 3.5.2. Figure 8 shows that in case of poor implementation, , e.g. if Euro 6 diesel vehicles again performed equivalent to Euro 4 in terms of Real Driving Emissions (RDE), the projected non-compliance in 2020 would triple.79 Possible options to mitigate this risk are discussed in Chapter 5.

Да не го заборавиме изворот на овие информации:

http://ec.europa.eu/environment/air/pdf/clean_air/Impact_assessment_en.pdf



Среќа, моите надежи се на прав пат, па Европа ќе превземе мерки и ќе ги опамети производителите на дизел мотори. Секако, тоа со сигурност  нема да помине без ценовен импакт на штедливците.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14724 на: 14 Мај 2014, 10:50:37 am »
Незнам зошто, ама ако плинот е решение за екологија, нека произведуваат само возила
опремени со плински уред фабрички, воедно и силата на моторите би била подобра кога
фабрички би биле подесени, што праат дизели и бензинци?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14725 на: 14 Мај 2014, 11:29:57 am »
Незнам зошто, ама ако плинот е решение за екологија, нека произведуваат само возила
опремени со плински уред фабрички, воедно и силата на моторите би била подобра кога
фабрички би биле подесени, што праат дизели и бензинци?
Незнам колку години наназад се прашувам зошто нема секаде такви возила. Без бензин, само на плин. Толку просто... Едноставно...

Не си само ти.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14726 на: 14 Мај 2014, 12:10:16 pm »
Веројатно од истата причина и електричните бавно напредуваат. Се вика Обединети Арапски Емирати, за почеток.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14727 на: 14 Мај 2014, 12:44:03 pm »
Така само изгледа, Америка е многу далеку на врвот на таа пирамида повеќе од 50 години. Сега почнува и втората велесила да го применува системот кој ја доведе америка тука каде што е сега.
ОАЕ се копиљаци кои играат по правилата на горниве.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14728 на: 14 Мај 2014, 19:16:21 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14729 на: 15 Мај 2014, 00:47:02 am »
OAE се само водени од принципите на пазарната економија. Ништо повеќе. А исто и прогресот во заменувањето на бензинот како гориво со плин. Не знам што не ви е јасно и на двајцата