Ме боли ку*от, а мислам дека на исто мислење и секој нарачател на вакво возило, кога станува збор за потрошња. 
Хм... па за кој кур тогаш го прават? Нели ништо друго немаше на страната на дизелот освен потрошњата? Тоа не остава со две можности:
1. Главните на продакт девелопмент и маркетинг во компаниите кои развиваат скапи дизели треба да добијат отказ, пошто се глупи кретени на кои не им текнуваат вакви очигледни работи (не посетуваат forum.carclub.mk, тоа е...)
2. Сепак не е само потрошувачката.
Која опција, вака на тебе, ти се чини по веројатна, Симо?
Стварно не ми е јасно за кој к*р ги прават, демек слабо се продаваат бензиници суперавтомобили, па да напраат буст на продажба кај такви кои размислуваат за тоа колку пат ќе поминат помеѓу две точења на гориво...
Мојата опција е 3:
3. Има будали кои се ложат на дизел (и читаат forum.carclub.mk тоа ќе е...)
Еве ќе се осудам и да коментирам како ќе изгледаат коментарите за ова возило кога ќе (ако) се произведе: „Располага со ненормален торк кој те лепи за седиште“, „може да шлајфува гуми и у трета брзина“, „извозевме 523 км со еден резервоар, со Ferrari не можевме ни 500 да извозиме!“
А добро, навистина мислиш дека во друштво кога ќе седнат луѓе со своите суперавтомобили, спомнуваат потрошња? Или, еве и овој еден со дизел кога ќе се појави меѓу maserati, porsche, ferrari, spyker, konigsegg и слични, некој ќе го праша „колку ти троши дизелчево? Ко` спаркче а? Ууу, браос!, ќе уштедиш за на женати голф GTI да и` купиш после 15 години“