@Zero
Токму во точката 2 не се согласувам потполно со тебе. Повеќе би рекол дека потрошувачката ако се зема во предвид за избор на супер автомобил далеку е од пресудна. Може да се есапи, но би претопставил дека ќе бде многу ниско во контекст на одлучувачките фактори.
Што се однесува до директно компарирање на овој ватомбил со S class исто мислам дека не се во рангот бидјеќи се работи за luxury sedan кој веројатно својот работен век ќе го помине во крузање, повеќе ми личи дека овој модел претендира да се најде онаму каде што е SLS/SLC.
Потрошувачката не е пресудна, но се зема во предвид. Никаде не реков дека е пресудна, особено во тој ценовен ранг. Ама се зема во предвид. Едноставно одговорив на (искрено, глупавите) коментари од видот „кој купува таква кола го боли к*р за потрошувачка.“
Ако големите производители не прават нешто, не значи дека тоа не би било барано/потребно на пазарот. Можеби не во оние бројки кои би биле финасиски оправдливи за да се развие нов модел, но затоа имаме мали фирмички као Тридент што ќе пробаат да направат нешто. Своевремено, Mercedes направи концепти за дизелски SLK и SL. Во моментов се нуди и се продава SLK 250 CDI со одличен дизел со 205 коња и 500 Nm.
@Falanga: Се слагам, дизел не е за Порше 911. Ама за добар, квалитетен GT е ооооодлично погоден. Во секој случај, се надевам дека еден ден ќе ги надминеш стереотипите. 3.9 секунди до стотче и 300+ км/ч се баш супер-спортски перформанси. BTW,
љуби га деда.