Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183232 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11220 на: 02 Септември 2013, 13:40:26 pm »
Then you're both wrong.

Тоа е исто ко ја да имам 1000 денари во 10 монети од по 100 денари, а ти да имаш 500 денари во 100 монети од 5 денари и да ми кажеш дека ти имаш поголем опсег на пари, затоа што јас имам 10 монети, а ти 100. Менувачот ги „ситни“ и „крупни“ парите.

Шампион си за споредби. Никој не вади вакви опасни корелации. Ама ај и со ова можам да ти покажам кај грешиш.

Според тебе значи погрешно е да се каже дека тој со 100 монети има повеќе монети во себе од тој со 10? Замисли го опсегот на вртежи како број на монети.

Ти и Дени според ставовите што ги изнесовте, по ова одма би заклучиле дека тој што има монети од по 100 денари има 20 пати повеќе пари од тој што има монети од по 5 денари. Иако всушност има само 2пати повеќе.

Само, јас знам дека ти тоа не го мислиш. Само малку се заплеткуваш во обидите да им се додвориш на џомбите од таборот „бензинци“, дури и кога не се во право.
Ова не вреди да го искоментирам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11221 на: 02 Септември 2013, 13:51:55 pm »
Според тебе значи погрешно е да се каже дека тој со 100 монети има повеќе монети во себе од тој со 10? Замисли го опсегот на вртежи како број на монети.

Он да не мислеше како вредност наспроти број на монети?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11222 на: 02 Септември 2013, 13:52:07 pm »
@FilipV, твоето прашање се однесуваше конкретно на тоа „кој има повеќе монети“, а не „кој има повеќе пари“. Така да, можеш ти да си философираш до утре, моторот кој се врти до 10.000 вртежи има поголем опсег на вртежи. Нема потреба од комплицирање со монети и јогурти и други споредби.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11223 на: 02 Септември 2013, 14:47:05 pm »
Не ти ја разбрам репликата!

Ниту јас твојата споредба 2.0 TDI со 2.0 ТSI!

2.0 TDI и 2.0 TSI ниту имаат иста набавна цена, ниту иста цена на експлоатација, ниту имаат иста максимална коњажа.

Све што е исто е ебаната кубикажа.

http://www.volkswagen.com.mk/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/8469-28936-downloads-41774-downloadTag/default/236913d19444f91a3f771a27fae0b5b3/1377846087/passat_362_06_2013_el_form.pdf

5,4% razlika vo ebana cena.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11224 на: 02 Септември 2013, 18:06:07 pm »
Vaka sega...onie koi servisiraat moderni benzinci i moderni dizeli velat deka retko koga bi zele dizel.
Ne deka se losi , tuku deka brojot na potencijalni kvarovi koi ke te repnat po dzep i od koi boli glava e dosta poglem kaj modernite dizeli.

Ne se toa Felicia, Golf 3 i Vectra Isuzu kjumbe sistemi koi vozea i na nafta za domakinstvo bez maka. ;D

Vo uslovi na ckart gorivo kaj nas ,poednostavniot motor za odrzuvanje e  podobar izbor.



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11225 на: 02 Септември 2013, 18:30:59 pm »
Vaka sega...onie koi servisiraat moderni benzinci i moderni dizeli velat deka retko koga bi zele dizel.
Ne deka se losi , tuku deka brojot na potencijalni kvarovi koi ke te repnat po dzep i od koi boli glava e dosta poglem kaj modernite dizeli.

Ne se toa Felicia, Golf 3 i Vectra Isuzu kjumbe sistemi koi vozea i na nafta za domakinstvo bez maka. ;D

Vo uslovi na ckart gorivo kaj nas ,poednostavniot motor za odrzuvanje e  podobar izbor.




weasel words

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11226 на: 02 Септември 2013, 18:56:54 pm »
Vaka sega...onie koi servisiraat moderni benzinci i moderni dizeli velat deka retko koga bi zele dizel.
Ne deka se losi , tuku deka brojot na potencijalni kvarovi koi ke te repnat po dzep i od koi boli glava e dosta poglem kaj modernite dizeli.

Ne se toa Felicia, Golf 3 i Vectra Isuzu kjumbe sistemi koi vozea i na nafta za domakinstvo bez maka. ;D

Vo uslovi na ckart gorivo kaj nas ,poednostavniot motor za odrzuvanje e  podobar izbor.

 Kaj mene e turbo dizel i posle 50 000 nemam ni eden problem za razlika od moj kolega koj so Yeti TSI ima eden kup problemi, a i Ate of forum imashe problemi so TSI motorot.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11227 на: 02 Септември 2013, 19:08:15 pm »
ја со 130.000 + 100.000 км на дизел сум имал нула проблеми со моторот.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11228 на: 02 Септември 2013, 20:36:19 pm »
ја со 130.000 + 100.000 км на дизел сум имал нула проблеми со моторот.
И ја се чудам што запнувате за тие дефекти кај дизелите кога еве никад сме немале проблеми на на предходната кола ни на оваа, а поминуваме 25 000- 30 000 годишно :)

На дизелот му се потребни max 4000 вртежи на коленасто за да даде максимална моќност, на бензинецот околу 6000. Според тоа кај бензинецот се функционира побрзо, односо или повеќе се аби, или се изработува од понадежен материјал...
« Последно менување: 02 Септември 2013, 22:02:34 pm Filip_90 »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11229 на: 02 Септември 2013, 20:37:13 pm »
Кој рече дека нема проблеми со дизелот.Јас го рикнав менувачот. :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11230 на: 02 Септември 2013, 20:41:44 pm »
Ти имаш проблеми облечени во фино италијаснко одело :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11231 на: 02 Септември 2013, 21:01:31 pm »
Да ама сега е скоро ново ‘оделото‘.После сменет менувач,потисна,ламела,друк лагер и замаец колата спие. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11232 на: 02 Септември 2013, 21:27:11 pm »
"Sales share of diesel cars grew three times in Russia"

"The reason for low sales share of diesel cars in Russia lies in the fact that our car owners still do not trust the diesel fuel quality. And it is reasonable for some regions. There is a risk to fill the car “summer” diesel, especially in winter or in transitional season, which can lead to the fact that the car won’t start."

http://eng.autostat.ru/news/view/7521/



"U.S. diesel and hybrid vehicle sales growing at record pace"

"This new data of total national vehicle registrations coincides with what we've been seeing in the monthly auto sales -- clean diesel and hybrid cars are showing consistent and impressive growth patterns in the U.S."

http://www.kbb.com/car-news/all-the-latest/us-diesel-and-hybrid-vehicle-sales-growing-at-record-pace/2000009311/

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11233 на: 02 Септември 2013, 21:41:55 pm »
Убаво што спомна. Еве со какви се` проблеми треба дизелашите да се справуваат ако тргнат накај северен пол:

http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_diesel_fuel

However, petrol (gasoline) has a much lower freezing point than diesel fuel. The range for petrol seems to be somewhere between -40°C and -60°C, so it's unlikely you will ever have a problem with your fuel freezing if you run your car on petrol.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11234 на: 02 Септември 2013, 21:53:55 pm »
ја со 130.000 + 100.000 км на дизел сум имал нула проблеми со моторот.
И ја се чудам што запнувате за тие дефекти кај дизелите кога еве никад сме немале проблеми на на предходната кола ни на оваа, а поминуваме 25 000- 30 000 годишно :)

На дизелот му се потребни max 4000 вртежи на брегастата за да даде максимална моќност, на бензинецот околу 6000. Според тоа кај бензинецот се функционира побрзо, односо или повеќе се аби, или се изработува од понадежен материјал...

Што дизел ќе беше тоа што врти со 4000 на брегаста.
И абењето нема врска со вртешите на со кои врти бензинецот или дизелот. Па и материјали генерално се исти освен кај вентилите.