Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183227 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11235 на: 02 Септември 2013, 22:01:24 pm »
Да ама сега е скоро ново ‘оделото‘.После сменет менувач,потисна,ламела,друк лагер и замаец колата спие. ;D
Зашто го менуваше менувачот???? Зашто имам 156 Q4 и сакам да го отварам кога ќе го вадам.

Се извинавам на дупол пост се улетав

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11236 на: 02 Септември 2013, 22:02:07 pm »


Што дизел ќе беше тоа што врти со 4000 на брегаста.
И абењето нема врска со вртешите на со кои врти бензинецот или дизелот. Па и материјали генерално се исти освен кај вентилите.
Од брзање тоа :D, на коленасто :)
Со што има врска абењето?

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11237 на: 02 Септември 2013, 22:06:08 pm »
Со тоа што неможе да се спречи, ни кај дизел ни кај бензин. Сега новиве коли побрзо ќе скапе него да се изебе моторот за да стане неупотреблив. Или некој друг квар ќе предизвика хаварија.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11238 на: 02 Септември 2013, 22:16:26 pm »
Убаво што спомна. Еве со какви се` проблеми треба дизелашите да се справуваат ако тргнат накај северен пол:

http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_diesel_fuel

However, petrol (gasoline) has a much lower freezing point than diesel fuel. The range for petrol seems to be somewhere between -40°C and -60°C, so it's unlikely you will ever have a problem with your fuel freezing if you run your car on petrol.

Со адитиви (кои барем кај нас во еврпа по дифолт ги има у горивото!) ова се решава.

Ја SDI-то го палев на минус миљон во бугарија на планина, после повеќе дена седење на минус миљон. Без проблеми. Испушташе малце чуден звук дур верглаше, ама упали од прва сеедно

Во русија, ај што е ладно, ама во „внатрешноста“ дизелот е онаков за трактори, камиони и голф кецови :-) и современите комонрејлчиња може да се расипат

Порано дизел моторот беше поим за индискриминативно лапање секакво гориво. Тоа, со современите pd и cr системи, повеќе не важи! Сега бензинците се, чинам, поотпорни на голтање све и свашта, што е јасна предност за нив!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11239 на: 02 Септември 2013, 22:21:52 pm »
Инаку, лесно е да има „огромна експанзија“ на продажба во такви земји, како русија и америка, кај што се продавале по 5 дизели у месец до лани. Сеа продажбата им е за 300 посто зголемена, се продаваат по 15 дизел возила.  Statistics, најдобар начин да манипулираш со податоци ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11240 на: 03 Септември 2013, 00:11:07 am »
Како што кажа Симо, само обична манипулација со податоците..Не верувајте во се што ке прочитате.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11241 на: 03 Септември 2013, 00:22:43 am »
јас у принцип на ништо не верувам што се пишува на нет... единствено верувам на лица што лично ги познавам и знам дека се за верување...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11242 на: 03 Септември 2013, 01:11:00 am »
Не е слична коњажата ипак 22 кс не се малце. Знаеш ли колку луге дале по 200-500 еур за ремап за 20-30 кс+.

Сега јас кога би имал 22 кг+ би бил дебел. Сега несум.

јас кога би имал екстра 22 кг не би се познавало многу разлика на мене...

различности има колку сакаш.. сакав со факт и искуство да чујам некој од дизелашиве, како што напишав упорни, на порни до смрт,  кои цело време велат дека смао дискутираат а устцари со сите сили своето убедување ГО НАМЕТНУВААТ врз другите, и едноставно не дозволуваат некој друг да си каже свое мислење.. одма напаѓаат со извртени факти и испреплетни полу вистини извлечени до немај каде...

графикони, скали, табели и слични работи... во ништо од тоа не верувам, затоа што тоа што овде се презентира како таков доказ е јебена сликичка свлечена како линк од интернет... такви графикони и таблеи може секој да ги постави и секаде...

нај големиот доказ за мене е кога ке седнам зад волан да го пробам тоа... не ми требаат никакви табели за да ми објаснат на мене нешто при тоа велејки дека само се дискутира... пази да не...


Ете од каде потекнува сето твое знаење за дизелите. Од вратен од мртвите, форд ескорт, 1.8 дизел со 60кс, правен ремонт. Се што ќе кажеш понатаму нема значење.

Колку за информација, ова е најлошиот дизел мотор од осумдесетите години, или го дели тоа место со маестрото. Фордовиот важи за најтромав, најнеекономичен и најнеиздржлив дизел кој многу тешко пали на ниски температури. Дури и голф кец дизел од 74та е подобар од фордов.

Дали се сеќаваш на еден плав Меган, кој возеше пред тебе, и на секое притискање на гаста инстанто ти бегаше 30 метри. Меганот беше дизел, веројатно со многу помалку кс од твојата кола.  Тоа е дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11243 на: 03 Септември 2013, 01:18:24 am »
Дали се сеќаваш на еден плав Меган, кој возеше пред тебе, и на секое притискање на гаста инстанто ти бегаше 30 метри. Меганот беше дизел, веројатно со многу помалку кс од твојата кола.  Тоа е дизел.

Ти ова сериозно ?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11244 на: 03 Септември 2013, 01:23:06 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

А оваа лекција мора да се повтора редовно.  На хартија имаат приближно иста снага, исто забрзување и иста максимална брзина, но во пракса ништо не е исто.  



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11245 на: 03 Септември 2013, 01:34:13 am »
Зошто не бензинец. Затоа што претекнувањето е болно со бензинец. Возиш 60кмх зад камион, во која брзина ќе го претицаш? Во 4та? Не е возможно. Во 3та? Во 3та е возможно но не доволно брзо. Треба да смениш во 2ра, да ја исцедиш до 80кмх (до црвено) па да смениш во 3та (во сред претекнување), па да ја исцедиш до 120кмх, па 4та брзина. Ова не само што е опасно, туку е и непријатно и сосема непотребно.

Како дизелот го решава проблемот со претекнувањето?  Возиш 60кмх во 4та. Притискаш на гаста, и забрзуваш до 160кмх.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11246 на: 03 Септември 2013, 07:29:05 am »
Најинтересен ми беше оној коментар пред неколку страни „штоооооо? чек чек чек сакаш да кажеш дека можеш на 1800 у петта да претицаш???“  :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11247 на: 03 Септември 2013, 08:45:03 am »
Toa e затоа што луѓето коментираат за работи што не ги разбираат. Колку да го надополнам коментарот за 60-160кмх во 4та брзина:
http://www.youtube.com/watch?v=b8nionkjt4A

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11248 на: 03 Септември 2013, 09:27:28 am »
Зошто не бензинец. Затоа што претекнувањето е болно со бензинец. Возиш 60кмх зад камион, во која брзина ќе го претицаш? Во 4та? Не е возможно. Во 3та? Во 3та е возможно но не доволно брзо. Треба да смениш во 2ра, да ја исцедиш до 80кмх (до црвено) па да смениш во 3та (во сред претекнување), па да ја исцедиш до 120кмх, па 4та брзина. Ова не само што е опасно, туку е и непријатно и сосема непотребно.

Како дизелот го решава проблемот со претекнувањето?  Возиш 60кмх во 4та. Притискаш на гаста, и забрзуваш до 160кмх.

Претекнувањето е болно со бензинец. Животот е болен со дизел.

Најинтересен ми беше оној коментар пред неколку страни „штоооооо? чек чек чек сакаш да кажеш дека можеш на 1800 у петта да претицаш???“  :)

А замисли да туреле и степени пред петта? Хммм... Нешто како менувач, како, шо знам... Запчаници некои, пренос... ПРЕНОС!! Тоа е тоа! Баш се надевам дека ќе измислат такво нешто.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11249 на: 03 Септември 2013, 09:36:57 am »
А замисли да туреле и степени пред петта? Хммм... Нешто како менувач, како, шо знам... Запчаници некои, пренос... ПРЕНОС!! Тоа е тоа! Баш се надевам дека ќе измислат такво нешто.

Хммм.... како обид за иронија не е лошо. Само напред, има тука потенцијал!