Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2304346 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10665 на: 22 Август 2013, 17:31:00 pm »
Со оглед на тоа дека 5.8 е просечна потрошувачка, а не моментална, не знам што толку се фативте..

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10666 на: 22 Август 2013, 17:51:43 pm »
Сигурно со уклучена клима бил :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11844
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10667 на: 22 Август 2013, 20:47:18 pm »
Освен ти и бројката, не најдов ниту еден review каде што се истакнува економичноста на лансерот. Своевремено правев истржувања на тема лансер во склоп на другите косилици (I30 испадна најдобра). Ревјуата беа едногласни дека Лансер е:
-бучен
-тромав и заостанат мотор.
-евтина изработка
-многу троши

Ги сетив првите 3 при пробна вожња, со четвртото би се сложил по дифолт?  Но чекај, ти си остварил 5.8 при брзини над 160кмх? Ти ова сериозно?

Криво ти е сега дека си купи гомно корејско склопувано во Романија?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10668 на: 22 Август 2013, 21:21:06 pm »
1. ок
2. секој мотор што нема да залепи до 4000рпм е тромав. А дека оди нешто посебно 4000-6000 е неосновано. Освен Хонда 1.6 ВТец 160, не сум видел бензинец што знае да залепи над 4000. Скоро секој бензинец се гуши над 4000рпм. Можеби е прекрасен мотор, во својата класа. Но релативно и субјективно земено, тоа е тромав мотор, како и секој конструкциски сличен мотор.
3. Во споредба со европските конкуренти?
4. Бензинец да спуштиш под 6 литри, е скоро невозможно, треба да возиш 60кмх во 5та на регионален пат. Бензинец да тропи малку е можно само во 80НМ изведби на 800кг комарци како 107 и Спејстар. Лансер е растрошна машина, еве види сам:
http://www.fuelly.com/car/mitsubishi/lancer/2009
Просечната потрошувачка изнесува 9.5литри/100кмх.


2. Како за 1,5 литарски атмосферец, моторот е одличен.
3. Послаба завршна обработка и севкупна изработка во однос на европските конкуренти. (Октавија и Џета сигурно, за Флуенс не знам)
4. Воопшто не е тешко, а не па невозможно. Треба да знаеш како.

Би те замолил да не ми посочуваш линкови каде што ќе видам дека Лансер е растрошна машина. 5 години го имам и многу добро знам каква машина е.

@томи: види точка 2.

@ахтунг: веќе наведов дека со пуштена клима возев.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10669 на: 23 Август 2013, 08:17:46 am »
Линкот е веќе пратен. Просечна потрошувачка на Лансер е 9.5л/100км.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10670 на: 23 Август 2013, 08:24:58 am »
Освен ти и бројката, не најдов ниту еден review каде што се истакнува економичноста на лансерот. Своевремено правев истржувања на тема лансер во склоп на другите косилици (I30 испадна најдобра). Ревјуата беа едногласни дека Лансер е:
-бучен
-тромав и заостанат мотор.
-евтина изработка
-многу троши

Ги сетив првите 3 при пробна вожња, со четвртото би се сложил по дифолт?  Но чекај, ти си остварил 5.8 при брзини над 160кмх? Ти ова сериозно?

Криво ти е сега дека си купи гомно корејско склопувано во Романија?


Нема да коментирам, само ќе го цитирам, уште еднаш да те прочитаат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10671 на: 23 Август 2013, 08:45:32 am »
Линкот е веќе пратен. Просечна потрошувачка на Лансер е 9.5л/100км.

Ок, у реду е. Мене нешто вансериско ми испорачале.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11844
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10672 на: 23 Август 2013, 09:07:52 am »
Изгледа и мене нешто вон сериско ми има стигнато.

По изгледа дека само тоа што ЕЛ ПИ го “тестирал“ било како што треба.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10673 на: 23 Август 2013, 09:15:50 am »
Ако бидеме реални, Fuelly е прилично релевантен извор за real-world потрошувачка на било кое возило, особено ако за конкретното возило има доволно податоци. Уште кога гледав опции за кола, ги видов бројките за Голфот и просечните бројки на Fuelly и просечните бројки кои јас ги добивам се тука некаде. Е сега, тоа е за Голф, каде вкупно има околу 1000 возила со мојот мотор.

Од друга страна, за Lancer има вкупно помалку од 100 возила, и не ми се верува дека тоа е доволно голем sample за да се извади релевантен податок.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10674 на: 23 Август 2013, 09:15:56 am »
Изгледа и мене нешто вон сериско ми има стигнато.

По изгледа дека само тоа што ЕЛ ПИ го “тестирал“ било како што треба.



Зошто ЈАС? На линкот своите податоци ги изнеле стотина сопственици на Лансер.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10675 на: 23 Август 2013, 09:20:58 am »
Лошко, не ти е баш највалиден семплот. Има многу коли од Америка, а таму не се нуди 1.5-литарскиот Mivec.

EDIT: Еве, ни во Австралија не се нуди.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10676 на: 23 Август 2013, 09:28:37 am »
Еве ги записите за мојата косилица:
http://www.fuelly.com/car/hyundai/i30/gas%20l4

просек 8 литри, е просекот што најчесто јас го добивам на цел резервоар.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10677 на: 23 Август 2013, 09:33:59 am »
Пак, малку е глупо што не можеш да филтрираш по мотор.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11844
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10678 на: 23 Август 2013, 10:00:35 am »
Изгледа и мене нешто вон сериско ми има стигнато.

По изгледа дека само тоа што ЕЛ ПИ го “тестирал“ било како што треба.



Зошто ЈАС? На линкот своите податоци ги изнеле стотина сопственици на Лансер.

Зошто ти? Па затоа што си петарда во муабетот.
Шо си мислиш ти, дека си најпаметен дека си нашол некој сајт на интернет. И дека не знаеме дека тој мотор не се нуди во Уса и асралија и во поголем дел од светот.

Шо си мислиш ние глупи сме со велештрумф, не знаеме колку ставаме бензин во колата и колку ни троши?
Ти се најде најпаметен да ни кажиш колку ни троши колата, ние простите џабе имаме поминато со неа 20к - 30к км.

Ако си направил некоја грешка при избор на возило, или некој ти го купил па сега мора да го возиш, те молам лечи си ги страстите на друго место.

Патетика жива си, по 100 пат ќе ти кажам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10679 на: 23 Август 2013, 10:05:16 am »
Хахаха.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need