Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924453 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #195 на: 12 Јануари 2011, 14:54:06 pm »
Секако дека турбото е одговорно за одличните перформанси на дизелите. Но овде се јавува вториот момент:
Дизелот секогаш има поголем обртен момент од бензинецот со иста мокност. Турбо дизел вс трубо бензинец, дизелот секогаш вади повеќе torque.
Вториот момент е што дизелите обожаваат turbo, многу добро го подржуваат. Турбото било измислено заради негова омплементација кај дизелот, и дизелите издржуваат многупати појаки турбини од бензинците.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #196 на: 12 Јануари 2011, 14:55:34 pm »
Е сега почнаа да излегуваат турбо бензинци,  но да видиме дали тие ке се покажат издржливи како дизелите.
Интересно е што со појавата на турбо бензинчињата, им ги намалија обртаите. Сега и кај бензинците црвено почнува од 5500 :)))

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #197 на: 12 Јануари 2011, 14:58:42 pm »
@mdeni

ОК, потрошувачката е еден критериум, но не секому му е битен. На пример таа е небитна за некој што поминува од 5000 до 10000km годишно. Исто така е небитна на некој кој купува возило заради перформанси.

Остаточната вредност е релевантен критериум. Не се согласувам дека има голема разлика во релативната загуба при продажба на дизел возилата во однос на бензинците. Ако споредиш колку си платил за дизелот и колку % си изгубил со продажбата ќе добиеш горе-долу слична вредност како и за бензинец. Но абсолутната загуба е поголема кај поскапите возила, па така ќе изгубиш повеќе пари на дизелот одошто на бензинецот. Ако сакаш да земеме примери од Пазар3, иако тоа не е баш меродавно бидејќи секој си има своја проценка за колата и не секоја е сочувана идентично. Но ете ајде да видиме, конкретно за Пасат, колку била цената пред 5 години и колку соодветните модели се продаваат денес.

На крај, сакав нешто да сублимираме околу перформансите, дали за истите пари се купува помоќен и поагилен турбо-бензински мотор или турбо-дизел? Прашањето се однесува за сите динамики во возењето, значи на ниски, средни и високи вртежи за соодветно на моторот. Притоа да ги земеме в предвид и меѓузабрзувањата, забрзувањата од 0 до 100km/h и крајната брзина.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #198 на: 12 Јануари 2011, 15:10:06 pm »
Секако дека турбото е одговорно за одличните перформанси на дизелите. Но овде се јавува вториот момент:
Дизелот секогаш има поголем обртен момент од бензинецот со иста мокност. Турбо дизел вс трубо бензинец, дизелот секогаш вади повеќе torque.
Вториот момент е што дизелите обожаваат turbo, многу добро го подржуваат. Турбото било измислено заради негова омплементација кај дизелот, и дизелите издржуваат многупати појаки турбини од бензинците.



Ова е дискусијата која што треба е присутна во оваа тема. А не да споредуваме баби и жаби, таму јасно ни е отприлика како стојат работите, а и за во друга тема е муабетот.

Е сега, точно е дека дизелите имаат поголем обртен момент од бензинците (двата турбо мотори), но разлика во перформансите често нема, дури и бензинците се побрзи за малце.

Еве една споредба за исти коли, иста коњажа, повеќе НМ на страна на дизелот:
http://www.zeperfs.com/en/duel1352-1673.htm

Веќе ја постирав, ама ја скокнавте.

Кај некој друг мотор може дизелот да е малце побрз, некаде да се исти. Разликите ќе бидат минимални, потрошувачката помала кај дизелот.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 15:43:04 pm Banzai »
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #199 на: 12 Јануари 2011, 15:16:01 pm »
Не ја скокнавме, имаше видеа од двата голфа. Од 100-200кмх дизелашот беше 9-10 секунди побрз :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #200 на: 12 Јануари 2011, 19:26:16 pm »
Nekoi luge na forumov zboruvaat samo od inaet ili od zavist . Dali oti imaat izgubeno od nekoj dizelash pa imaat kompleks nekoj, :) dali oti nemaat dizelash a go sonuvaa, dali oti nikogas ne probale dizelash itn. ali barem se konstantni vo negiranjeto na vistinata.
Primetuvam deka ima i takvi cii stavovi vo najblaga vrska se smesni i kontradiktorni, prvo ke fali edno, pa drugo, pa ke go napaga prvoto i pak od pocetok. Vo konkretniov slucaj prvo = D, vtoro = P.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #201 на: 12 Јануари 2011, 20:13:22 pm »
Дечки, дискусијата ви е во ред, ама колективно сите ве молам со понормален тон да разговарате.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #202 на: 12 Јануари 2011, 23:53:22 pm »
Nekoi luge na forumov zboruvaat samo od inaet ili od zavist . Dali oti imaat izgubeno od nekoj dizelash pa imaat kompleks nekoj, :) dali oti nemaat dizelash a go sonuvaa, dali oti nikogas ne probale dizelash itn. ali barem se konstantni vo negiranjeto na vistinata.
Primetuvam deka ima i takvi cii stavovi vo najblaga vrska se smesni i kontradiktorni, prvo ke fali edno, pa drugo, pa ke go napaga prvoto i pak od pocetok. Vo konkretniov slucaj prvo = D, vtoro = P.
ili obratno pa na nekoj mu e krivo shto motorot mu prestanue so vrtenje na 4500rpm itn. problemot e shto se obiduvash da me ubedish neshto shto jas ne sakam i sakash da mi go smenish mislenjeto a jas toa nema da go napravam i prifatam zatoa shto jas taka sakam i ti treba da go ispochituvash toa. toa e cel muabet nema zashto da se karame mene nikoj ne mi smeta na forumov ti sakash dizel ja benzinec ti sakash plavi ja sakam crni takov e muabetot mozhe samo da diskutirame i da proiznesuvame fakti i nashi lichni viduvanja vpechatoci i mislenja i kako dobri pristojni i kuluturni chlenovi da gi pochituvame istite tie raboti ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #203 на: 12 Јануари 2011, 23:55:59 pm »
нема потреба да го вртиш повеќе од 4500, сменуваш брзина и пак си влече :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #204 на: 12 Јануари 2011, 23:59:42 pm »
Ниеден дизел неможе да ти го понуди свилениот звук до 2500-3000 и спортско режење над 3000 врт/мин

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #205 на: 13 Јануари 2011, 00:01:14 am »
ама пак затоа се многу тивки на големи брзини, дури потивки од бензинците.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #206 на: 13 Јануари 2011, 00:10:51 am »
Имам еден предлог до админ/мод темава да се заклучи бидејки не е воопшто конструктивна само тера на расправија, исцрпена е си кажаваме шти имавме да си кажеме изнапостиравме еден куп видеа и заклучокот е дека за некој боље е дизел за некој бензинец и крај на прикаската и двата мотори се добри и си имаат предности и недостацои впрочем да не чинеле немало да се возат денеска дизелаши и бензинци. крај на муабетот

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #207 на: 13 Јануари 2011, 00:18:14 am »
не ја разбираш вредноста на темава :(


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #208 на: 13 Јануари 2011, 00:26:44 am »
не ја разбираш вредноста на темава :(


da be da mi gi otekuvate mudata kolku dizelot e velicenstven.;D sho treba da znam si znam ne se sekiraj ;)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #209 на: 13 Јануари 2011, 17:14:16 pm »
Имам еден предлог до админ/мод темава да се заклучи бидејки не е воопшто конструктивна само тера на расправија, исцрпена е си кажаваме шти имавме да си кажеме изнапостиравме еден куп видеа и заклучокот е дека за некој боље е дизел за некој бензинец и крај на прикаската и двата мотори се добри и си имаат предности и недостацои впрочем да не чинеле немало да се возат денеска дизелаши и бензинци. крај на муабетот

A jas imam podobar predlog. Ti vo sirok lak da ja zaobikoluvas ovaa tema i da si citkash nesto drugo. Samiot si kaza deka nemas poim sto da pises veke. Jas bi rekol voopsto ne e steta toa, naprotiv. Vakvite predlozi cuvaj si gi za sebe drugpat osven ako si ti avtor na temata a ne nekoj drug !