@mdeni
ОК, потрошувачката е еден критериум, но не секому му е битен. На пример таа е небитна за некој што поминува од 5000 до 10000km годишно. Исто така е небитна на некој кој купува возило заради перформанси.
Остаточната вредност е релевантен критериум. Не се согласувам дека има голема разлика во релативната загуба при продажба на дизел возилата во однос на бензинците. Ако споредиш колку си платил за дизелот и колку % си изгубил со продажбата ќе добиеш горе-долу слична вредност како и за бензинец. Но абсолутната загуба е поголема кај поскапите возила, па така ќе изгубиш повеќе пари на дизелот одошто на бензинецот. Ако сакаш да земеме примери од Пазар3, иако тоа не е баш меродавно бидејќи секој си има своја проценка за колата и не секоја е сочувана идентично. Но ете ајде да видиме, конкретно за Пасат, колку била цената пред 5 години и колку соодветните модели се продаваат денес.
На крај, сакав нешто да сублимираме околу перформансите, дали за истите пари се купува помоќен и поагилен турбо-бензински мотор или турбо-дизел? Прашањето се однесува за сите динамики во возењето, значи на ниски, средни и високи вртежи за соодветно на моторот. Притоа да ги земеме в предвид и меѓузабрзувањата, забрзувањата од 0 до 100km/h и крајната брзина.