Не, лошко. Од Еуро 5, кој важи од 2009, постои лимит од 0.005г/км за ПМ емисии. Ист и за дизели и за бензинци. Кој не помине, губи (мора да помине за да вози во Европа).
Возилата со GDI пред 2009 може да бидат поголеми зададувачи и проблематични, затоа што пред тој период немало ограничување за бензинците за ПМ честици. Така да, Alfa 156 2.0 ЈТS, која не задоволува Euro5, може да има потенцијално поголемо количество ПМ честици. Но како што знам, пред Еуро5, и дизелите не беа обврзани за DPF-и.
И повторно, да не зборуваме за употребените технологии на дизлеите за да се држат колку/толку во граници, и пак не успеваат па мора да лажат на избори.
Хартијата трпи се. На хартија дизелите се почисти и од МПИ бензинците. Ова е студија од пред 1 година
October 1, 2014
Cars with gasoline direct-injected engines are helping automakers meet stricter government fuel economy standards, but they’re emitting five to 10 times more particulate matter than their port fuel-injected counterparts. This is the finding of researchers in Oak Ridge National Laboratory’s Fuels, Engines and Emissions Research Center. GDI engines inject fuel directly into the cylinder, increasing efficiency and compatibility with turbocharging, which allows drivers to have more power with smaller, lighter engines. “The tradeoff is higher particulate matter emissions,” said ORNL’s John Storey, who led the research team. Researchers also reported that particulate matter from GDI engines, expected to have more than 50 percent of the market share by 2017, is smaller and more varied in particle size than that of diesel particulate matter. The smaller particles contain more elemental carbon than diesel particulate matter and because of their size can penetrate deeper into the lungs, creating the potential for greater health risks. The ORNL team is examining approaches to mitigate particulate matter with fuels, combustion and emissions controls.
Просекот со Голфот низ град оуверол е меѓу 6.8 и 7.2.
7.2 со поголемите (и потешки) тркала.
Праиме муабет за возење-возење. Никакво шпарање, никакво едрење, со користење клима, итн. Возење во секакви услови низ Скопјево.. И на полу-празни улици, и на најголемите гужви.
Мене потрошувачка градска(Во градот Скопје и претежно возена низ централно подрачје) ми е 12l/100km летоска, 13l/100km зимоска, без нешто посебно да ја стискам кантава. Такви цифри 6 кома нешто - 7 можам на отворено во пензионерски мод, т.е. во 6-та круз контрол и под 130km/h.
Премногу. А колегите каква потрошувачка вадат?
Епа прочитај Симо, пратив детално објаснување како и зошто загадуваат бензинците со директно (сите нови бензинци се со директно сите се големи загадувачи). Проблемот ќе се реши со ДПФ филтер, ама тек таму негде по 5-6 години ко ќе мора, односно кога ќе извади американецот уште некој скандал за да си го пополни буџетот со 50тина милијарди мито. Сега сеуште се функционира како америчката економија (први се во светот а никој не знае зошто, ништо не произведуваат и извезуваат)
А тоа со плинот е тежок проблем. Новите бензинци не можат да се конвертираат на плин и со тоа се доста понеисплатливи за возење.
Возните карактеристки денес се прилично изедначени. Но до пред 2-3 години дизелите беа супериорни и темава беше многу поинтересна затоа што редовно дизелашите ги пердашеа бензинците. Какво уживање беше тоа
GDI моторот да се направи на плин и да не испушта ама скоро ич честички треба многу малку модификации и додавки кон цената.
Турбодизел моторот да се направи да не загадува толку колку што загадува треба милијарди евра во истражување и развој и едно чудо други компромиси за да се симне на прифатливи емисии.
Која е причината што запињаш толку?
Што запињам? И двете технологии загадуваат во моментот, премногу. Официјално на хартија чисти се. Инаку дизелот може да работи на секое течно гориво, сеедно му е. Ни тајмниг ни нок ни ништо, само треба да се развија нов систем за вбризгување специјално за тоа гориво, компресија +3 на шајбна и терај.
Бензинците со директно веќе работат на плин, ама за 15 години експлоатација, само за одржување на плинскиот уред ќе дадеш колку за уште една кола. За тоа време ќе треба да смениш 3 мотори. Цело време троши бензин. Таква е ситуцијата сега.