Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1885706 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16110 на: 20 Февруари 2016, 16:40:12 pm »
Епа прочитај Симо, пратив детално објаснување како и зошто загадуваат бензинците со директно (сите нови бензинци се со директно сите се големи загадувачи). Проблемот ќе се реши со ДПФ филтер, ама тек таму негде по 5-6 години ко ќе мора, односно кога ќе извади американецот уште некој скандал за да си го пополни буџетот со 50тина милијарди мито. Сега сеуште се функционира како америчката економија (први се во светот а никој не знае зошто, ништо не произведуваат и извезуваат)

А тоа со плинот е тежок проблем. Новите бензинци не можат да се конвертираат на плин и со тоа се доста понеисплатливи за возење.
Возните карактеристки денес се прилично изедначени. Но до пред 2-3 години дизелите беа супериорни и темава беше многу поинтересна затоа што редовно дизелашите ги пердашеа бензинците. Какво уживање беше тоа ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16111 на: 20 Февруари 2016, 16:59:21 pm »
Не, лошко. Од Еуро 5, кој важи од 2009, постои лимит од 0.005г/км за ПМ емисии. Ист и за дизели и за бензинци. Кој не помине, губи (мора да помине за да вози во Европа).
Возилата со GDI пред 2009 може да бидат поголеми зададувачи и проблематични, затоа што пред тој период немало ограничување за бензинците за ПМ честици. Така да, Alfa 156 2.0 ЈТS, која не задоволува Euro5, може да има потенцијално поголемо количество ПМ честици. Но како што знам, пред Еуро5, и дизелите не беа обврзани за DPF-и.
И повторно, да не зборуваме за употребените технологии на дизлеите за да се држат колку/толку во граници, и пак не успеваат па мора да лажат на избори.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16112 на: 21 Февруари 2016, 15:34:43 pm »
Просекот со Голфот низ град оуверол е меѓу 6.8 и 7.2.

7.2 со поголемите (и потешки) тркала. :)

Праиме муабет за возење-возење. Никакво шпарање, никакво едрење, со користење клима, итн. Возење во секакви услови низ Скопјево.. И на полу-празни улици, и на најголемите гужви.
Мене потрошувачка градска(Во градот Скопје и претежно возена низ централно подрачје) ми е 12l/100km летоска, 13l/100km зимоска, без нешто посебно да ја стискам кантава. Такви цифри 6 кома нешто - 7 можам на отворено во пензионерски мод, т.е. во 6-та круз контрол и под 130km/h.
« Последно менување: 21 Февруари 2016, 15:46:39 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16113 на: 21 Февруари 2016, 16:04:14 pm »
Епа прочитај Симо, пратив детално објаснување како и зошто загадуваат бензинците со директно (сите нови бензинци се со директно сите се големи загадувачи). Проблемот ќе се реши со ДПФ филтер, ама тек таму негде по 5-6 години ко ќе мора, односно кога ќе извади американецот уште некој скандал за да си го пополни буџетот со 50тина милијарди мито. Сега сеуште се функционира како америчката економија (први се во светот а никој не знае зошто, ништо не произведуваат и извезуваат)

А тоа со плинот е тежок проблем. Новите бензинци не можат да се конвертираат на плин и со тоа се доста понеисплатливи за возење.
Возните карактеристки денес се прилично изедначени. Но до пред 2-3 години дизелите беа супериорни и темава беше многу поинтересна затоа што редовно дизелашите ги пердашеа бензинците. Какво уживање беше тоа ;D


GDI моторот да се направи на плин и да не испушта ама скоро ич честички треба многу малку модификации и додавки кон цената.
Турбодизел моторот да се направи да не загадува толку колку што загадува треба милијарди евра во истражување и развој и едно чудо други компромиси за да се симне на прифатливи емисии.

Која е причината што запињаш толку?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16114 на: 22 Февруари 2016, 20:19:52 pm »
Не, лошко. Од Еуро 5, кој важи од 2009, постои лимит од 0.005г/км за ПМ емисии. Ист и за дизели и за бензинци. Кој не помине, губи (мора да помине за да вози во Европа).
Возилата со GDI пред 2009 може да бидат поголеми зададувачи и проблематични, затоа што пред тој период немало ограничување за бензинците за ПМ честици. Така да, Alfa 156 2.0 ЈТS, која не задоволува Euro5, може да има потенцијално поголемо количество ПМ честици. Но како што знам, пред Еуро5, и дизелите не беа обврзани за DPF-и.
И повторно, да не зборуваме за употребените технологии на дизлеите за да се држат колку/толку во граници, и пак не успеваат па мора да лажат на избори.


Хартијата трпи се. На хартија дизелите се почисти и од МПИ бензинците. Ова е студија од пред 1 година

October 1, 2014
Cars with gasoline direct-injected engines are helping automakers meet stricter government fuel economy standards, but they’re emitting five to 10 times more particulate matter than their port fuel-injected counterparts. This is the finding of researchers in Oak Ridge National Laboratory’s Fuels, Engines and Emissions Research Center. GDI engines inject fuel directly into the cylinder, increasing efficiency and compatibility with turbocharging, which allows drivers to have more power with smaller, lighter engines. “The tradeoff is higher particulate matter emissions,” said ORNL’s John Storey, who led the research team. Researchers also reported that particulate matter from GDI engines, expected to have more than 50 percent of the market share by 2017, is smaller and more varied in particle size than that of diesel particulate matter. The smaller particles contain more elemental carbon than diesel particulate matter and because of their size can penetrate deeper into the lungs, creating the potential for greater health risks. The ORNL team is examining approaches to mitigate particulate matter with fuels, combustion and emissions controls.


Просекот со Голфот низ град оуверол е меѓу 6.8 и 7.2.

7.2 со поголемите (и потешки) тркала. :)

Праиме муабет за возење-возење. Никакво шпарање, никакво едрење, со користење клима, итн. Возење во секакви услови низ Скопјево.. И на полу-празни улици, и на најголемите гужви.
Мене потрошувачка градска(Во градот Скопје и претежно возена низ централно подрачје) ми е 12l/100km летоска, 13l/100km зимоска, без нешто посебно да ја стискам кантава. Такви цифри 6 кома нешто - 7 можам на отворено во пензионерски мод, т.е. во 6-та круз контрол и под 130km/h.

Премногу.  А колегите каква потрошувачка вадат?



Епа прочитај Симо, пратив детално објаснување како и зошто загадуваат бензинците со директно (сите нови бензинци се со директно сите се големи загадувачи). Проблемот ќе се реши со ДПФ филтер, ама тек таму негде по 5-6 години ко ќе мора, односно кога ќе извади американецот уште некој скандал за да си го пополни буџетот со 50тина милијарди мито. Сега сеуште се функционира како америчката економија (први се во светот а никој не знае зошто, ништо не произведуваат и извезуваат)

А тоа со плинот е тежок проблем. Новите бензинци не можат да се конвертираат на плин и со тоа се доста понеисплатливи за возење.
Возните карактеристки денес се прилично изедначени. Но до пред 2-3 години дизелите беа супериорни и темава беше многу поинтересна затоа што редовно дизелашите ги пердашеа бензинците. Какво уживање беше тоа ;D


GDI моторот да се направи на плин и да не испушта ама скоро ич честички треба многу малку модификации и додавки кон цената.
Турбодизел моторот да се направи да не загадува толку колку што загадува треба милијарди евра во истражување и развој и едно чудо други компромиси за да се симне на прифатливи емисии.

Која е причината што запињаш толку?

Што запињам? И двете технологии загадуваат во моментот, премногу. Официјално на хартија чисти се.  Инаку дизелот може да работи на секое течно гориво, сеедно му е. Ни тајмниг ни нок ни ништо, само треба да се развија нов систем за вбризгување специјално за тоа гориво, компресија +3 на шајбна и терај. 

Бензинците со директно веќе работат на плин, ама за 15 години експлоатација, само за одржување на плинскиот уред ќе дадеш колку за уште една кола. За тоа време ќе треба да смениш 3 мотори. Цело време троши бензин.  Таква е ситуцијата сега.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16115 на: 22 Февруари 2016, 20:24:14 pm »
Ајде пак отпочеток:

Официјално, на хартија се исти.
За официјално да ги постигнат истите гоменици, дизелите имаат:
-EGR рециркулација
-Катализатор
-DPF
-уфрлање на уреа.

За официјално да ги постигнат истите гомненици, бензинците имаат:
-Катализатор.


Дали ја согледуваш разликата?!

Бонус: Сеуште не е фатен бензинец кој лажирал еко тестови со помош на магии и трикови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16116 на: 22 Февруари 2016, 21:01:20 pm »
Ајде пак отпочеток:

Официјално, на хартија се исти.
За официјално да ги постигнат истите гоменици, дизелите имаат:
-EGR рециркулација
-Катализатор
-DPF
-уфрлање на уреа.

За официјално да ги постигнат истите гомненици, бензинците имаат:
-Катализатор.


Дали ја согледуваш разликата?!

Бонус: Сеуште не е фатен бензинец кој лажирал еко тестови со помош на магии и трикови.
Ги има некој дизел сите овие?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16117 на: 22 Февруари 2016, 21:08:53 pm »
Па еве, на пример Peugeot 407HDi има се` од ова. Уреа, ЕГР, катализатор, ДПФ. Све по ред.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16118 на: 22 Февруари 2016, 21:31:20 pm »
EGR има и кај бензинците.
Бензинциве загадувале многу повеќе од дизел со ДПФ.
Бензинците ќе имаат ДПФ за некоја година, затоа што нивото на честички е преголемо, со тоа технлогиите за прочистување на издувните гасови ќе биде исто.

Заклучок:
Бензинецот го копира дизелот во СЕ, последниве 15 години.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16119 на: 22 Февруари 2016, 21:40:51 pm »
Ќе се отрујам со лајца.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16120 на: 22 Февруари 2016, 21:44:20 pm »
А зошто, почекај честичкиве да си го направат своето.

П.С
Препиши ми го пунтото.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16121 на: 22 Февруари 2016, 22:06:52 pm »
EGR има и кај бензинците.
Дизели обавезно имаат. Не сум видел дизел кој има еуро4 или поголем стандард без. Бензинци, кој има кој нема, претежно немаат.

Бензинциве загадувале многу повеќе од дизел со ДПФ.
Пак те лажел некој :)

Бензинците ќе имаат ДПФ за некоја година, затоа што нивото на честички е преголемо, со тоа технлогиите за прочистување на издувните гасови ќе биде исто.
Ќе видиме. Сега за сега, исти услови исполнуваат како дизелите - без потреба од дпф и адблу. Ако се заострат критериумите за емисија на пм честички, може и тоа да се деси. Тогаш дизелите ќе отпаднат од игра, поштно нема како веќе да го спуштат нивото на пм.


Заклучок:
Бензинецот го копира дизелот во СЕ, последниве 15 години.

Тоа не значи дека дизелот е бољи ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16122 на: 22 Февруари 2016, 22:19:06 pm »

Ќе видиме. Сега за сега, исти услови исполнуваат како дизелите - без потреба од дпф и адблу. Ако се заострат критериумите за емисија на пм честички, може и тоа да се деси. Тогаш дизелите ќе отпаднат од игра, поштно нема како веќе да го спуштат нивото на пм.

За се има решение :) Едни ќе наоѓаат решение за загадувањето, други за потрошувачката...

Инаку мислев само кај теретните возила се користи уреата.
EGR колку заради намалување на загадувањето толку и заради намалување на потрошувачка вградуваат.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16123 на: 22 Февруари 2016, 22:31:00 pm »
ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16124 на: 22 Февруари 2016, 22:37:50 pm »
Erg e najgolemoto sranje sto mu se slucil na dizelot.
Mu go krati vekot na pola.