Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3418372 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Никогаш, никаде не си прекорачил брзина?

(длабока воздишка)

zero, оправданоста на некоја постапка не е поврзана ниту со бројот, ниту со идентитетот на лицата кои така постапиле, ниту со фреквенцијата на истата. Ништо од тоа, просто, нема врска.

„Никогаш, никаде не си излажал?“

„Никогаш, никаде не си се измочал у гаќи?“

„Никогаш, никаде не си се начукал до бесознание?“

Ако ни ова не помага, пробај вака: секој од нас некогаш поминал на црвено, но не сум чул некој да го правда поминувањето на црвено, те на некои семафори можело, во некој дел од денот можело, итн, итн... И покрај тоа што повеќето сме поминале на црвено, сите се согласуваме дека проаѓање на црвено не чини, нели? Зошто, од сите могучи сообраќајни правила, баш пречекорувањето на брзината да биде исклучокот? Зошто за тоа правилото да важат посебни правила?
« Последно менување: 24 Октомври 2017, 18:06:36 pm zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Затоа што 95% од популацијата не поминува на црвено редовно.

Додека пак, 95% од популацијата ја пречекорува брзината редовно.

Се надевам сега е појасно.
« Последно менување: 24 Октомври 2017, 18:11:06 pm Deni »

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
грешка си за пвото:)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Стварно треба кај нас да се направи едно истражување, и да се избројат овие работи. Најсериозно. Еве, вo Франција мереле и median-от стварно е 1.47%.

Кај нас нека е 3 пати повеќе. Пак не е повеќе од 5%.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Ете сега 95% ставив за да биде комплетно точно и прецизно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Никогаш, никаде не си прекорачил брзина?

(длабока воздишка)

zero, оправданоста на некоја постапка не е поврзана ниту со бројот, ниту со идентитетот на лицата кои така постапиле, ниту со фреквенцијата на истата. Ништо од тоа, просто, нема врска.

„Никогаш, никаде не си излажал?“

„Никогаш, никаде не си се измочал у гаќи?“

„Никогаш, никаде не си се начукал до бесознание?“

Ако ни ова не помага, пробај вака: секој од нас некогаш поминал на црвено, но не сум чул некој да го правда поминувањето на црвено, те на некои семафори можело, во некој дел од денот можело, итн, итн... И покрај тоа што повеќето сме поминале на црвено, сите се согласуваме дека проаѓање на црвено не чини, нели? Зошто, од сите могучи сообраќајни правила, баш пречекорувањето на брзината да биде исклучокот? Зошто за тоа правилото да важат посебни правила?

Јас го потенцирам личното однесување, само заради Девамаријствувањето. Инаку се согласувам.

However, не знам дали знаеш - во Германија, висината на казната за проаѓање на црвено зависи од условите и последиците. Така да ете, ни таму не е црно-бело.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Ни беше нагласено уште пред да седнеме во колите. Човекот очекува културен народ што се разбира од збор..

Напред обавезно ставам појас. Позади, ни јас немам навика, а знам дека е екстремно погрешно. Обично ми текнува после километар-два.

Јас пред десетина дена се возев во S класа со сите тие удобности и седишта и шофјор, иако не бев на демо, туку на пат од и до аеродром и италијански аутопут, појас си врзав без да размишљам дали треба или не.
Тоа ми е и најсвежо сеќавање од возење на задно седиште, пошто ретко кога се возам на задно седиште. Изгледа кај мене постои навика за врзување појас, пошто на прво седнување, врзав појасот па подесив седиштето (и го кликнав дугмето да се повлече предното седиште најнапред) ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Јас го потенцирам личното однесување, само заради Девамаријствувањето.

100% сум искрен во врска со ова. Секој од нас направил по некој од прекршоците. Једино немам поминато на две пуни линии освен еднаш кога имаше протести пред собрание па кај елен пазар свртев назад полукружно и онака беше затворено за сообраќај. Јас искрено се срамам од најголемиот дел од прекршоци што сум ги направил и затоа сум најгласен и се бунам против истите. Тие што ме снаат знаат дека обожавам експерименти во контролирани услови. Од тука влечам добар дел од искуството а и од оние видеата со русите што кршат коли ради глупост.

Примерите се најкорисни лекции.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Гледано е ова ама ај да се подсетиме...


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Ко` боб санка :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Малце му беше...

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
одлична контрола, не закачи никој попат

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8946
  • Пичлеме

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Ќе ја видиме на огласи "уникат"

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
А јaс мислев сaмo кaј нaс вaкa билo, a види oнo...