Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3178973 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Сељачиште, со 300 претицува "колони" од по две возила :)

Ван од кај ти текнуваат дефиницииве дека колона е од 2+ возила и дека кога се претицува таква "колона" треба да се намали брзината во левата лента?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Од кај па сеа „сељачиште“, па нели совесно си успоруваше типот кога му идеа колони и возила пред него? (и така едно милион пати). ;)
Типот никаде не дојде во ситуација за влакно да направи несреќа, и дигна 300+ таму каде немаше колони возила.

Нејсе, поентата на видеото беше да се разбие илузијата на теоретичарите кои таму никогаш лично не возеле, ама имаат фантазија дека во Немачко таму во лентата за претекнување (зошто ли ја нарекуваат така?), се возат исклучиво само бесни коли што идат над 200км/ч.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
На германскиот аутобан си постојат јасно определени правила и ако се почитуваат истите, дури и (под)просечен возач не би требало да дојде во такви опасни ситуации.

Во конкретниов случај најважно е следново:

1. Не вози во лента за која не си дораснат (за која не е дораснато твоето возило).

- Ако возиш со 130, нема што мајка да бараш во лента од каде може да ти се доближува  возило со 200км/ч повисока брзина од тебе. Не зборам само за возење, не смееш ни да навлезеш во таа лента за да претекнеш. Нема зошто, кога лентата до таа во која се лета е за возила кои обично возат од 150 - 200км/ч. Во таа „побавната лента“ смееш да припариш ако и само ако претекнуваш.

На тој начин се врши прилично ефикасна сегрегација на сообраќајот за да се намалат релативните разлики во  брзината на движење.

Тоа е прилично едноставен и ефикасен протокол кој истовремено дозволува голема пропусност и голема безбедност во сообраќајот кој го сочинуваат возила со драстично различна брзина на движење. Придржување до истите правила ја подобрува безбедноста и на патишта каде што обично не се вози со 300 км/ч.

За жал, на некои ова може да им изгледа како некоја форма на елитизам, нарушување на принципот на подеднакви права за сите, ама сакам и јас да возам до левата банкина кој е он да ми забрани, што му дава на него право, а на мене не, да не е тоа што има поскапо возило затоа што е платеник на некоја банка или корпорација, па сега и на автопат ли ќе не угнетува и тн....

Наместо да се обидувате да ги промените германските патишта затоа што не одговараат на она што се го навикнале, потрудете се да се погерманчите барем кога се работи за културата на возење.

1. Така нека си стои, троа поистакнато.
2. Жива истина вол.1
3. Жива истина вол.2
4. Жива истина вол.3 и искрени желби за остварување на една ваква многу апстрактна желба.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marchesk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 796
Слушам некој со Гољф отишол да пуни бензин на Макпетрол на излез пред Шарлота, вајстина?

Едит:




Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3892
Охрид - Велес, 3 сообраќајки под покровителство на дождот.
1. Одма после Ѓавато еден Пасат Б5 излетан во каналот, Опел Вектра успеала да закочи зад него и едно Ауди 80 што не успеал да закочи беше мавнато во Вектрата. Потоа една на Плетвар што се случи непосредно пред нас.
2. Оваа се случи непосредно пред нас скоро. На симнување од Плетвар Опел Астра Ф мавната во банкината десно, зад неа Мерцедес Е класа со белгиски таблички усепала да закочи, но 2 коли зад неа не успеале така да имаше верижен судир од 3 коли плус Астрата мавната во банкина напред.
3. Тунелот после плетвар, асолно збуцани Мицубиши Пајеро и Фиат Пунто, тука се окапавме од чекање. На Пунтото и на џипот им беа активарни предниците и беа малце поасолно збуцани. Пунтото беше во лентата на џипот.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Ух, на тој со Шеската ептен му се мочало изгледа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Со Европски ќе поминат... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Sd slozuvam so Van donekade (poso ne gi procitav sote postovi) ali ima pravo za nekoi delovi (koi gi procitav). :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Охрид - Велес, 3 сообраќајки под покровителство на дождот.
1. Одма после Ѓавато еден Пасат Б5 излетан во каналот, Опел Вектра успеала да закочи зад него и едно Ауди 80 што не успеал да закочи беше мавнато во Вектрата. Потоа една на Плетвар што се случи непосредно пред нас.
2. Оваа се случи непосредно пред нас скоро. На симнување од Плетвар Опел Астра Ф мавната во банкината десно, зад неа Мерцедес Е класа со белгиски таблички усепала да закочи, но 2 коли зад неа не успеале така да имаше верижен судир од 3 коли плус Астрата мавната во банкина напред.
3. Тунелот после плетвар, асолно збуцани Мицубиши Пајеро и Фиат Пунто, тука се окапавме од чекање. На Пунтото и на џипот им беа активарни предниците и беа малце поасолно збуцани. Пунтото беше во лентата на џипот.
Jas se vrakav od Prespa i isto mada prvata ne ja vidov. I na poslednata ne cekav izgleda beshe zavrsheno gi tovarea kolite.

Vcera pa kaj pretor imashe mnogu teshka soobrakjajka, honda crv so yugo. Yogoto beshe partal

Kako se vozi po patishtava samo Gospod da te cuva, mnogu mnogu premnogu idioti pozadi volam

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Сељачиште, со 300 претицува "колони" од по две возила :)

Ван од кај ти текнуваат дефиницииве дека колона е од 2+ возила и дека кога се претицува таква "колона" треба да се намали брзината во левата лента?

колку што знам во законот вели дека колона е се што е од 2 и повеќе возила.. односно, не смееш да престигнуваш колона...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Ако е колона од армиски или полициски, или друг тип на службени возила, не смееш да ја престигнуваш и сечеш. Ако се најнормални учесници во сообраќајот, нема зашто да не смееш да ги престигнуваш (доколку условите го дозволуваат тоа, нормално).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Три или повеќе е колона. На автопат не важи тоа правило за непрестигнување колона, логично нели :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Интересно е како убедливото мнозинство симпатизираат со фаст&фјуриус пациенти, иако убедливото мнозинство од нив возат секојдневни коли, и со нормални брзини (у превод, истите тие се потенцијални жртви на фаст&фјуриус пациенти).

Не знам колкумина од вас имаат возено на германски аутобан. Вистина е дека нема ограничувања на брзина, вистина е дека има ултрабрзо возење од некои аута. Но тоа не значи дека нема и такви што со ~100км/ч си возикаат на средна лента... И што да правиш со таквите, да успориш и да возиш позади таквите (затоа што демек лева лента била за тие што можат да возат над 200км/ч) - или да ги претицаш со ~120-140км/ч?

Вистина е дека треба да се погледне позади кога се менува лента, ама кога некој вози доволно бргу - има време да дојде до тебе буквално за времето додека се трга погледот од ретровизор и се менува лента.
Мене таму ми се има десено да ме претицаат толку брзо, да само црн блур видов како ми пролетува од лева страна. Повеќе го слушнав, одошто го видов. А ако јас возев со ~120 до 130км/ч (а колку да возам со Голф3), тогаш тој што ме претица возеше барем над 200км/ч, а сигурно и многу повеќе.

Ај сега малку математика:
200km = 200*1000m = 200,000m
1hr = 60m = 60*60 = 3600 sec
200km/hr = 200,000/3600 = 55.6m/s

Ебате, тој за две секунди поминува повеќе од 111 метра... а што правиме ако фаст&фјуриус пациентот иде и побрзо, на пример изнад 250км/ч? Погледнуваш, гледаш дека нема ништо блиску и додека се свртиш напред да дадеш жмигавец и да почнеш да менуваш лента...

Затоа ајде погледнете ја снимката уште еднаш, и кажете искрено дека не е можно и самите вие некогаш потполно идентично да реагирате, и исто така да смените лента за да претицате некој поспор од вас??
imas dokazi deka kamermanot preticuval nekogo? how convenient sto nema snimka od prednata kamera,samo od zadnata kade sto kamermanot e 'zrtvata'. ako vide dobro,audito ima zmigavec dadeno. toa e ona sto se raspravam so 'dedoto' zaso sum go trosel zmigavecot vo leva lenta. pa za da znaat deka imam namera da gi ticam,sigurno ne se falam deka imam dobar zmigavec. ako nekoj vekje dal zmigavec deka preteknuva,dali e uctivo i zakonski da mu preseces pat?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Три или повеќе е колона. На автопат не важи тоа правило за непрестигнување колона, логично нели :)
Поточно, зборуваме за престигнување на колона со повеќе од ДУПЛО ПОГОЛЕМИ БРЗИНИ (од брзината на колоната). Мислам, да не ја загубиме перспективата (споредбен пример би бил, Ентерпрајз кога би го престигнувал Пајперот на Мистер Но). ;)



imas dokazi deka kamermanot preticuval nekogo? how convenient sto nema snimka od prednata kamera,samo od zadnata kade sto kamermanot e 'zrtvata'. ako vide dobro,audito ima zmigavec dadeno. toa e ona sto se raspravam so 'dedoto' zaso sum go trosel zmigavecot vo leva lenta. pa za da znaat deka imam namera da gi ticam,sigurno ne se falam deka imam dobar zmigavec. ako nekoj vekje dal zmigavec deka preteknuva,dali e uctivo i zakonski da mu preseces pat?

Да тука допираш прилично важен момент, се согласувам дека сомнително е што „камерманот“ на ја постирал снимката од предната камера. Повеќе од сомнително. Но во рамки на податоците што ги поседуваме (камерманот менува лента, и му сече пат на аудито), јас лично повеќе сум склон да претпоставам дека камерманот имал соодветна причина за тоа - не само желба да го зебе типот во аудито.
Пак заклучокот е дека немаме доволно информации за да судиме.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Не мора да имал соодветна причина, можеби едноставно во моментот му паднала концентрација и отишол кај шо не треба. Шит хепнз.

А ако намерно го прави тоа што го прави, гарант е некој балканац.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.