Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3178975 пати)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Никаде не реков дека некој треба да круза во лева лента на автопат, и да заборави на постоењето на реторовизорите. Само реков дека шеест-осумдесет метри во секунда е брзина која е далеку навлезена во границите на маргините за грешка на најголемиот број на возачите.
Тоа се однесува на фаст&фјуриус пациенти со мали куриња, а не на некој што со безбедна брзина претекнува други возила.


Ван ти си крив што прво гледаш на ретровизор, па враќаш поглед напред, па даваш жмигавец и после почнуваш со претицување, и се тоа на автопат каде што дозволено и неретко се вози далеку преку 200.

Затоа откако ќе дадеш жмигавец уфрли си уште едно погледнување на ретровизор, па додека со едно око гледаш во ретровизорот престрој се во лентата за претицување.

Aбе јас во возење многу повеќе пазам одошто во случајов (погрешно) претпоставуваш. Ама нејсе, не е поентата во мојата претпазливост (или недостатокот од истата), туку дека и те како е човечки возможна ситуацијата која ја опишував погоре. Се разботи за повеќе од разбирлива „грешка“, ебаго не се сите на автопатот со рефлекси и знаење на Формула 1 возачи. За тоа треба да биде свесен секој што сака на аутопат да се издува со Ауди ТТ (или што и да е, што дига 200+ брзини).
Затоа се вели „прилагодување на брзината на условите на патот“. Тоа меѓу другото значи и намалување на брзината во ситуации, како на пример кога напред наидуваат две или повеќе возила - што автоматски значи и изгледни шанси некој од тие возила да се обиде да претекнува. Што автоматски значи дека е тотално небезбедно некој со 250км/ч (или повеќе) да претекнува колона возила кои возат со 100-140км/ч.

Дали во таква една несреќа е крив и тој што менува лента?
- Секако дека има свој дел од кривицата. Не велат за џабе дека за несреќа обично требаат барем две страни.

Дали е крив и тој што вози во фаст&фјуриус филм?
- Секако дека тој е уште покрив во случајов. Требало да намали брзина кога видел колона возила напред.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20143
Во видеото крива е колата со камерата пошто очигледно не претекнува ништо, за други случаи друго е.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Откаде можеш да бидеш сигурен за тоа, ако на видеото гледаш само наназад што се случува?  :)

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20143
Откаде можеш да бидеш сигурен за тоа, ако на видеото гледаш само наназад што се случува?  :)

Каде оди ТТто ако има кола пред него во двете ленти?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Porano negde chitav soveti za vozenje vo Germanija i tamu e navedeno deka na autobahn treba nekolku pati da se pogledne na retrovizor pred da se zapochne so preteknuvanje bidejki chesto se vozi nad 200. Ne deka e radi mali kurinja ama koga e zakonski dozvoleno zoshto da ne iskoristam, posebno ako imam vozilo koe bez problem ide nad 200, sekako ne znachi deka ako ima guzhva mora da vozish nad 200.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Porano negde chitav soveti za vozenje vo Germanija i tamu e navedeno deka na autobahn treba nekolku pati da se pogledne na retrovizor pred da se zapochne so preteknuvanje bidejki chesto se vozi nad 200. Ne deka e radi mali kurinja ama koga e zakonski dozvoleno zoshto da ne iskoristam, posebno ako imam vozilo koe bez problem ide nad 200, sekako ne znachi deka ako ima guzhva mora da vozish nad 200.

Точно. Ама ти текнува на муабетот - секој што вози поспоро од тебе е копито, секој што вози побрзо е ненормален. Или е со мало куре. А до оваа констатација обично доаѓаат оние во Дачиа Логан со огромни пениси.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Jas se raduvam koga ke me pomine  nekoj so dosta pobrzo. :D

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
@zeroSignal генерализицијата е прилично непотребна, посебно кога знаеме дека станува забор за специфична и конкретна ситуација. Не зборуваме за „муабетот - секој што вози поспоро од тебе е копито, секој што вози побрзо е ненормален“. Зборуваме конкретно за небезбедно брзо претекнување со Ауди ТТ, или слично бесни аута.

Разликата е во пропорциите. Или поточно брзини од шеест-осумдесет метри во секунда, и поприлично навлагање во маргините за грешка на поголемиот број на учесници во сообраќајот.


Porano negde chitav soveti za vozenje vo Germanija i tamu e navedeno deka na autobahn treba nekolku pati da se pogledne na retrovizor pred da se zapochne so preteknuvanje bidejki chesto se vozi nad 200. Ne deka e radi mali kurinja ama koga e zakonski dozvoleno zoshto da ne iskoristam, posebno ako imam vozilo koe bez problem ide nad 200, sekako ne znachi deka ako ima guzhva mora da vozish nad 200.

Епа ситуацијата за која зборуваме го инволвира подвлеченото. Само што не знам што ти подразбираш како „гужва„ - јас зборував за намалување на брзина кога со бесна кола се претекнуваат 2+ возила. Таквите што возат со просечна брзина може да безбедно да се претекнат и со ~170-180км/ч. Брзина со која може и да се закочи, и некој (пот)просечен возач да има време да види и да реагира. Со други зборови безбедна брзина за претекнување на 2+ возила кои возат далеку поспоро од „болидот“.

Со уште подруги зборови „прилагодување на брзината на условите на патот“. Што го налага истиот тој закон кој дозволува возење без брзински ограничувања.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Porano negde chitav soveti za vozenje vo Germanija i tamu e navedeno deka na autobahn treba nekolku pati da se pogledne na retrovizor pred da se zapochne so preteknuvanje bidejki chesto se vozi nad 200. Ne deka e radi mali kurinja ama koga e zakonski dozvoleno zoshto da ne iskoristam, posebno ako imam vozilo koe bez problem ide nad 200, sekako ne znachi deka ako ima guzhva mora da vozish nad 200.
Мали куриња имаат тие што возат 190кмч на Аутобан во Германија.

Прочитај ја реченицава едно 5-6 пати, да налегне. Да ја воспримиш пораката која ја носи. Па после продолжи со муабет на темава.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
На германскиот аутобан си постојат јасно определени правила и ако се почитуваат истите, дури и (под)просечен возач не би требало да дојде во такви опасни ситуации.

Во конкретниов случај најважно е следново:

1. Не вози во лента за која не си дораснат (за која не е дораснато твоето возило).

- Ако возиш со 130, нема што мајка да бараш во лента од каде може да ти се доближува  возило со 200км/ч повисока брзина од тебе. Не зборам само за возење, не смееш ни да навлезеш во таа лента за да претекнеш. Нема зошто, кога лентата до таа во која се лета е за возила кои обично возат од 150 - 200км/ч. Во таа „побавната лента“ смееш да припариш ако и само ако претекнуваш.

На тој начин се врши прилично ефикасна сегрегација на сообраќајот за да се намалат релативните разлики во  брзината на движење.

Тоа е прилично едноставен и ефикасен протокол кој истовремено дозволува голема пропусност и голема безбедност во сообраќајот кој го сочинуваат возила со драстично различна брзина на движење. Придржување до истите правила ја подобрува безбедноста и на патишта каде што обично не се вози со 300 км/ч.


За жал, на некои ова може да им изгледа како некоја форма на елитизам, нарушување на принципот на подеднакви права за сите, ама сакам и јас да возам до левата банкина кој е он да ми забрани, што му дава на него право, а на мене не, да не е тоа што има поскапо возило затоа што е платеник на некоја банка или корпорација, па сега и на автопат ли ќе не угнетува и тн....


Наместо да се обидувате да ги промените германските патишта затоа што не одговараат на она што се го навикнале, потрудете се да се погерманчите барем кога се работи за културата на возење.


Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Хаха, све сами теоретичари овде... Можеби ликот никогаш не возел таму во Германија, ама во теорија СЕ знае за германските аутобанови!
Во лентата за претекнување, демек не смеело да се претекнува - ако возиш со 130км/ч?  :D

Човек слушајќи го ова може да си помисли дека германските аутопатишта имаат барем едно десетина одделни ленти (наместо три, како што знае секој што уствари возел таму).


Во конкретниов случај најважно е следново:

1. Не вози во лента за која не си дораснат (за која не е дораснато твоето возило).

- Ако возиш со 130, нема што мајка да бараш во лента од каде може да ти се доближува  возило со 200км/ч повисока брзина од тебе. Не зборам само за возење, не смееш ни да навлезеш во таа лента за да претекнеш. Нема зошто, кога лентата до таа во која се лета е за возила кои обично возат од 150 - 200км/ч. Во таа „побавната лента“ смееш да припариш ако и само ако претекнуваш.

Ajде малку теорија, за тие што се сиромашни со искуство и пракса:
The far left lane is only for passing. Cars can be overtaken only on the left. Passing on the right is verboten.
http://www.caranddriver.com/features/eight-rules-for-driving-on-the-german-autobahn



Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Гарант овој со камерава е гајстербајтер од гостивар, ги има поприлично преко 20 миљона ..

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Откаде можеш да бидеш сигурен за тоа, ако на видеото гледаш само наназад што се случува?  :)

Каде оди ТТто ако има кола пред него во двете ленти?

Не се гледа јасно, ама јас мислам дека прави се што може да избегне судар - притоа завршувајќи во лентата за застанување.
Тебе ти изгледа како да продолжи во средната лента? Таа (потенцијална) кола од средната лента може да е нешто понапред. Можеби воопшто не продолжува во средната лента, само сече накај крајната десна лента. Можеме да претпоставуваме, ама дефинитивно не можеме да бидеме сигурни. Не без видеото од предната камера.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Аудито у велико беше у фаза на претекнување на тој со камерата - нема то што да се сили да претица кога друг го претица него, има да си причека да биде претицан, па после може да си претица самиот. Не знам што толку муабети околу ова......

А и да имаше кола во средна лента што овој со камерата ја претица, тогаш ќе се збрцаше аудито, убаво анализирајте што се случува на 0:08 : https://www.youtube.com/watch?v=8oLIZyg_so8&t=8
« Последно менување: 03 Август 2015, 18:06:42 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Разлика во ставовите. Повеќето овде гледам дека се проектираат во фаст&фјуриус ликот со аудито, и автоматски го осудуваат снимачот кој менува лента на движење (од реално непознати причини, можеби непотребно а можеби и оправдано). Сето тоа осудување доаѓа без ронка познати факти што уствари се случило.
Мене ми дојде некако нефер целата работа, па сакав да ја покажам и другата страна.
Едит: Да, се гледа како Аудито врти надесно, ама не можеш никако да заклучиш дали не продолжува веднаш скроз десно, како ни дали во средната лента понапред има друго возило кое камерманот сакал да го престигне. Едноставно не можеш да заклучиш ништо за сигурно без снимката од предната камера.


Патем јасна е тенденцијата, ако добро забележувам - се работи за истите луѓе што поназад на темава сметаа дека е сосема ОК да се прошиша со голема брзина иако во двете други (леви) ленти од непозната причина застанале автомобили. Нели нема знак за застанување, нема семафор, ок е да се пичи а тие што застанале во другите ленти мора да се глупи.


Нејсе, како што кажа стручњакот Васил демек во Немачка на лентата за претекнување не припарува никој што не вози Ауди ТТ, или друга бесна кола.
Ахем, реалноста: