Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 564273 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3465 на: 10 Февруари 2025, 09:59:59 am »
Џабе Тајканот идење од горе ако не паднаа неколку вилици на земја.

Тоа со Тајканот се случу претходното лето, почеток на Септември.

Кога се врати Тајканот „горе„ за 2 недели беше продаден и сменет со возило со нормален погон. Скандинавците си го сакаат, се продава одма. Балканците не го сакаат, не се стига до „доле„ одма со него.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5688
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3466 на: 10 Февруари 2025, 10:10:41 am »
Јас вака се извинувам шо ќе се смешам, ама кај е практичноста и економијата  кај нов vw up ? Колата од стартте кошта 30 бона, шо економија ќе бркаме со 30000 евра за пластикарија количе за пици растоварање.
Евн панели и полнач за беспари да ти наместат не гледам есап тука.


find duplicates in list
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3832
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3467 на: 10 Февруари 2025, 10:10:46 am »
Да ве поштедам, после 2 години, на братот му ја проценија колата од £120,000 на £40,000, а од Порше не ја земале воопшто за замена.
24мин од 25 ломоти безвеза, ама мене ме убеде, Тајкан не земам, ми заштеде 120 кркачи.
Земи го за 40.000

30к, 5години стар Е-Трон. Ново сигурно било 100к.

https://autowelt.mk/vehicles/006288-audi-e-tron-55-quattro-advanced-300kw-408hp-automatic
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29790
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3468 на: 10 Февруари 2025, 10:11:55 am »
Нов VW e-up за жал веќе нема. :/

А за практичноста, @Simo - Carrier159 ќе објасни најдобро. :)

Џабе Тајканот идење од горе ако не паднаа неколку вилици на земја.

Тоа со Тајканот се случу претходното лето, почеток на Септември.

Кога се врати Тајканот „горе„ за 2 недели беше продаден и сменет со возило со нормален погон. Скандинавците си го сакаат, се продава одма. Балканците не го сакаат, не се стига до „доле„ одма со него.

Точно, таму им функционира. Ама да живеам „горе“ и да имам доволно за Taycan и да треба да дојдам „доле“, ќе фатам авион ко човек и ќе бидам „доле“ за три саата. Па ќе рентам што сакам додека сум „доле“.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3469 на: 10 Февруари 2025, 10:15:27 am »
„Горе се работи, за доле да се курчиш.„ - Гане Тодоровски


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29790
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3470 на: 10 Февруари 2025, 10:15:50 am »
Така си е.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5688
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3471 на: 10 Февруари 2025, 10:17:45 am »
30 бона не постои практичност и економија што ќе ја објасни некој притоа да не се лажи самиот себеси. За 10-12к  има некоја си логика.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3472 на: 10 Февруари 2025, 10:20:55 am »
30 бона не постои практичност и економија што ќе ја објасни некој притоа да не се лажи самиот себеси. За 10-12к  има некоја си логика.

Да точно. Јас зборев само за практичноста и логиката да имаш возило според намената. 30к е премногу за мал градски powerbank со тркала и дисплеј.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3473 на: 10 Февруари 2025, 10:58:07 am »
Ова кад тад ќе дојде во европа и ќе биде испод 20к


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6538
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3474 на: 10 Февруари 2025, 11:47:12 am »
Да ве поштедам, после 2 години, на братот му ја проценија колата од £120,000 на £40,000, а од Порше не ја земале воопшто за замена.
24мин од 25 ломоти безвеза, ама мене ме убеде, Тајкан не земам, ми заштеде 120 кркачи.
Земи го за 40.000

30к, 5години стар Е-Трон. Ново сигурно било 100к.

https://autowelt.mk/vehicles/006288-audi-e-tron-55-quattro-advanced-300kw-408hp-automatic

Уште 10 години и ќе биди неупотребливо возилово, ќе нема есап да се дадат пари за нова батерија за 15години старо возило.
Братот на видеото во право е, како мобилните за вканта ќе бидат овие коли по одредено време.
« Последно менување: 11 Февруари 2025, 07:58:23 am Power to the people »

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5688
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3475 на: 10 Февруари 2025, 12:34:34 pm »
Најпметно е со време да ја крени во воздух со динамит и да објави на јутуб, најголем поврат на инвестицијата ќе се добие.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16733
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3476 на: 10 Февруари 2025, 13:32:58 pm »
30 бона не постои практичност и економија што ќе ја објасни некој притоа да не се лажи самиот себеси. За 10-12к  има некоја си логика.

Еве ги, таа цена се речиси нови:

https://www.onlinecars.at/car/92162/Fiat/500

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3477 на: 10 Февруари 2025, 20:44:01 pm »
Тука е преместена дискусијата од темата „CARclub Возење: Lynk & Co 02", која беше офтопик за таму. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3478 на: 17 Февруари 2025, 20:18:05 pm »
Денес ми стигна првата фактура од EVN за полнење на градскиве чарџери, кои ги користам чат-пат. Малце статистика да си напраам:
Сум потрошил 55,9KWh, што ме чини 1398ден, или 25ден. по KWh, со ддв. Не сум прекорачил време од 4ч, да да ми наплатат „блокирање на полнач“, што значи сите пари се за киловати.
Вкупно колата била „закачена“ на EVN чарџери 9ч и 50мин. што кажува декa се полнела колата во просек со брзина од 5,7KWh на саат, или грубо, 2,5ч/100км во овие релативно зимски и свежи услови, или отприлика се полнат околу 40км на час. Најбрзото полнење било околу 7KWh , најспорото 3,5KWh.

Грубо, за 100км поминати во град, полнети на овие полначи се трошат околу 375ден. Ако од ова одбијам (арбитражно) 75денари во тие 3ч пари за паркинг, тогаш испаѓа околу 300ден. за 100км.

Ова драстично ја доведува во прашање исплатливоста на чист EV, доколку се користи и полни на јавните полначи на EVN. Сигурен сум дека VW UP на плин ќе троши исто толку пари, а разликата во набавната цена меѓу електричен и обичен, ќе ги покрие трошоците за одржување на неелектричниот во наредни 5-6 години.

Стимул за купување на EV нема никаков од државата, ниту стимул за поседување. Регистрација не е поефтина, паркинзи не се бесплатни (или ако се, треба процедури да се тераат по општини), моожеби нешто помали давачки при увоз (нема CO2 такса, нема акциза, ама царина и ддв и останатите увозни давачки се исти).
Не сме уште спремни, нема ни да бидеме во блиска иднина.

Edit:
Да надополнам за полначиве: Редовна појава е на место со чарџер да видиш некој (најчесто дизел) СУВ или друго неелектрифицирано возило.
« Последно менување: 17 Февруари 2025, 22:39:09 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5080
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3479 на: 17 Февруари 2025, 20:50:16 pm »
Денес ми стигна првата фактура од EVN за полнење на градскиве чарџери, кои ги користам чат-пат. Малце статистика да си напраам:
Сум потрошил 55,9KWh, што ме чини 1398ден, или 25ден. по KWh, со ддв. Не сум прекорачил време од 4ч, да да ми наплатат „блокирање на полнач“, што значи сите пари се за киловати.
Вкупно колата била „закачена“ на EVN чарџери 9ч и 50мин. што кажува декa се полнела колата во просек со брзина од 5,7KWh на саат, или грубо, 2,5ч/100км во овие релативно зимски и свежи услови, или отприлика се полнат околу 40км на час. Најбрзото полнење било околу 7KWh на час, најспорото 3,5KWh на час

Грубо, за 100км поминати во град, полнети на овие полначи се трошат околу 375ден. Ако од ова одбијам (арбитражно) 75денари во тие 3ч пари за паркинг, тогаш испаѓа околу 300ден. за 100км.

Ова драстично ја доведува во прашање исплатливоста на чист EV, доколку се користи и полни на јавните полначи на EVN. Сигурен сум дека VW UP на плин ќе троши исто толку пари, а разликата во набавната цена меѓу електричен и обичен, ќе ги покрие трошоците за одржување на неелектричниот во наредни 5-6 години.

Стимул за купување на EV нема никаков од државата, ниту стимул за поседување. Регистрација не е поефтина, паркинзи не се бесплатни (или ако се, треба процедури да се тераат по општини), моожеби нешто помали давачки при увоз (нема CO2 такса, нема акциза, ама царина и ддв и останатите увозни давачки се исти).
Не сме уште спремни, нема ни да бидеме во блиска иднина.

Edit:
Да надополнам за полначиве: Редовна појава е на место со чарџер да видиш некој (најчесто дизел) СУВ или друго неелектрифицирано возило.
Ista e situacijata i na zapad so javnite ts brzi polnaci. Samo sto vo globala si kjutat zasto go izele vekje so kupuvanje na e auto ....

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk