Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 501706 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2085 на: 07 Март 2020, 20:56:58 pm »
И пак се сведува на тоа дека се супер ама се скапи :D И авион да имаш е супер, ама е скапо :D За жал во Европа живееме. Во Америка сите возила се поефтини i многу многу појаки, искрено, им завидувам, но тоа е :(

Ние и у УСА да живеевме, пак ќе живеевме во некоја вуко**бина, Оваа ќе бевме, сигурнио: Oglala Lakota County, South Dakota

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Majstoriste

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2086 на: 07 Март 2020, 23:50:50 pm »


Ширењето на употреба на електрични возила не треба да се бара од Тесла 3 од 50,000 ЕУР. Заради рејнџот од 500 км таа е прескапа ако единствена причина за купување е cost - benefit анализа. 
Многу е очигледно - цел на електрификација треба примарно да се такси компании и разноразни други сервиси кои дневно вртат по 100 км низ град и може да се дополнат по потреба на брзи полачи. Нема некој бенефит за екологија ако некој купи електрично возило и со него оди до работа и назад.

Може, само што кај нив има повеќе бенефит од логична употреба а не од никаков рејнџ. На пример неплагин хибрид. Возило кое се полни за 3 минути и тера низ град идеално.
Неплагин хибрид е секако подобра опција од тракториве што вртат низ Скопје со такси табла на кровот, но...
Ако земеме за пример Toyota Corola 1.8 hybrid, во град декларира дека троши 5л и има емисија на CO2 од околу 85 грама, тоа приближно исто го имаат и Фокус 1.0 ecobust и vw групација со 1.0 TSI без сложени хибридни системи.
Истата Toyota во плаг ин варијанта е веќе друга ситуација. Тие дополнителни 13-15 kwh кои би ја чинеле Тојота 1000-1500 евра би направиле разлика со 50-60 км автономија на струја. Затоа стварно не е јасно зошто нема плаг ин корола кога веќе постои обичен хибрид со сета механика кој може да се искористи за плаг ин.

   

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2087 на: 08 Март 2020, 07:23:17 am »


Ширењето на употреба на електрични возила не треба да се бара од Тесла 3 од 50,000 ЕУР. Заради рејнџот од 500 км таа е прескапа ако единствена причина за купување е cost - benefit анализа. 
Многу е очигледно - цел на електрификација треба примарно да се такси компании и разноразни други сервиси кои дневно вртат по 100 км низ град и може да се дополнат по потреба на брзи полачи. Нема некој бенефит за екологија ако некој купи електрично возило и со него оди до работа и назад.

Може, само што кај нив има повеќе бенефит од логична употреба а не од никаков рејнџ. На пример неплагин хибрид. Возило кое се полни за 3 минути и тера низ град идеално.
Неплагин хибрид е секако подобра опција од тракториве што вртат низ Скопје со такси табла на кровот, но...
Ако земеме за пример Toyota Corola 1.8 hybrid, во град декларира дека троши 5л и има емисија на CO2 од околу 85 грама, тоа приближно исто го имаат и Фокус 1.0 ecobust и vw групација со 1.0 TSI без сложени хибридни системи.
Истата Toyota во плаг ин варијанта е веќе друга ситуација. Тие дополнителни 13-15 kwh кои би ја чинеле Тојота 1000-1500 евра би направиле разлика со 50-60 км автономија на струја. Затоа стварно не е јасно зошто нема плаг ин корола кога веќе постои обичен хибрид со сета механика кој може да се искористи за плаг ин.

   
Треба да повозиш и да пробаш за да правиш вакви споредби. Бидејќи ЦХРто и Аурисот во град се 5. Во град со гужва се 5. Со стоење и чекање патници се 5. Низ центар е 5.

Кај бензин прво е даааалеку од 5 во град. Најмалку 7 е, потоа во гужви е 9-11, со стоење и чекање патници е 9.

Нема да е исто. Не за џабе секаде возат такси или дизел или во поново време хибрид по странскиве земји. Потрошњата им е многу стабилна во градови и гужви, слично како на моторцикл/скутер.

Нека посочи и @zeroSignal го возеше ЦХР во град 6 месеци. А сега тазе возеше и турбо бензин 208 со најмодерен и најекономичен мотор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2088 на: 08 Март 2020, 07:57:04 am »
]Треба да повозиш и да пробаш за да правиш вакви споредби. Бидејќи ЦХРто и Аурисот во град се 5. Во град со гужва се 5. Со стоење и чекање патници се 5. Низ центар е 5.

Кај бензин прво е даааалеку од 5 во град. Најмалку 7 е, потоа во гужви е 9-11, со стоење и чекање патници е 9.

Нема да е исто. Не за џабе секаде возат такси или дизел или во поново време хибрид по странскиве земји. Потрошњата им е многу стабилна во градови и гужви, слично како на моторцикл/скутер.

Нека посочи и @zeroSignal го возеше ЦХР во град 6 месеци. А сега тазе возеше и турбо бензин 208 со најмодерен и најекономичен мотор.

@zeroSignal почнал такси да вози? ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2089 на: 08 Март 2020, 08:17:51 am »
Одамна таксира, само без патници!

Отсутен Majstoriste

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2090 на: 08 Март 2020, 08:37:23 am »


Ширењето на употреба на електрични возила не треба да се бара од Тесла 3 од 50,000 ЕУР. Заради рејнџот од 500 км таа е прескапа ако единствена причина за купување е cost - benefit анализа. 
Многу е очигледно - цел на електрификација треба примарно да се такси компании и разноразни други сервиси кои дневно вртат по 100 км низ град и може да се дополнат по потреба на брзи полачи. Нема некој бенефит за екологија ако некој купи електрично возило и со него оди до работа и назад.

Може, само што кај нив има повеќе бенефит од логична употреба а не од никаков рејнџ. На пример неплагин хибрид. Возило кое се полни за 3 минути и тера низ град идеално.
Неплагин хибрид е секако подобра опција од тракториве што вртат низ Скопје со такси табла на кровот, но...
Ако земеме за пример Toyota Corola 1.8 hybrid, во град декларира дека троши 5л и има емисија на CO2 од околу 85 грама, тоа приближно исто го имаат и Фокус 1.0 ecobust и vw групација со 1.0 TSI без сложени хибридни системи.
Истата Toyota во плаг ин варијанта е веќе друга ситуација. Тие дополнителни 13-15 kwh кои би ја чинеле Тојота 1000-1500 евра би направиле разлика со 50-60 км автономија на струја. Затоа стварно не е јасно зошто нема плаг ин корола кога веќе постои обичен хибрид со сета механика кој може да се искористи за плаг ин.

   
Треба да повозиш и да пробаш за да правиш вакви споредби. Бидејќи ЦХРто и Аурисот во град се 5. Во град со гужва се 5. Со стоење и чекање патници се 5. Низ центар е 5.

Кај бензин прво е даааалеку од 5 во град. Најмалку 7 е, потоа во гужви е 9-11, со стоење и чекање патници е 9.

Нема да е исто. Не за џабе секаде возат такси или дизел или во поново време хибрид по странскиве земји. Потрошњата им е многу стабилна во градови и гужви, слично како на моторцикл/скутер.

Нека посочи и @zeroSignal го возеше ЦХР во град 6 месеци. А сега тазе возеше и турбо бензин 208 со најмодерен и најекономичен мотор.

Така е, ама па и не е баш така. Самополнечкиот хибрид не е планиран за автономно возење на струја подолго од 1 км, туку за континуирано превземање помеѓу двата мотора при што електричниот мотор повеќе му помага на бензинецот во услови кога би трошел повеќе. Во гужва ако нема постојано движење на колата нема ни надополнување на батеријата, а со тоа и потрошувачката не е баш 5 л.
Од друга страна плаг ин или чисто електрично возило во ова сценарио имаат континуирана потрошувачка од 0 литри гориво. По 50км вакви тури, плаг ин  таксистот се уштекува на брз полнач и за пола саат пак е во сообраќај со нула емисија CO2 и потрошено гориво.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29300
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2091 на: 08 Март 2020, 09:29:35 am »
Три месеци возев C-HR на долгорочно тестирање. За тие три месеци, поминав околу 3000 км, примарно во град. Потрошувачката (на прилично ниски температури, Јануари-Февруари-Март 2019) не надмина 5 литри на 100 км. Со главење во гужви, со све.

Во право си за една работа - самополнечки хибрид не е предвиден за автономно возење на струја. Хибридниот погон е замислен примарно како асистенција, иако може да се вози на струја, дури и на повисоки брзини. Јас лесно успевав да постигнам 50-60 км/ч на струја, без посебно малтретирање. Си бара учење и навикнување. Имам пријател со нова Corolla Караван, 1.8 Хибрид, неговиот просек во град е нешто под 4 литри бензин на 100 км, со тоа што кај новата Корола, хибридниот систем е понов и понапреден во однос на тој што го имав во C-HR-от.

Електромоторот го носи најголемиот товар во оние ситуации кога (во град) колата највеќе троши - во тргни-застани моменти.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2092 на: 08 Март 2020, 16:45:51 pm »
BMW- во e  a swing and a miss...и ценовно и дизајнерски.




Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2093 на: 08 Март 2020, 16:59:43 pm »
Ако дознаете некој да продава вакво со мала километража на старо, пренесете ми.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2094 на: 08 Март 2020, 17:12:20 pm »
Од што се погодени, ептен држат цена.



За гуми, ќе ти ги поклонам  од Југото задните додека не се снајдеш..


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2095 на: 08 Март 2020, 17:18:27 pm »
Не прашувам за мене, али прашањето е озбилно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20071
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2096 на: 08 Март 2020, 17:21:10 pm »
Според ова сите БМВ се промашени затоа што им паѓа цената како што треба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2097 на: 08 Март 2020, 17:34:53 pm »
Од луѓе што поседуваат и возеле, супер е bmw-то. Битно е дека има рејнџ екстендер за нашево поднебје. Кај нас M-Кар не нудат i модели на BMW, за жал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33926
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2098 на: 08 Март 2020, 17:45:18 pm »


Ширењето на употреба на електрични возила не треба да се бара од Тесла 3 од 50,000 ЕУР. Заради рејнџот од 500 км таа е прескапа ако единствена причина за купување е cost - benefit анализа. 
Многу е очигледно - цел на електрификација треба примарно да се такси компании и разноразни други сервиси кои дневно вртат по 100 км низ град и може да се дополнат по потреба на брзи полачи. Нема некој бенефит за екологија ако некој купи електрично возило и со него оди до работа и назад.

Може, само што кај нив има повеќе бенефит од логична употреба а не од никаков рејнџ. На пример неплагин хибрид. Возило кое се полни за 3 минути и тера низ град идеално.
Неплагин хибрид е секако подобра опција од тракториве што вртат низ Скопје со такси табла на кровот, но...
Ако земеме за пример Toyota Corola 1.8 hybrid, во град декларира дека троши 5л и има емисија на CO2 од околу 85 грама, тоа приближно исто го имаат и Фокус 1.0 ecobust и vw групација со 1.0 TSI без сложени хибридни системи.
Истата Toyota во плаг ин варијанта е веќе друга ситуација. Тие дополнителни 13-15 kwh кои би ја чинеле Тојота 1000-1500 евра би направиле разлика со 50-60 км автономија на струја. Затоа стварно не е јасно зошто нема плаг ин корола кога веќе постои обичен хибрид со сета механика кој може да се искористи за плаг ин.

   
Треба да повозиш и да пробаш за да правиш вакви споредби. Бидејќи ЦХРто и Аурисот во град се 5. Во град со гужва се 5. Со стоење и чекање патници се 5. Низ центар е 5.

Кај бензин прво е даааалеку од 5 во град. Најмалку 7 е, потоа во гужви е 9-11, со стоење и чекање патници е 9.

Нема да е исто. Не за џабе секаде возат такси или дизел или во поново време хибрид по странскиве земји. Потрошњата им е многу стабилна во градови и гужви, слично како на моторцикл/скутер.

Нека посочи и @zeroSignal го возеше ЦХР во град 6 месеци. А сега тазе возеше и турбо бензин 208 со најмодерен и најекономичен мотор.

Така е, ама па и не е баш така. Самополнечкиот хибрид не е планиран за автономно возење на струја подолго од 1 км, туку за континуирано превземање помеѓу двата мотора при што електричниот мотор повеќе му помага на бензинецот во услови кога би трошел повеќе. Во гужва ако нема постојано движење на колата нема ни надополнување на батеријата, а со тоа и потрошувачката не е баш 5 л.
Од друга страна плаг ин или чисто електрично возило во ова сценарио имаат континуирана потрошувачка од 0 литри гориво. По 50км вакви тури, плаг ин  таксистот се уштекува на брз полнач и за пола саат пак е во сообраќај со нула емисија CO2 и потрошено гориво.

Баш како што кажа Дени, електричниот погон кај хибридните возила служи за жнеење на енергија при кочење и возење низбрдо која кај обично возило би се фрлила а се троши тогаш кога МВС и најмногу троши тоест при стоење и при тргни застани.
А малкулитражни турбо бензинци со 1.0 турбо мотори во град се најмалку 6.5 литри и тоа кај Поло или Корса рецимо а најмалку 7 кај Фокус, Голф. На отворено реално потрошувачката меѓу овие и хибридите се изедначува меѓутоа во градски средини разликата е и до 50% во корист на хибридот, 4 до 5 наспроти 7 до 8 литри во град.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2099 на: 08 Март 2020, 18:52:32 pm »
Според ова сите БМВ се промашени затоа што им паѓа цената како што треба.

Промашеното  од погоре има основна цена од 50К во америка. Со опции стига до кај 68.000 $.
За споредба...

https://www.bmwusa.com/build-your-own.html#/series/M2/coupe
https://www.bmwusa.com/build-your-own.html#/series/M4/coupe

Не гледам половно М2 и М4  за 13К.

Ти?