Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491479 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1215 на: 05 Ноември 2015, 21:47:40 pm »
Ништо не се губи ако колата отиде 2-3цм доле. :D

Тоа ти така мислиш.
Покрај удобноста,  страда целата предница со се летвата за волан на прво место.
Подвозјето кај 99% автомобили не е ни заштитено и подобро е  ич да не го видиш на што ќе личи кога после 4-5 години ќе ти ја кренат на дизалица..ко да си ја влечел на стомак.

Него ај,вие си знаете, големи сте. ;D


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1216 на: 05 Ноември 2015, 21:56:42 pm »
Ако оди на варијанта H&R и тоа како ќе биде покрута...од искуство :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1217 на: 05 Ноември 2015, 21:58:39 pm »
Ништо не се губи ако колата отиде 2-3цм доле. :D

Тоа ти така мислиш.
Покрај удобноста,  страда целата предница со се летвата за волан на прво место.
Подвозјето кај 99% автомобили не е ни заштитено и подобро е  ич да не го видиш на што ќе личи кога после 4-5 години ќе ти ја кренат на дизалица..ко да си ја влечел на стомак.

Него ај,вие си знаете, големи сте. ;D


0:55 :D
https://www.youtube.com/watch?v=Ov7tyctn1wg

И јас не би пипал околу подвозјето бидејќи освен изглед ништо друго значително нема да се промени на подобро...

Зеро може да ти монтираат во овластен твој дел колку што знам, ќе си наплатат само работна рака.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1218 на: 05 Ноември 2015, 21:59:56 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1219 на: 05 Ноември 2015, 22:07:12 pm »
Со само 15мм-25мм стабилноста на возилото при брзини над 120кмч е видно забележлива.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1220 на: 05 Ноември 2015, 22:20:56 pm »
Супер.
Еве нешто од она што не ви го кажуваат покрај упропастената удобна вожња.


The Disadvantages of Lowered Suspension

Increased bottoming out.
One of the most common problems with lowered suspensions is that the vehicle can more easily hit the road when it bounces. Speed bumps can also be problematic. Contact with the ground can cause parts of the underside of the car to be seriously damaged. The oil pan and exhaust system are particularly vulnerable.

Uneven tire wear.
In some cases, a lower suspension can cause tires to wear unevenly, or cause extreme wear patterns. Drivers should look out for this consequence when altering their suspension in any way.

Potential conflict with other parts.
An even more dangerous consequence of a lowered suspension occurs when elements of the suspension system come into contact with other vehicle systems. Low suspensions can get caught up in anti-lock brake apparatus, sway bars, or even with the sidewalls of the tires. An incorrectly set up suspension can actually chew on tires, causing some serious potential risks.

Lifting and towing problems.
For those who like to use manual jacks to raise a vehicle for routine maintenance, lowering the suspension can make a simple job a lot harder. Think about your access needs before shifting your car's frame lower toward the ground.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1221 на: 05 Ноември 2015, 22:26:42 pm »
Dream a little dream е муабетов, секако.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1222 на: 05 Ноември 2015, 22:30:40 pm »
Булшит, булшит, булшит и булшит. Стратро, те сметам за образован човек во поглед на автомобилите и очекувам да ги прочиташ работиве уште еднаш и да сфатиш дека се булшит.

Точка еден е мооооожеби нешто од кое треба да се пазиш, ама спуштањето го правиш СВЕСНО и САМОВОЛНО, што значи ЌЕ ЗНАЕШ дека колата е 3 цм пониско до земја.

Точка два... од кај да почнам? Слушнал авторот за факинг центрирање?

Точка три е најголемото срање што некој може да го напише. Bilstein во никој случај нема да пуштат во продажба НЕТЕСТИРАН производ. За истиот ГАРАНТИРААТ дека нема да има никаков interference со остатокот од автомобилот. Плус, спушташ кола 3 сантима, не 30 сантима.

Точка четири: последната реченица од точка три. Јас имам кола спуштена 5 цм пониско од фабрика. Нити со механичарски дигалки, нити со фабричката од колата немам проблеми.

Желбата на ИнСајдс е да спушти возило со комбинација од амортизери и спирали, а не само спирали. Таа комбинација си е оптимизирана за возилото и тежината и се останато.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1223 на: 05 Ноември 2015, 22:52:42 pm »
Дечки ипак да не ја заборавиме разликата помеѓу спуштена и неспуштена кола во случај на фронтален судар, рецимо... :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1224 на: 05 Ноември 2015, 23:03:55 pm »
При фронтален судар, на спуштена кола помалку и` „клекнува“ предницата при кочење - на пример. Е сеа ако не се кочи, друг муабет..
Разликата во квалитетот на возење е драстичен со Eibach. Драстично намалување на бодирол, речиси нема дајв ин при кочење, речиси нема „глисер“ стенс при тргнување, поголема доверба во колата, попрецизно управување, побрза реакција на комнадите од воланот. Бонус, нешто пократок пат на кочење.

Негативности: Треба да се внимава на дупки, повеќе шум се пренесува на внатрешноста на возилото - малку побучно е возњето, тротоари се качуваат со рикверц секогаш, или скоро секогаш (или прво предно десно, па задно десно, па предно лево, задно лево), подвозјето знае да загребе на глупине бразди од автобуси на автобуските станици, преку лежечи се поминува со помала брзина, што и е ок, пошто за тоа и се лежечите, не да прелетуваш преку нив.

Во секој случај, еднаш кога ќе возиш ауто со асални пружини (и амортизери), тешко дека ќе ќе сакаш да се вратиш на нормална амортизација.

Ако летвата е добра, нема да настрада од спуштање. Ако е во фаза на расипување, побрзо ќе се расипе. Исто важи и за секој друг дел од подвозјето.

Сепак, постојат фабрички опции кои овозможуваат спуштање на возилата, без промена на било кои други елементи од подвозјето и притоа фабриките нудат иста гаранција како и на оние возила со нормално подвозје. Да беше толку лошо - сигурно немаше да постои „спортско подвозје“ во фабричките понуди.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1225 на: 05 Ноември 2015, 23:26:04 pm »
Стратро, а и тој амерот што го цитираше стратро мислат на вакво спуштање:



Ние тука дискутираме за вакво спуштање:



За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1226 на: 06 Ноември 2015, 00:24:46 am »
Супер.
Еве нешто од она што не ви го кажуваат покрај упропастената удобна вожња.


The Disadvantages of Lowered Suspension

Increased bottoming out.
One of the most common problems with lowered suspensions is that the vehicle can more easily hit the road when it bounces. Speed bumps can also be problematic. Contact with the ground can cause parts of the underside of the car to be seriously damaged. The oil pan and exhaust system are particularly vulnerable.

Како што Мартин веќе спомна - ем знаеш дека ти е спуштена колата, малку повеќе ќе внимаваш - али не многу повеќе. Јас бев огромен скептик околу чучнувањето - ама во реалноста - ако спуштањето е дискретно и во границите на нормалата не прави голема разлика. Знаеш што ме убеди највеќе? Праам муабето со Бушав, и збориме околу спуштање. Ја му викам „абе ќе треба да пазам на ивичњаци, лежечи, ово-оно“. Бушав ми рече „а сега не пазиш?“

И тоа е поентата. Сите ние си ги сакаме колите и си ги пазиме. Дваипол сантиметри спуштање не прават никаква разлика. Всушност - да ти доловам во бројки што ти ќе ги разбереш. Калибра има ground clearance од 130 mm. Challenger Hellcat има ground clearance од 114 mm. Ете ти ја разликата. Ќе го одбиеш хелкетот? I didn't think so.

Uneven tire wear.
In some cases, a lower suspension can cause tires to wear unevenly, or cause extreme wear patterns. Drivers should look out for this consequence when altering their suspension in any way.

Центрирање? Anyone? Глупости.

Potential conflict with other parts.
An even more dangerous consequence of a lowered suspension occurs when elements of the suspension system come into contact with other vehicle systems. Low suspensions can get caught up in anti-lock brake apparatus, sway bars, or even with the sidewalls of the tires. An incorrectly set up suspension can actually chew on tires, causing some serious potential risks.

Односно, ако си морон.. А не си. Пред да се направи било каква модификација се прави барем некаков research. Се гледа што одговара, што не. Се гледаат искуства на други луѓе. Итн, итн, итн.

Lifting and towing problems.
For those who like to use manual jacks to raise a vehicle for routine maintenance, lowering the suspension can make a simple job a lot harder. Think about your access needs before shifting your car's frame lower toward the ground.

Праиме муабет за спуштање од 2-3 цм. Толку. Нема да направи никаква разлика. Од кога ми е спуштена колата направен е редовен сервис. Немаа проблем со качување на дигалка.

Дали е потврд Голфот? Да. Дали тоа ми смета? Не. Во нормално возење има разлика, но не толку драстично забележителна. Од друга страна, разликата е огромна при подинамично возење заради сите работи што ги спомна Симо, да не повторувам, нема потреба.

Плус, поубаво ми изгледа мене колата. Повеќе мерак ми прави. Се чувствувам побезбедно и имам значително повеќе доверба во колата. Толку.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1227 на: 06 Ноември 2015, 10:02:09 am »
Calm down my dear Tokyo drifters.






http://www.motoringbox.com/cars/your-car/should-you-lower-your-car/

As you’ve probably noticed, there’s a few benefits to lowering your car but there’s a hell of a lot of drawbacks that come with it. So the real answer to this question depends on you.
If the most important thing to you is how the vehicle looks and don’t care one bit about the ride quality or other associated problems, then you’ll probably love having a lowered vehicle – but bear in mind this might not always be the case. With time you may grow tired of your car’s fidgety ride and the constant scraping as you just try and drive around day to day. This affects your experience with the vehicle and might result in you selling it sooner.
Otherwise if you hope to hold onto your vehicle and enjoy it for longer, I’d highly recommend not lowering it. The increased wear and tear that you’ll inflict upon it with lowered suspension makes it a questionable proposition.
Suspension systems in modern cars mean they’re actually faster in the real world in comparison to lowered vehicles. Our roads are never perfect, so why should you drive a car that’s been setup for one?



Него ај,вие си знаете, големи сте. ;D





« Последно менување: 06 Ноември 2015, 10:09:25 am Stratro »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1228 на: 06 Ноември 2015, 10:33:59 am »
Стратро си имал некогаш спуштена кола?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1229 на: 06 Ноември 2015, 10:35:56 am »
Јас мислам дека мешаме 115мм спуштена кола со 35мм спуштена кола.