Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491536 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1245 на: 06 Ноември 2015, 13:33:27 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1246 на: 06 Ноември 2015, 13:39:04 pm »
Значи имаше право Banzai, за вакво спуштање си праел ти муабет, се извинувам за недоразбирањето. Ние уствари не зборуваме за спуштање тука...:

Стратро, а и тој амерот што го цитираше стратро мислат на вакво спуштање:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ние тука дискутираме за вакво спуштање:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1247 на: 06 Ноември 2015, 13:45:32 pm »
Уствари не..али нема везе..терајте.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1248 на: 06 Ноември 2015, 13:55:05 pm »
Стратро овој ја спуштил колата 35мм со спирали? Или ги завртел до крај тајванските коиловери?

Или тебе сеедно ти е дали некој ја спушта колата за 35мм со германски бренд кој прави спирали за фабричко вградување на Ферари, Бугати, Порше, Мекларен, како и суспензија за Ф1, Наскар, ВРЦ итн итн, или ја спушта колата со тајвански коиловери и тоа претпоставувам највеќе што може да се спушти??

Убаво ти напишав пред 2-3 страни, ти правиш муабет за претерано спуштање со коиловери кои се или со сомнителен квалитет, или се наменети за на стаза, а ние збориме за спуштање на кола со спирали од реномиран бренд и тоа уште подобро во комбинација со амортизери исто така од фантастичен бренд, не Ksport, D2 и слични "како ќе ти се погоди" производи.

ЕДИТ: Не е за терајте работава, некој ќе прочита тука што пишуваме, ќе си рече сериозен човек си и ќе помисли дека ќе му се јадат гумите, ќе му се распаднат амортизерите, ќе скока и бубрези ќе му откажат ако стави спирали, и секако редовно ќе му фаќа колата на нерамен пат, па дури и картер ке скрши :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1249 на: 06 Ноември 2015, 14:00:11 pm »
Којзнае дали и 35мм ќе се спушти RS-от... Нели и фабрички е понизок за 2cm од стандардните Октавии?

Кај понискиве спирали единствено ми иде на нерви малиот удобен ход на спиралите, а од друга страна па тоа си е добро за управливоста, многу е попрецизна колата.
Мали нерамнини си впиваат како и стандардните пружини, но доколку прерипаш ридови како што има по автопат накај Градско, или нерамен автопат како накај Куманово возењето станува напорно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1250 на: 06 Ноември 2015, 14:00:59 pm »
@Stratro, Е па исчитај го тредот убаво, па да праиме муабет, вака да си се убедуваме, до утре можеме:

------------
Explanation: Lowering your car adversely can cause what is known as negative camber. Negative camber is when your wheels are tilted inward toward the inside of your wheel well. This will cause a smaller contact patch of your tires to the ground, thus the worn out pattern of the tire on the inside rather than outside. Expect to replace tires more often than you usually would - especially if your camber is more than negative 1*.

Solution: Get an alignment to put your toe back to OEM specs and get a camber kit and return your camber settings back within OEM spec - if you are not lowering your car much (a mild drop) your stock suspension settings should be able to be adjusted back into OEM spec. These options will ensure that your tires will wear out in a timely manner and readjusting camber will assure that the tire will not only be used on the inside area


Explanation: Often...actually I should say always, aftermarket suspension will not be as reliable as the OEM suspension components. OEM suspension (and everything) were specifically researched and studied for that particular car, whereas aftermarket parts are researched in bulk and may cross-fit different vehicular applications. Warranty on an aftermarket part may only last a year or two - in which was my case. These are Ksport Coilovers. MPSR: $1200. These aren't ebay brand coil-sleeves or ebay brand no name brand coilovers. They blew out on me recently - and caused this ugliness. Switching out your OEM suspension for aftermarket parts will always result in lower quality (less stringent fitament etc) and almost always fail earlier than your OEM suspension component.

Solution: If you really want to lower your car, make sure you get a name brand set of springs and shocks or coilovers. You could also check to see if they have a lifetime warranty - those will benefit you the most in the long run.


But, even with all the troubles and problems...
its still not enough to get me to raise my car back to "stock height"
-----------

И понатаму коментарите доста кажуваат. 1-1.5“ нема да придонесат до ништо од горе кажаното. Али ти си знаеш, голем си. Ние што сме пробале од  инат збориме. Btw, јас сега возам на сток суспензија на сите коли, па знам што значи да се вратиш од Eibach (и Sparco) на сток. Единствен бенефит е што жена ми полесно ги совладува тротоарите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1251 на: 06 Ноември 2015, 14:01:09 pm »
KW стрит коиловерите нудат исто удобна вожња колку и обичен фабрички амортизер, но при поагресивно возење си се однесуваат како што треба.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1252 на: 06 Ноември 2015, 14:09:39 pm »
Пишува што користел.- K sport coilovers (1200$).



Explanation: Often...actually I should say always, aftermarket suspension will not be as reliable as the OEM suspension components. OEM suspension (and everything) were specifically researched and studied for that particular car, whereas aftermarket parts are researched in bulk and may cross-fit different vehicular applications. Warranty on an aftermarket part may only last a year or two - in which was my case. These are Ksport Coilovers. MPSR: $1200. These aren't ebay brand coil-sleeves or ebay brand no name brand coilovers. They blew out on me recently - and caused this ugliness. Switching out your OEM suspension for aftermarket parts will always result in lower quality (less stringent fitament etc) and almost always fail earlier than your OEM suspension component.


Видете, човеков е на Ваша страна.. ;D

"But, even with all the troubles and problems...its still not enough to get me to raise my car back to "stock height"



...само што е реален и не се колне дека се е така розево, што (за мене) воопшто не е мала работа,поготово кога си купил нова кола.


Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1253 на: 06 Ноември 2015, 14:10:54 pm »
Цитат
"But, even with all the troubles and problems...its still not enough to get me to raise my car back to "stock height"

Најбитно е ова. Како и да е, колава е спуштена многу повеќе од 3цм.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1254 на: 06 Ноември 2015, 14:12:05 pm »
Најбитно е да не читаш само тоа што ти одговара.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1255 на: 06 Ноември 2015, 14:16:53 pm »

Видете, човеков е на Ваша страна.. ;D

...само што е реален и не се колне дека се е така розево, што (за мене) воопшто не е мала работа,поготово кога си купил нова кола.


Он е реален, ти не си. Чоекот си збори за спуштање повеќе од 5цм, а ние збориме за помалку од 3цм. Дури и он си кажува  „if you are not lowering your car much (a mild drop) your stock suspension settings should be able to be adjusted back into OEM spec“. Значи бабите и жабите. Банза си е во право.  

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1256 на: 06 Ноември 2015, 14:27:40 pm »
Стратро ние прочитавме ти што ни прати, него ти не прочита ние што ти пишуваме.

Со други зборови:
Најбитно е да не читаш само тоа што ти одговара.

Стратро овој ја спуштил колата 35мм со спирали? Или ги завртел до крај тајванските коиловери?


Или тебе сеедно ти е дали некој ја спушта колата за 35мм со германски бренд кој прави спирали за фабричко вградување на Ферари, Бугати, Порше, Мекларен, како и суспензија за Ф1, Наскар, ВРЦ итн итн, или ја спушта колата со тајвански коиловери и тоа претпоставувам највеќе што може да се спушти??


Убаво ти напишав пред 2-3 страни, ти правиш муабет за претерано спуштање со коиловери кои се или со сомнителен квалитет, или се наменети за на стаза, а ние збориме за спуштање на кола со спирали од реномиран бренд и тоа уште подобро во комбинација со амортизери исто така од фантастичен бренд, не Ksport, D2 и слични "како ќе ти се погоди" производи.

ЕДИТ: Не е за терајте работава, некој ќе прочита тука што пишуваме, ќе си рече сериозен човек си и ќе помисли дека ќе му се јадат гумите, ќе му се распаднат амортизерите, ќе скока и бубрези ќе му откажат ако стави спирали, и секако редовно ќе му фаќа колата на нерамен пат, па дури и картер ке скрши :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1257 на: 06 Ноември 2015, 14:40:49 pm »
Погоре болдирав споредба на ОЕМ со афтермаркет суспензија која кошта 1200$ независно колку е спуштена и тоа со се коиловери, а не само спирали натегнати на фабрички амортизер, како што повеќето и прават.

Човекот нуди и солуција, али тоа не значи дека се што пишал е неточно.

Пак ќе ви кажам, терајте..мене не ме убедувате за спуштање бидејќи ионака едвај прст влага меѓу предната гума и крилото. ;D





Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1258 на: 06 Ноември 2015, 14:42:45 pm »
А ако се работи за спортска верзија на колата? Тогаш дали е во ред?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1259 на: 06 Ноември 2015, 14:45:19 pm »

А ако се работи за спортска верзија на колата? Тогаш дали е во ред?

Да. Because OEM.
OEM suspension (and everything) were specifically researched and studied for that particular car, whereas aftermarket parts are researched in bulk and may cross-fit different vehicular applications.

Oттука уште по абсурдно ми е на Октавија РС ( или ВРС ) која е (веројатно) најспортската Октавија да предлагате чачкање по суспензија со афтермаркет делови.