Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491471 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2280 на: 09 Мај 2022, 18:51:10 pm »
@IdeuX може да сподели искуство.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2281 на: 09 Мај 2022, 19:05:50 pm »
Зошто би враќал Eibach ако е иста цената?

Затоа што Eibach би биле на фабрички амортизери наменети за стандардни спирали, а Vogtland се во комплет со спортски амортизери, што би требало да резултира со подобра вожња и подолг животен рок.

Заборавив да пишам, барав мислења по нет, некако ептен се поделени дали е добра или не таа комбинација на Еибах.

Присутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2282 на: 09 Мај 2022, 19:29:20 pm »
Јас возам coilovers Vogtland, одлични се.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2283 на: 09 Мај 2022, 20:24:01 pm »
Ништо останувам на Eibach спирали, неколку луѓе имаат таков кит на Vogtland ставено и сите велат дека вожњата е многу крута, а тоа не ми треба  :) Нови амортизери ваљда ќе истраат без проблем 2-3 години, за понатаму здравје.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2284 на: 09 Мај 2022, 20:28:14 pm »
Зошто би враќал Eibach ако е иста цената?

Затоа што Eibach би биле на фабрички амортизери наменети за стандардни спирали, а Vogtland се во комплет со спортски амортизери, што би требало да резултира со подобра вожња и подолг животен рок.

Заборавив да пишам, барав мислења по нет, некако ептен се поделени дали е добра или не таа комбинација на Еибах.
Веројатно зависи и од фабричките амортизери, нивниот дампинг и рибаунд сетап, како и колку се стари фабричките амортизери. Најчесто, барем кај мене, Eibach подобро работеле од стандардни пружини, помалку бодирол, помалку подигање на преден крај при забрзување, како и помалку ноусдајв при кочење. За удобноста, речиси и да нема разлика, или ајде да кажам во рамки на очекувано. Сигурно дека подобро ќе работат со B6 или B8, или некоја варијанта на Кони, каде може да влијаеш уште повеќе на поскауваниот сетап. Јас би ги укомпонирал со Koni FSD, или по ново Special Active. Коиловери не би ставал, обично се претврди за несовршени патишта.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2285 на: 26 Мај 2022, 12:00:54 pm »
И во метрополата сите мајстори имаат вградено динамометар у подлактица пневматскиот пиштол пуштен на најјако. Исти ѓаол ти се сите :)
Тоа за побрзо, си замислуваат дека се механичари во боксот на Ф1 тим и во трка со времето се, што повеќе муштерии денес тоа повеќе муштерии утре(по принципот едно поправам-друго расипувам, да врти парата...)  :D
Да да, пит стоп се тие.

Менував амортизери во Амстронг (амортизер) во К. Вода. Газдата стариот супер, ама еден од вработените дибек невиден, може и син да му е на газдата оти му се пушти и него оти му зел некој клуч. Јас нешто го прашав и мене ми се испонаша ганстерски.

Настрана тоа, одам наредната недела да монтирам гуми, не можеа да ги одвртат штрафовите на предните гуми на пиштол. Тој дибекот во Амстронг ги стегнал на 1000нм. Па чекаа да надрукал компресорот на максимум ама џабе. Па немаа шипка и клуч за рачно да ги одвртат, а вулканизер?! После чукаа со чекан на штрафовите и успеаа со пиштолот да ги одвртат.
Тоа место (Амстронг или Саше Монро амортизери) ми е прецртано од 2019 година, газдата Саше на прв поглед е ок човек ама не знам кој го има главниот збор таму, мене ми ги утнаа спиралите на Сеник-от, веднаш не се примети ама кога налегна убаво колата после некој км, предницата ми се спушти малку. рекламирав ама безуспешно. Моја грешка што не побарав фискална (не знам дали и дава), ама ајде си викам да не тупам, да имам малку повеќе доверба во луѓето ама очигледно никој не заслужува. Сега би сакал да си ставам „нормални“ фабричка поставка на спирали (на висина мислам пред се), ама уште немам доволно добра препорака каде да го направам тоа. Во меѓувреме, ќе ги прашам од Виталеда, каде што ја сервисирам колата, дали би се нафатиле на таква операција.
Мора да се надоврзам на овој пост заради појасна слика. Освен проблемот од погоре, како што пишав и на друго место, имав проблем и со тропкање во предницата кое на неколку места не го дијагностицираа.
Случајно налетав на постот на @dbl.dzo во темата Мајстори кои ги препорачувам и препораката за Спасе од Чаир и конечно ја однесов колата. Спиралите (нови земени од Саше) биле проблем и за висината на колата напред, несоодветни за колата, а најверојатно и за лупкањето. Покрај спиралите и еден од шрафовите на буферот бил олабавен и кога ја пробав колата после немаше никакво лупкање (пу пу да не се подречам). Колата е како препородена иако се ставени половни спирали.
Во план ми е да отидам кај Саше и да му кажам дека ми продал несоодветни спирали, рефундација тешко затоа што немам фискална а може да се вади на 300 глупости, а ако е убеден дека се за Сеник да му ги продадам за џабе ама па ќе заебе некој друг, по ова прашање не сум паметен, да не ме изнервира па да го акнам со спиралата.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2286 на: 26 Мај 2022, 13:08:09 pm »
Батали го, само дополнително ќе се изнервираш.
Биднало, поминало.

Отсутен corsa-c

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 119
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2287 на: 28 Мај 2022, 14:17:07 pm »
Мислам дека дојде време да и сменам амортизери на колата. Во последно време сите нерамнини и помали/поголеми дупки, песоци и помали одрони на патиштата, па дури и преминување од стар асфалт на нов или обратно (особено кога е недоасфалтиран) ги осеќам при вожња. Небаре се чувствувам како во некоја машина која ги впива сите вибрации и тресења. :-X Многу непријатно искуство. Колата некако многу ја чувствувам спуштена, небаре како некој лоурајдер да е. ;D

Е сега, ако може некој да ми каже која е форава со разлики во полнењето на амортизериве со масло, гас и масло или само гас. Читав на интернет ама се уште не ми е јасно кој избор би требало да го направам и ода каде. Ако може некоја препорака или воопшто коментар во конктест на ова би бил благодарен.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2288 на: 06 Јуни 2022, 09:31:32 am »
Задните амортизери ќе морам да ги менувам на астрата, ми понудија TRW и некој полски бренд, искуство некој со TRW?

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2289 на: 06 Јуни 2022, 11:10:26 am »
TRW треба да е премиум квалитет со премиум цена, а ско више ти одговара премиум цената, распрашај се и на други места да ти најдат Sachs.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2290 на: 07 Јуни 2022, 15:57:45 pm »
Ne e premium cenata tuka e problemot mozda se kopija

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2291 на: 07 Јуни 2022, 22:50:57 pm »
TRW се ОЕМ replacement и често и OEM производители на амортизери. Далеку од Bilstein и Koni, недајбош Ohlins, и некои други афтермаркет производители, кои стварно се премиум :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bekanMEN

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 36
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2292 на: 30 Јуни 2022, 10:08:58 am »
Здраво дечки и јас да споделам искуство со мојата промена на амортизери. Стандардно симптоми, колата почна полека да тропка на дупки и во кривини многу се навалуваше. Проверивме кај мајсторот и ми кажа дека десниот амортизер е истечен а и левиот во помала мера. Порачавме два предни амортизери AL-KO Tech 302395 и 302394 (од Авто Техна Кочани кои ме чинеа по 4000/парче), но по размонтирањето увидовме дека десната спирала е скршена. Се порачаа пар спирали од Мега Ауто Партс-Штип JapanParts ZC3406G по 1340/парче. Вкупно со работна рака ме чинеше 12750, предницата сега е навистина подобра но единствениот проблем е што новите предни спирали (370) се повисоки со 3цм од старите (340мм), да кажеме 1цм легнале за период од 15 години (Focus 2007) и останаа повисоки за 2 цм. Колата сега ми е малку чудна, како џипче е подигната, но возната динамика барем јас не осеќам дека се промени. За 1 месец на контрола за центрирање и проверка дали е се како што треба, доколку ми смета многу ќе ги скратам некој центиметар или ќе барам нови. Спирали што ги најдов со најблиска должина до оригиналната се Monroe i FAI auto parts. Поздрав дечки.








Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2293 на: 01 Јули 2022, 07:14:17 am »
Тоа со сечењето не знам колку е изводливо, дали ќе легнат ко шо треба и ќе бидат безшумни за 3000ден не се исплаќа.
Продај ги, барем на некој можи му требаат високи за пониска цена.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #2294 на: 01 Јули 2022, 07:43:03 am »
@bekanMEN Јас со Монро спирали имам лошо искуство. Никако не легнаа на колата. Јас би пробал со друга фирма.
Претпоставката е мајката на сите заебувања