Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 300024 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1095 на: 16 Јули 2016, 12:03:20 pm »
Kој стручњак ти кажа да палиш нов Голф со кабли?..па уште и упорно...
Не е тоа двојка...

Се јавив во Порше, ми рекоа да не пробувам друго, него испратија Roadside assistance. Таму со бустер го запалија одма, без никакви проблеми. Ми рекоа дека се е во ред, само да си го сменам акумулаторот.



Убаво ти рекле...
Да си запнал уште малку со кабли може ќе мењаше и ЕCU..

http://www.iol.co.za/motoring/special-features/beware-jumpstarting-can-wreck-an-ecu-1652589



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1096 на: 16 Јули 2016, 12:07:06 pm »
... во случај да ги згрешиш половите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1097 на: 16 Јули 2016, 12:09:16 pm »
Само асални кабли си фалат. Кај  нас ретко се наоѓаат, оние ќинезаријана поклон на технички што ги даваат, ни скутече да не палиш со нив..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1098 на: 16 Јули 2016, 12:14:19 pm »
Асолни се земаат веќе за 1500 денари.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1099 на: 16 Јули 2016, 12:15:05 pm »
Туку речи Зеро, ти се скрши ли ќефот за колава после дешавкава?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1100 на: 16 Јули 2016, 12:15:49 pm »
Каква може да е штетата при коректно палење со кабли?

1. Палиш кола
2. Поврзуваш кабли по точен редослед.
3. Држиш 3000-4000рпм на колата.
4. Вртиш клуч на другата кола. Палиш.
5. Вадиш кабли

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1101 на: 16 Јули 2016, 12:21:04 pm »
Еден меѓучекор јас додавам, чекам пред точка 4 едно 5 до 10 минути, да се потсреди напонот на испразнетиот акумулатор што е на колата што ја палиш. Ако е дизел, 10 минути, ако е бензинец и 4-5 минути се доста. Тоа е добро и ако имаш лоши кабли, бидејќи испразнетиот акумулатор кога ќе го закачиш на кола, станува солиден потрошувач, поготово привте неколку моменти..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1102 на: 16 Јули 2016, 13:29:22 pm »
Туку речи Зеро, ти се скрши ли ќефот за колава после дешавкава?
Ич. :)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1103 на: 16 Јули 2016, 13:42:11 pm »
Туку речи Зеро, ти се скрши ли ќефот за колава после дешавкава?
Ич. :)
Чекаме слики од лепотанот  :D ..

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1104 на: 17 Јули 2016, 00:15:30 am »
Асолни се земаат веќе за 1500 денари.

Пазарски штипки,ама квалитетен кабел,повеќе од 300-400ден нема да кошта

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6599
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1105 на: 17 Јули 2016, 00:21:58 am »
3. Држиш 3000-4000рпм на колата.

Зошто ? Кај мене и на 900 вртежи и на 3000 и на 5000 вртежи полни константно алтернаторот, не покачува напон. И со повеке потрошачи уклучени иста ситуација, колку ќе покаже на лер дека е полнењето, толку е и под туража.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6599
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1107 на: 17 Јули 2016, 00:31:39 am »
Амперите се појачуваат со накачување на вртежите на алтернаторот ?

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1108 на: 17 Јули 2016, 02:36:50 am »
Еден меѓучекор јас додавам, чекам пред точка 4 едно 5 до 10 минути, да се потсреди напонот на испразнетиот акумулатор што е на колата што ја палиш. Ако е дизел, 10 минути, ако е бензинец и 4-5 минути се доста. Тоа е добро и ако имаш лоши кабли, бидејќи испразнетиот акумулатор кога ќе го закачиш на кола, станува солиден потрошувач, поготово привте неколку моменти..
Имај на ум дека има коли кои полнат од  13,5v до 14,4v.
Ако пробаш да дадеш струја од возило кое полни на 13,5v на возило кое полни на 14,4v нема да успееш.
Кога пробав да дадам струја од Астрата која полни на 13,5 на Модусот кој полни на 14,4 не успеав, а каблите ги држев едно 15 минути.
Кога измерив волтажа видов дека Астрата кога работи има помала волтажа од Модусот кога е изгасен и затоа не полни.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1109 на: 17 Јули 2016, 08:41:49 am »
Зошто да неможе? Што всушносе значи "полни" и "неможе"?
Акумулаторот кога стои колата е максимум 12.7v па сите коли палат. Реално е накај 12.5v па сите коли палат. Па и подистрошен е на 12.1v па скоро сите коли палат.

Се додека волтажата е над 11.5 грубо нема да има проблем. Многу почест проблем е амперажата која ако недостасува ќе го падне напонот на 7v. Веројатно и ти не си давал гас на другата кола кога си палел?

Не е важно на колку полни некоја кола се додека напонот е над 12v, и при палење не паѓа под тоа заради недостаток на амери.