Зошто да неможе? Што всушносе значи "полни" и "неможе"?
Акумулаторот кога стои колата е максимум 12.7v па сите коли палат. Реално е накај 12.5v па сите коли палат. Па и подистрошен е на 12.1v па скоро сите коли палат.
Се додека волтажата е над 11.5 грубо нема да има проблем. Многу почест проблем е амперажата која ако недостасува ќе го падне напонот на 7v. Веројатно и ти не си давал гас на другата кола кога си палел?
Не е важно на колку полни некоја кола се додека напонот е над 12v, и при палење не паѓа под тоа заради недостаток на амери.
Пред 1 месец на другарче со корса 1.0 му откажа краткотрајно акумулаторот, заглавил во гужва, па правел пали-гаси едно 15-тина пати.
Кога отидов со кабли да го запалам, воопшто немаше сила неговиот акумулатор да го заврти моторот.
Ја само ги поврзав каблите, ја запалив мојата кола и оставив во лер, неговата кола веднаш запали, верглаше како да му е нов акумулаторот.
Каблите ми се стари, ама и доста дебели.