Калкулираат дека се исплати да понудат некаква примамлива понуда, низ различен бизнис нетворк, со цени пониски од класика професионалниот АМСМ, кој на пример за службено патничко возило за Европа ми стои изгор.
Очекувам дека ќе имаат слична судбина со оноа Воззи, коа ќе искомплицираат состојба. И така 90% од проблемите на сите им се промена на дупната гума, ретко возење до сервис, а скороникогаш хотел или рент-а-кар.
Интересно е што секој нивни “подизведувач“ има различен број за локална асистенција ( например А1, СТБ, Халк даваат различен 24/7 број), а главниот центар во Хрватска може да се контактира и со вибер бројче.
Недајбоже да притреба, не верувам дека се од рангот на еден ADAC, AMSM, AMSS, HAK кои што имаат своја мрежа и возила за помош.