Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 15628 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #165 на: 20 Јуни 2024, 22:27:30 pm »

2800 наспрема 320 еур.
А зелен картон?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #166 на: 20 Јуни 2024, 22:28:10 pm »

2800 наспрема 320 еур.
А зелен картон?
Сосве пријателот е таа цена.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #167 на: 20 Јуни 2024, 22:30:15 pm »

2800 наспрема 320 еур.
А зелен картон?
Сосве пријателот е таа цена.
Добро, пошто ја платив ситно под 300 со зелен сеа..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #168 на: 20 Јуни 2024, 23:08:48 pm »
Ако во осигурувањето во Холандија влегува и каско, а верувам дека да, тогаш математиките што ги правите ви се погрешни, многу погрешни.  :)

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #169 на: 20 Јуни 2024, 23:25:47 pm »
Ти благодарам што сподели, реткост е ова.  :)
Инаку, излегува 3.59% трошок од годишните нето примања.

Пак е помалку од 4.7% трошок од годишните нето примања (годишна плата од 360000 годишно или 30000 месечно денари) за годишни редовни трошоци на Сеат Леон 2.0TDI од 2010-та.
Затоа му реков на Дени да се фрламе предвреме и не се тешиме дека ние овде плаќаме преевтино, а во ветените земји е скапо и било „реално“.

Сега - овде има варијабли како тоа што некој овде што вози Леон може да зема плата од 50-60000 месечно и трошокот годишен да излезе помалку во проценти.
Ама јас не сум чул некој во Холандија или Белгија (со нормална и стабилна работа) да е под 3500 евра месечно, а овде уште поретко сум чул некој да е со 60000 денари месечно (па и да вози Порше Кајен), така да...

Просечната плата е околу 3100, минимална 2130, мене и е платата малце повисока дека сум на пониска даночна стапка (имам попуст на данок дека сум под 30 год). Проблемот е што домувањето е скапо и е генерално досадно место за живеење, али бидејќи јас работам од дома, претежно си седам во МК пола од годината.
Mene me interesira dali si sporeduval danocenjeto so Germanija. Kako e vo Holandija sporedbeno so Germanija. Zboram za malce nadprosecna plata. Dobivam mix informacii nekoi vikaat pomalo e danocenjeto vo Holandija nekoi mi vikaat povekje...

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk



Зависи од тоа колку плата зимаш и дали имаш некои даночни поволност итн...

Даноците се претежно слични, со некоја мала разлика. Али во Германија добиваш многу повеќе со даноците него од Холандија.

Пример, во Германија во даноците ти спаѓа здраственото осигурување, во Холандија јас си го плаќам сам (195 ЕУР/месечно), во Германија имаш државен пензиски фонд, во Холандија фирмата моја плаќа приватно пензиско.

Ако во осигурувањето во Холандија влегува и каско, а верувам дека да, тогаш математиките што ги правите ви се погрешни, многу погрешни.  :)

Не е, барем тоа јас што го имам. Претежно има 3 пакети, цените им се:

1. Штета на други: 70 ЕУР/месечно
2. Штета на други + штета од невреме и кражба на интериор (пример некој ти го здипли воланот - се дешава често тука): 90 ЕУР/месечно
3. Фул каско: 217 ЕУР/месечно
« Последно менување: 20 Јуни 2024, 23:32:58 pm Co9099 »

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #170 на: 21 Јуни 2024, 07:21:26 am »
Не проверив дека целата сума од 2000 и нешто е за сите ставки, ми се уврте во глава дека само осигурувањето е толку. Уствари е 800 и нешто, сосем ок за таа кола, без каско.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2660
  • Слобода или смрт
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #171 на: 21 Јуни 2024, 08:20:46 am »
Ако ви извадам проценти од Бугарија за давачките за возилото баланар ќе завраши на апаратима :D
почнува со 0.xxx

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #172 на: 21 Јуни 2024, 09:35:56 am »
Ме убеди. Прескапо е во Македонија. Крајно време е да поефтини поседувањето на возила. И Дедо Мраз постои.

2800 наспрема 320 еур.

Кај нас е многу ефтино, ама
1. Така и треба да биде пошто и патните инфраструктури ни се со толкава разлика
2. Надокнадуваме делумно со цените на возилата, поточно со акцизата

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #173 на: 21 Јуни 2024, 09:50:09 am »
Ако ви извадам проценти од Бугарија за давачките за возилото баланар ќе завраши на апаратима :D
почнува со 0.xxx
Среќа не се споредуваме со нелогични земји, туку со Србија/Австрија/Германија/Шпанија/Хрватска/Холандија. Нема логика да се споредуваме со Еритреја/Мозамбик/Бугарија/Брег Слоновача/Конго.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #174 на: 21 Јуни 2024, 10:18:32 am »
Ме убеди. Прескапо е во Македонија. Крајно време е да поефтини поседувањето на возила. И Дедо Мраз постои.

2800 наспрема 320 еур.

Кај нас е многу ефтино, ама
1. Така и треба да биде пошто и патните инфраструктури ни се со толкава разлика
2. Надокнадуваме делумно со цените на возилата, поточно со акцизата

1. Не, осигурувањето нема врска со патна инфраструктура.
2. Не, не надокнадуваме ништо, бидејќи тие пари одат за државата и нема никаква врска со осигурувањето. Неповрзани се работите и наивно е да се „оправдува“ една давачка со друга.

Врата за Cayenne (која нели треба да ја плати осигурувањето, ако нешто се случи) во официјален сервис чини исто (или многу слично, во зависност од давачки) и во Македонија и во Германија и во Холандија. Разликата може да биде во цената на работната рака.

Е сега, ако во една земја осигурувањето чини (карикирам) 1000 евра, во друга земја 100 евра, можностите осигурителните компании да покријат трошоци се многу различни. Да не праиме муабет дека колите стануваат сè поскапи и поскапи и поскапи. Си прашал колку чини нов фар за нов BMW X5 во официјален сервис?

Седни.

Седиш?

Сигурно седна?

8000 евра.

Знам, бидејќи на другар пред неколку месеци осигурувањето му покри 8000 евра за нов фар.

Колите поскапуваат. Сервисните центри поскапуваат. Нелогично е осигурувањето да остане исто. Односно, неодржливо е.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #175 на: 21 Јуни 2024, 10:24:00 am »
Ме убеди. Прескапо е во Македонија. Крајно време е да поефтини поседувањето на возила. И Дедо Мраз постои.

2800 наспрема 320 еур.

Кај нас е многу ефтино, ама
1. Така и треба да биде пошто и патните инфраструктури ни се со толкава разлика
2. Надокнадуваме делумно со цените на возилата, поточно со акцизата

1. Не, осигурувањето нема врска со патна инфраструктура.
2. Не, не надокнадуваме ништо, бидејќи тие пари одат за државата и нема никаква врска со осигурувањето. Неповрзани се работите и наивно е да се „оправдува“ една давачка со друга.

Врата за Cayenne (која нели треба да ја плати осигурувањето, ако нешто се случи) во официјален сервис чини исто (или многу слично, во зависност од давачки) и во Македонија и во Германија и во Холандија. Разликата може да биде во цената на работната рака.

Е сега, ако во една земја осигурувањето чини (карикирам) 1000 евра, во друга земја 100 евра, можностите осигурителните компании да покријат трошоци се многу различни. Да не праиме муабет дека колите стануваат сè поскапи и поскапи и поскапи. Си прашал колку чини нов фар за нов BMW X5 во официјален сервис?

Седни.

Седиш?

Сигурно седна?

8000 евра.

Знам, бидејќи на другар пред неколку месеци осигурувањето му покри 8000 евра за нов фар.

Колите поскапуваат. Сервисните центри поскапуваат. Нелогично е осигурувањето да остане исто. Односно, неодржливо е.

2800 евра беше целата сума, не само осигурувањето. Осигурувањето беше релативно мал дел од тоа, регистрацијата е поголемиот. Барем од тоа што прочитав.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #176 на: 21 Јуни 2024, 11:27:29 am »
Ако ви извадам проценти од Бугарија за давачките за возилото баланар ќе завраши на апаратима :D
почнува со 0.xxx
Само мајка Б'лгарија. За џип се плаќаше 100тина евра годишно. За астрата регистрација со 10% попуст и младински доплаток до 22 години е 12600+3690 зелен картон, тоа во Бугарија би било 1/4 од цената.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2660
  • Слобода или смрт
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #177 на: 21 Јуни 2024, 11:44:26 am »
Ако ви извадам проценти од Бугарија за давачките за возилото баланар ќе завраши на апаратима :D
почнува со 0.xxx
Среќа не се споредуваме со нелогични земји, туку со Србија/Австрија/Германија/Шпанија/Хрватска/Холандија. Нема логика да се споредуваме со Еритреја/Мозамбик/Бугарија/Брег Слоновача/Конго.

Ајде мала анализа на логичните земји според тебе што си ги навел од соседството.

Србија годишните осигурувања се ужасно скапи и според стандардот ако ги исклучиме Београџани достигаат повеќе и од 1 плата.
Хрватска пак си ебала матер ептен со логиката бидејќи една наставничка што живее во Загреб со својата месечна плата може да плати точно 7 пати патарини да отиде до Сплит и назад. Не збориме за гориво за патот и слично туку САМО ПАТАРИНИ.
Така да логичниве земји со кои сакаме да се споредуваме за мене се дно дна.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #178 на: 21 Јуни 2024, 12:02:11 pm »
Одржливи се. А за да функционира бизнис, треба одржливост. Тоа кога ќе се сфати, после се е лесно.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2148
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #179 на: 21 Јуни 2024, 14:13:08 pm »
Ме убеди. Прескапо е во Македонија. Крајно време е да поефтини поседувањето на возила. И Дедо Мраз постои.

2800 наспрема 320 еур.

500 евра просечна плата овде - 3100 евра просечна плата таму.
И ти ме убеди.

П.С 2588 евра платил членот, си ги покачуваш бројките по потреба од пост до пост.