Да објаснам малце подетално за процесот.
Гледав возила во Холандија во слободно време (како типичен балканец) дур еден колега на работа не ми кажа дека купил возило од Јапонија бидејќи таму се со ниски километри. Возилата во Холандија се претежно со многу висока километража, возат како ненормални, 40,000КМ годишно е просек. Ако видете возило увезено од Холандија, е постаро од 2018 год под 200,000 км - враќани се, 100% гарантирам. Мене ми е 60км од дома до работа во еден правец, али јас идам со воз (бидејќи идам еднаш неделно - работам од дома претежно), многу луѓе ги возат овие дистанци.
Во Јапонија се вози по британски стил, со волан на десна страна, али они се по "мераклии" за возила, користат многу јавен транспорт и возилата им се повеќе за мерак, поради тоа:
1. Возилата им се со многу ниска километража.
2. Се многу добро сочувани.
3. Европски брендови (Porsche, Mercedes, Audi итн) се со лев волан - тоа им е како "кул" кај нив.
После одреден период овие возила во Јапонија (поради даноци на старост изгледа) стануваат многу скапи за одржавање и сопствениците ги продаваат, на лицитации.
Еве еден пример:
Возило: Mercedes SL550, 2016 година, 17000 КМ поминати, ги дават следните слики:
Слика 1: Инспекција:
Горе десно е оценка од инспекторот, од 1 до 5, што повисоко тоа подобро. Под таа оценка има од ABCD за екстериор и интериор. А фабрика, D најлошо оштетување. Инспекторот е независен и многу строг. Десно скицата е интериорот обележан: A1-4 е гребаница (1 мала, 4 голема), W1-4 е поправано, G стакло пукнатина, B вдлабнатина итн...
Слики 2-3 од возилото:
Почетна цена: 31,083 ЕУР, според мои проценки би се продало за некаде 35К, што е 20-30% поефтино од најефтиниот Mercedes SL со 180,000КМ што го најдов на mobile.de. А овој има само 17000 КМ поминати.