Многу коли подтрошнуваат масло, дури и светите Бемвина на @changetheoil savethecar, Е90 320д и сегашната е60 530д си бараат дополнување од време на време кај другарчето што ги има/ше. Исто и 116и му трошеше.
@n1kola jas za site ne mozam da beram gajle
sekoe servisiranje e individualano.
E34 520i ne trosese
E39 520i ne trosese ama ni kapka, kako go stavav taka go vadev. Samo Castrol Magnatec koristev togas.
E91 320d ne trosi skoro ic, samo ednas 1L doturiv odkoga se prefrliv od 5w30 na 0W30, odkoga se nasteluva motorot na novata gradacija eve ni kapka, vo poslednite dve godini imam 50.000km pominato so 0W30. Zuit motor zuit so koja lakoca dostignuva rabotna temperatura i posle tolku km pominati bez problem vmax 223kmh.
Nov clen od Juni:
E83 X3 2.0D ke vidime kako ke se pokaze
so clenovi na forum so iam diskutirano retko na kogo mu trosi bmw.to ako e masloto propisno.
Sepak kaj bmw krunata e motorot se e made in germany ili Graz, Avstrija. Kontrolite se rigorozni, plus germancite i avstricite se drug mentalitet koga se raboti za rabotni obvrski nema fusheraj.#
BMW motorite, pogotovo tie so 6 cilindri se posebna liga za sebe. A deka se slucuvaat utki, toa da, ali ako kolata e servisirana vo oficijalen servis vo BMW, mnogu se kulantni i menjaat se dokolku se ustanovi nekoja greska na pr. potrosnja na ulje nad normalata. Do 150.000km/10 god. kolku sto e i zivotniot ciklus na voziloto.
Na pr. site vozila sto imaa bilo kakov problem so lanecot na N47 motorite do 10 godini starost i 150.000km ima bea zameneti lanecot i shinite na nekoi duri i bregastata ne nekoi novi motori zavisi od slucaj do slucaj.
taka da bi me cudelo ako bmwto go imalo toj problem od prviot gazda da ne bilo sredeno.