Автор Тема: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback  (Прочитано 14845 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #120 на: 12 Јули 2023, 15:22:41 pm »
Црн чад нема поврзаност со присуство или отсуство на DPF.

Кола со исправен систем за вбризгување гориво и фабричка мапа нема да чади, колку сакаш стискај ја.

Старата Алфа моја без ЕГР и ДПФ, со ремап нема црн чад фрлено. Многу зависи до кој и како ја правел мапата :)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5896
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #121 на: 12 Јули 2023, 15:23:25 pm »
Мешате ремап со отстранување на ДПФ.
ДПФ нема врска со мапата за вбризгување.
А за ремапот кој го правел точно.
https://instagram.com/br_performance?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==  ;) ;)
« Последно менување: 12 Јули 2023, 15:33:29 pm nestor04 »

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #122 на: 12 Јули 2023, 15:33:33 pm »
Претходно возило ми беше е46 320д.знаеше да подчадни црно на полна гас ако беше возено поќе време низ град.
Се приметваше на ретровизор црн чад неколку секунди, после тоа ни чад ни ништо.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #123 на: 12 Јули 2023, 16:03:59 pm »
Не би рекол така. Знам дека се сомневаш во дизни од црн чад и тоа е најчесто проблемот, НО после вадењето на ДПФ-от тоа возило ќе чади МНОГУ повеќе.
Ако со минимално оштетени дизни чадело при полна гас, сега ќе чади многу почесто.

... што повторно кажува дека моторот чадел црно и тоа црното наместо да излага низ издув, останувало во DPF и го затнало истиот.

Наместо да вадиш DPF, исчисти го, репарирај или смени дизни и продолжи да возиш.

Ама ние си купуваме коли со последните пари, па кога ќе се деси ова најлесно е да дадеме 70 евра за да го исклучат и отстранат DPF и после да шириме канцер насекаде.

Црн чад нема поврзаност со присуство или отсуство на DPF.

Кола со исправен систем за вбризгување гориво и фабричка мапа нема да чади, колку сакаш стискај ја.

Старата Алфа моја без ЕГР и ДПФ, со ремап нема црн чад фрлено. Многу зависи до кој и како ја правел мапата :)

Твојата кола имала исправни дизни што на тјунерот му овозможило да направи соодветна мапа.

Истата таа мапа да ја ставиш на кола со продувани дизни, ќе чади бидејќи дизните нема да можат да ја испорачаат побараната количина гориво (најчесто ќе испорачаат поголема, која е и причинител за црн чад).

Да не му ја труеме темата на членот, нека пребаци админ кај што мисли дека треба.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #124 на: 12 Јули 2023, 23:02:17 pm »
Многу коли подтрошнуваат масло, дури и светите Бемвина на @changetheoil savethecar, Е90 320д и сегашната е60 530д си бараат дополнување од време на време кај другарчето што ги има/ше. Исто и 116и му трошеше.
@n1kola
jas za site ne mozam da beram gajle :) sekoe servisiranje e individualano.

E34 520i ne trosese
E39 520i ne trosese ama ni kapka, kako go stavav taka go vadev. Samo Castrol Magnatec koristev togas.
E91 320d ne trosi skoro ic, samo ednas 1L doturiv odkoga se prefrliv od 5w30 na 0W30, odkoga se nasteluva motorot na novata gradacija eve ni kapka, vo poslednite dve godini imam 50.000km pominato so 0W30. Zuit motor zuit so koja lakoca dostignuva rabotna temperatura i posle tolku km pominati bez problem vmax 223kmh.
Nov clen od Juni:
E83 X3 2.0D ke vidime kako ke se pokaze  ;D

so clenovi na forum so iam diskutirano retko na kogo mu trosi bmw.to ako e masloto propisno.
Sepak kaj bmw krunata e motorot  se e made in germany ili Graz, Avstrija. Kontrolite se rigorozni, plus germancite i avstricite se drug mentalitet koga se raboti za rabotni obvrski nema fusheraj.#
BMW motorite, pogotovo tie so 6 cilindri se posebna liga za sebe. A deka se slucuvaat utki, toa da, ali ako kolata e servisirana vo oficijalen servis vo BMW, mnogu se kulantni i menjaat se dokolku se ustanovi nekoja greska na pr. potrosnja na ulje nad normalata. Do 150.000km/10 god. kolku sto e i zivotniot ciklus na voziloto.
Na pr. site vozila sto imaa bilo kakov problem so lanecot na N47 motorite do 10 godini starost i 150.000km ima bea zameneti lanecot i shinite na nekoi duri i bregastata ne nekoi novi motori zavisi od slucaj do slucaj.
taka da bi me cudelo ako bmwto go imalo toj problem od prviot gazda da ne bilo sredeno.




 
 
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #125 на: 13 Јули 2023, 11:12:18 am »
Многу коли подтрошнуваат масло, дури и светите Бемвина на @changetheoil savethecar, Е90 320д и сегашната е60 530д си бараат дополнување од време на време кај другарчето што ги има/ше. Исто и 116и му трошеше.
@n1kola
jas za site ne mozam da beram gajle :) sekoe servisiranje e individualano.

E34 520i ne trosese
E39 520i ne trosese ama ni kapka, kako go stavav taka go vadev. Samo Castrol Magnatec koristev togas.
E91 320d ne trosi skoro ic, samo ednas 1L doturiv odkoga se prefrliv od 5w30 na 0W30, odkoga se nasteluva motorot na novata gradacija eve ni kapka, vo poslednite dve godini imam 50.000km pominato so 0W30. Zuit motor zuit so koja lakoca dostignuva rabotna temperatura i posle tolku km pominati bez problem vmax 223kmh.
Nov clen od Juni:
E83 X3 2.0D ke vidime kako ke se pokaze  ;D

so clenovi na forum so iam diskutirano retko na kogo mu trosi bmw.to ako e masloto propisno.
Sepak kaj bmw krunata e motorot  se e made in germany ili Graz, Avstrija. Kontrolite se rigorozni, plus germancite i avstricite se drug mentalitet koga se raboti za rabotni obvrski nema fusheraj.#
BMW motorite, pogotovo tie so 6 cilindri se posebna liga za sebe. A deka se slucuvaat utki, toa da, ali ako kolata e servisirana vo oficijalen servis vo BMW, mnogu se kulantni i menjaat se dokolku se ustanovi nekoja greska na pr. potrosnja na ulje nad normalata. Do 150.000km/10 god. kolku sto e i zivotniot ciklus na voziloto.
Na pr. site vozila sto imaa bilo kakov problem so lanecot na N47 motorite do 10 godini starost i 150.000km ima bea zameneti lanecot i shinite na nekoi duri i bregastata ne nekoi novi motori zavisi od slucaj do slucaj.
taka da bi me cudelo ako bmwto go imalo toj problem od prviot gazda da ne bilo sredeno.

Менуваат све, ама за уље во автоматски мењач во овластен сервис ти вика Не се менува тоа, lifetime е, а ZF вика Се менува уље на 80-100к км :)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #126 на: 13 Јули 2023, 17:21:34 pm »
@andrejnaumovski
Lifetime ne e lifelong znacci dozivotno, nego lifetime e zivotniot vek na voziloto 7 god./150.000km.
Kaj ZF preporakata e koga ke ja procitas vo detali, preporaclivo e promeno na maslo ama so dodavka dokolku voziloto se vozi pri oteznati uslovi na sekoj 150.000km.

Automatic transmissions also need new oil from time to time. ZF automatic transmissions are filled with specially developed ZF LifeguardFluid transmission oil. At very high operating temperatures, the oil ages faster than under normal conditions. Depending on the driving style (e.g. a lot of driving at high speeds or sporty driving), ZF Aftermarket therefore recommends changing the transmission oil every 150,000 km.

Sto se sveduva na lifetime konstataciajta na BMW 7 god./150.000km.

cim nesto so avtomatikot ne e vo red sam se javuva pokasno salta, kasni secka...

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #127 на: 14 Јули 2023, 09:59:52 am »
Само кај нас Мкар не се води по тие стандарди како што знам и гледам.


Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #128 на: 14 Јули 2023, 11:51:20 am »
Само кај нас Мкар не се води по тие стандарди како што знам и гледам.

Точно, и затоа не носам моја кола кај нив. :)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #129 на: 14 Јули 2023, 12:46:47 pm »
ZF avtomatskite menuvaci se dizajniri da izdrazt 1mil. kilometri.
Na amerikansko trziste mozes da uspees samo so dobar automatic, pa taka bidejkji skoro celata suv gama bese prefrlena vo USA avtomatikot na zf stana standard kaj bmw. Treba da im bideme blagodarni na amerite.
Dosega nemam cueno nekoj da imal golem problem so ZF avtomatikot.
Vo princip pomalku lameli poizdrzliv avtomatik.

ocigledno postoi i opcija pred da se menuva da se napravi i check na masloto:

https://gearsmagazine.com/magazine/the-zf-8-speed-transmission-fluid-and-filter-change/#:~:text=In%20most%2C%20if%20not%20all,interval%20that%20ZF%20themselves%20recommend.

What can we do to reassure the customer that they are not wasting their money? The traditional way of dropping the pan to evaluate the fluid is very expensive. You can pull the plug and look at the fluid, but the fluid is $25 dollars a quart to replace. So, what do we do? Use your scanner.

That’s right, your scanner. Your scanner can check the health of the five clutch packs in the transmission. Each clutch has four numbers associated with it. The four in order on the scanner are:

Fast Filling Counter in counts
Filling Counter in counts
Filling Pressure in mBar (millibar)
Filling Time in ms (milliseconds).
What the scanner is telling us is as follows:

The Fast Filling counter records the number of filling-time events that have taken place.
The Filling counter is indicating the number of filling pressure events that have taken place.
The Filling Pressure calculates the filling pressure. It’s measured in millibars so you’ll have to do a little math. One millibar is equivalent to 0.014psi.
The Filling Time is measured in milliseconds (0.001 second).
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #130 на: 18 Септември 2023, 09:55:53 am »


Викендо освежени фаровите во локална перална. Цена 1000 денари плус гратис перење. Сега иди многу поќе до израз cutoff  линијата. Ледот е Niken pro series h11.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5546
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #131 на: 18 Септември 2023, 21:27:08 pm »


Викендо освежени фаровите во локална перална. Цена 1000 денари плус гратис перење. Сега иди многу поќе до израз cutoff  линијата. Ледот е Niken pro series h11.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Е да дојдеше кај комшијата ќе ти ги сгросав за 0 денари.


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #132 на: 19 Септември 2023, 09:37:31 am »
Прогледа колата од пердето :D

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #133 на: 16 Октомври 2023, 19:17:06 pm »
Томасо, како се движи сега потрошувачката на уље?

И дали имаш инфо, дали и 2.0 бензинците се маслождери? Конкретно за верзијата пред твојата прашувам, ама гледам исти мотори носат.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: 2008 Mazda 6 GH 1.8 mzr hatchback
« Одговори #134 на: 16 Октомври 2023, 19:57:11 pm »
Томасо, како се движи сега потрошувачката на уље?

И дали имаш инфо, дали и 2.0 бензинците се маслождери? Конкретно за верзијата пред твојата прашувам, ама гледам исти мотори носат.
Нешто ситно над 6.500км имам поминато. Дотурено цело масло туба од 5 лири беше, 4.3 литри собира шо му иди 0.7.
Нареден месец ќе го сменам, се мислам со 5-40њ да одам.

Не знам како се 2.0 покажани. Можеш да провериш дали има наслаги на ауспух.
Ладна запалете ја и види дали во лер ќе чади назад и дали мириса.
Исто и ако дозволи продавачот исклучи маф сензор одштекај цревото за воздух и види ја во каква состојба е клапната.
Имам постирано слики како беше кај мене, целата црнила беше.

И ко ќе ја пробваш обавезно на некоја поголема угорница, па да се види после надолу ќо ќе слегвате на моторно кочење ко ќе дајш малку гас дали ќе чади назад.