Се зависи од мотор до мотор.
Башка Мазда колку што знам немаат нивни дизел мотори - земаа(т) од PSA.
Маде да речеме, кај Волво не сум слушнал со истите мотори да имаат проблем како што сум слушал кај Мазда и Пежо.
Знам дека тие мислам и самите си ги произведуваа моторите во Шведска, можда завршната обработка е битна
Можеби си во право.
Исто како што викаат за А класата од Мерцедес демек да од Рено зема мотори ама само блоко останатото демек тие го препработуваат за нивните потреби колку е вистина незнам.
Дизел моторот од Рено на Мерцедес e 100% производ на Рено и се произведува во Бурса, Турција и Валовид, Шпанија.
Кај Мазда со Форд беше поинаку. Мазда си имаше свои инжинери кои ги проектираа моторите, само што деловите и компонентите беа набавувани од ист филтер на добавувачи за Форд и затоа и на од Мазда пишува FoMoCo, кај мене на држачот од моторот и други делови си го пишува тоа, па дури и на кочниците. Мазда го користеше само подвозјето и менувачите од Форд, и дизел моторите заедно ги проектираа иако се водеа под MZR. А мислам дека и бензинските и дизел агрегатите се лиени во ливници на Форд. Како и да е, бензинците се водат како Мазда мотори не битно кај се лиени, зошто проектирани се од нивни инжињери, ама другово од подвозје до менувач и ситници е Форд се. На другава Мазда кај мене на 626ката е исто Форд менувач, 30години има и 350 000км колава, менувачот милиметар луфта нема, ко нов. А Мазда па му црташе мотори на Форд, затоа тие бензинците на Форд старите ги биваше.
Иначе коа сме кај гумиве, некој да не знај кај можам да најдам бандажи челични 15-16ки со четири штрафа за Мазда 2?