Да пишам збор два за периодов што измина.
Веќе поминати скоро 10,000 км од кога е кај мене.
Од првата промена на масло после ремонот ми потроши 1л масло, shell helix ultra 5w-40 беше ставено. Поминати со тоа масло нешто ситно над 8,000 км.
Дали му требаше период да налегнат деловите, или пак не му е погодено тоа масло не знам...
Променето масло и филтер за масло, овај пат TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30. Совет од мајсторо беше за лонг лајф масло, па останва сега да видиме како ќе се понаша.
Разлика одма има ептен посмирено и потивко работи моторот.
Регстрирана за прв пат од кога е во мој посед. Технички помина без забелешки. Цена вкупно 19,500 денари со попуст на полиса и зелен картон.
Имав глуп проблем шо ми одеше на страшно ми одеше на нерви. Во лер на семафор на плин кога се вози ми варираа обартаите цело време. Во воезење не се осеќаше воопшто.
Ај доприлеп на матичен плинар па испадна една дизна била најверојатно замената со половна таа беше 2013 а другите 3 беа 2017. Заменета таа со нова и исчистени другите и подесена мапата. Проблемот се реши. Цена со попуст 2.000 денари.