Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 149410 пати)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5831
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #630 на: 06 Мај 2021, 20:33:04 pm »
Ќе ви паднат хаубите 😁

Sent from Poco X3 NFC using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #631 на: 07 Мај 2021, 17:26:52 pm »
Само мајстори смеат да ѕиркаат под хауба ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #632 на: 25 Мај 2021, 17:36:07 pm »
Годинава, 4 пати сум биден Охрид и назад. Кој го оди патот знае каков е.
Обично го возам слалом и внимавам максимално, ама последниот пат на идење саглам ја закачив левата страна во некоја саксија.

При враќање за Скопје забележав вибрации на волан измеѓу 110-130км/ч, подоле не, над тоа не. (воедно ме плашеше да не се од дистанцерите вибрациите)
Претпоставував на што ќе се сведе работата па тргнав со ред.

Ја однесов на центрирање на Илинденска (таму беше Тихо, ама сега е изгледа некој друг).
Ја стави на тоа ласерите вика си имал удес.
Викам зависи што подразбираш под удес, ама дека мавнав, мавнав.
Да вика, се гледа. И воланот не бил на средина, имаше некоја мала отстапка. И самиот ми кажа дека сум плеснал со лева страна, така да се поклопивме.

Среди тоа, ја дотера во фабрички вредности, задницата рече дека нема никаква отстапка од пропишаното.

Од таму, извадив на обиколница. Шипак, пак тресе.
Од обиколница во Стоп & Го.
Објаснив таму што и како е, и побарав да ги пребалансираат сите тркала.
Ко за беља, го фатија прво предното лево и ме викнаа таму и ми покажаа колку е уствари свиткан бандажот.
Ги проверија сите, другите 3 исто имаа отстапки, ама не колку првото.

Сите тркала бараа по 15-30гр. тегчиња.

Тука ќе истакнам за љубезноста и профи настапот на дечкото кој е одговорен таму.
Се јави на Глигориј и праша за исправање, тој побара да му ги однесам бандажите.

Стоп и Го се понудија да ја стават на дигалка да ги извадат тркалата, да ги извадат бандажите, да ги товарат во комбе и заедно со мене да ги однесат кај Глигориј. И исто така да ме вратат и повторно монтираат тркалата.

За таа услуга кажаа дека нема да ми земат ни денар и ќе го платам само тоа што ќе ми побара Глигориј.
Секоја чест, макар и зеле иљадарка или колку од Глигориј, што не ми се верува.

За жал мене ми беше преголема екскурзија ова, а во меѓувреме дознав дека Мотоцентар Момин Поток исправаат бандажи.
Ми рекоа дека во зависност од состојбата исправањето е 1.000-1.100 од тркало, ама ќе средиме за цена.
Се договорив со дечките, ја оставив и после 1ч20мин ми се јавија да ја земам колата.

Ми наплатија 700 по тркало + демонтажа/монтажа 400 + пребалансирање 600 или 3.800 и искористив некој бонус што имав на картичка, испадна 3.230ден.

Од тука пак на обиколница и немаше тресење.
Останува малку повеќе да ја збркам некое одење, по угорница (вака најмногу се осеќаше) па да видам дали е се отклонето како што треба.

*ме копкаше па прашав и тука и во Стоп и Го за дистанцерите, одговорот беше ист, дека доколку се соодветни за возилото а не експерименти, ако се хаб-центрични нема никаков проблем со нив




Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #633 на: 25 Мај 2021, 18:08:06 pm »
Битно добро се завршило.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #634 на: 25 Мај 2021, 19:36:44 pm »
Како што кажува @Diesel, важно добро се завршило. По нашиве улици и патишта, повремено исправање бандажи е неизбежна работа.

И јас имам позитивно искуство со исправање бандажи во Мотоцентар Момин Поток.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #635 на: 25 Мај 2021, 19:46:45 pm »
Жалам за кратерот, сигурно болело до коска.

Тоа што ти рекол овој за "удесот", разгледај убаво на листот што го доби од резултатите од центрирањето дали левата страна има некои значителни отстапки од десната (освен во Toe, тоа нели е корегирано). Ако случајно некоја вилушка претрпела промени, да ја фатиш на време пред да почне гуми да јаде.

Бандажите, сва среќа се OEM па си завршил само со исправање а не со составување мозаик кај некој заварувач. :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #636 на: 25 Мај 2021, 22:30:29 pm »
Убаво објаснето, секоја чест.

Додека читав ми прелета мисла, викам замисли RedEco да го пишуваше текстов....

Отсутен Ducky

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 247
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #637 на: 26 Мај 2021, 00:24:59 am »
Годинава, 4 пати сум биден Охрид и назад. Кој го оди патот знае каков е.
Обично го возам слалом и внимавам максимално, ама последниот пат на идење саглам ја закачив левата страна во некоја саксија.

При враќање за Скопје забележав вибрации на волан измеѓу 110-130км/ч, подоле не, над тоа не. (воедно ме плашеше да не се од дистанцерите вибрациите)
Претпоставував на што ќе се сведе работата па тргнав со ред.

Ја однесов на центрирање на Илинденска (таму беше Тихо, ама сега е изгледа некој друг).
Ја стави на тоа ласерите вика си имал удес.
Викам зависи што подразбираш под удес, ама дека мавнав, мавнав.
Да вика, се гледа. И воланот не бил на средина, имаше некоја мала отстапка. И самиот ми кажа дека сум плеснал со лева страна, така да се поклопивме.

Среди тоа, ја дотера во фабрички вредности, задницата рече дека нема никаква отстапка од пропишаното.

Од таму, извадив на обиколница. Шипак, пак тресе.
Од обиколница во Стоп & Го.
Објаснив таму што и како е, и побарав да ги пребалансираат сите тркала.
Ко за беља, го фатија прво предното лево и ме викнаа таму и ми покажаа колку е уствари свиткан бандажот.
Ги проверија сите, другите 3 исто имаа отстапки, ама не колку првото.

Сите тркала бараа по 15-30гр. тегчиња.

Тука ќе истакнам за љубезноста и профи настапот на дечкото кој е одговорен таму.
Се јави на Глигориј и праша за исправање, тој побара да му ги однесам бандажите.

Стоп и Го се понудија да ја стават на дигалка да ги извадат тркалата, да ги извадат бандажите, да ги товарат во комбе и заедно со мене да ги однесат кај Глигориј. И исто така да ме вратат и повторно монтираат тркалата.

За таа услуга кажаа дека нема да ми земат ни денар и ќе го платам само тоа што ќе ми побара Глигориј.
Секоја чест, макар и зеле иљадарка или колку од Глигориј, што не ми се верува.

За жал мене ми беше преголема екскурзија ова, а во меѓувреме дознав дека Мотоцентар Момин Поток исправаат бандажи.
Ми рекоа дека во зависност од состојбата исправањето е 1.000-1.100 од тркало, ама ќе средиме за цена.
Се договорив со дечките, ја оставив и после 1ч20мин ми се јавија да ја земам колата.

Ми наплатија 700 по тркало + демонтажа/монтажа 400 + пребалансирање 600 или 3.800 и искористив некој бонус што имав на картичка, испадна 3.230ден.

Од тука пак на обиколница и немаше тресење.
Останува малку повеќе да ја збркам некое одење, по угорница (вака најмногу се осеќаше) па да видам дали е се отклонето како што треба.

*ме копкаше па прашав и тука и во Стоп и Го за дистанцерите, одговорот беше ист, дека доколку се соодветни за возилото а не експерименти, ако се хаб-центрични нема никаков проблем со нив
Буквално истиот проблем од збор до збор ми се случи со тоа што кај мене беше преден десен. Неам поима, се случило некогаш, ваљда жена ми го ѕвекнала, искачам на автопат, тресе.
Неам намера да рекламирам, само ти давам совет за друг пат, пошто сум јадел стап од стручни лица по Скопјево наназад низ годиниве. Само сервис Борче за мене е бог и батина за тркала.
Фино те цепнале. Исправање на удрениот, проверка и пребалансирање на сите други ме чинеше 1200 или 1400 ден, комплет. Сега на 110-130 спие.

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 675
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #638 на: 26 Мај 2021, 00:28:27 am »
Годинава, 4 пати сум биден Охрид и назад. Кој го оди патот знае каков е.
Обично го возам слалом и внимавам максимално, ама последниот пат на идење саглам ја закачив левата страна во некоја саксија.

При враќање за Скопје забележав вибрации на волан измеѓу 110-130км/ч, подоле не, над тоа не. (воедно ме плашеше да не се од дистанцерите вибрациите)
Претпоставував на што ќе се сведе работата па тргнав со ред.

Ја однесов на центрирање на Илинденска (таму беше Тихо, ама сега е изгледа некој друг).
Ја стави на тоа ласерите вика си имал удес.
Викам зависи што подразбираш под удес, ама дека мавнав, мавнав.
Да вика, се гледа. И воланот не бил на средина, имаше некоја мала отстапка. И самиот ми кажа дека сум плеснал со лева страна, така да се поклопивме.

Среди тоа, ја дотера во фабрички вредности, задницата рече дека нема никаква отстапка од пропишаното.

Од таму, извадив на обиколница. Шипак, пак тресе.
Од обиколница во Стоп & Го.
Објаснив таму што и како е, и побарав да ги пребалансираат сите тркала.
Ко за беља, го фатија прво предното лево и ме викнаа таму и ми покажаа колку е уствари свиткан бандажот.
Ги проверија сите, другите 3 исто имаа отстапки, ама не колку првото.

Сите тркала бараа по 15-30гр. тегчиња.

Тука ќе истакнам за љубезноста и профи настапот на дечкото кој е одговорен таму.
Се јави на Глигориј и праша за исправање, тој побара да му ги однесам бандажите.

Стоп и Го се понудија да ја стават на дигалка да ги извадат тркалата, да ги извадат бандажите, да ги товарат во комбе и заедно со мене да ги однесат кај Глигориј. И исто така да ме вратат и повторно монтираат тркалата.

За таа услуга кажаа дека нема да ми земат ни денар и ќе го платам само тоа што ќе ми побара Глигориј.
Секоја чест, макар и зеле иљадарка или колку од Глигориј, што не ми се верува.

За жал мене ми беше преголема екскурзија ова, а во меѓувреме дознав дека Мотоцентар Момин Поток исправаат бандажи.
Ми рекоа дека во зависност од состојбата исправањето е 1.000-1.100 од тркало, ама ќе средиме за цена.
Се договорив со дечките, ја оставив и после 1ч20мин ми се јавија да ја земам колата.

Ми наплатија 700 по тркало + демонтажа/монтажа 400 + пребалансирање 600 или 3.800 и искористив некој бонус што имав на картичка, испадна 3.230ден.

Од тука пак на обиколница и немаше тресење.
Останува малку повеќе да ја збркам некое одење, по угорница (вака најмногу се осеќаше) па да видам дали е се отклонето како што треба.

*ме копкаше па прашав и тука и во Стоп и Го за дистанцерите, одговорот беше ист, дека доколку се соодветни за возилото а не експерименти, ако се хаб-центрични нема никаков проблем со нив
Буквално истиот проблем од збор до збор ми се случи со тоа што кај мене беше преден десен. Неам поима, се случило некогаш, ваљда жена ми го ѕвекнала, искачам на автопат, тресе.
Неам намера да рекламирам, само ти давам совет за друг пат, пошто сум јадел стап од стручни лица по Скопјево наназад низ годиниве. Само сервис Борче за мене е бог и батина за тркала.
Фино те цепнале. Исправање на удрениот, проверка и пребалансирање на сите други ме чинеше 1200 или 1400 ден, комплет. Сега на 110-130 спие.

Сервис Борче на булевар Србија ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #639 на: 26 Мај 2021, 00:33:02 am »
@Ducky Не е воопшто скапо. Рачунај, да требало сите да ги исправаш, ќе те коштало исто или поскапо.
Јас кај „уметникот“ Глигориј исправав еднаш 18-ки за 159-ката, 100че (ако не и јаче) у европски ми зема. Да не зборуваме дека врз таа сума имаше и демонтажа, монтажа и балансирање (иако според Глигориј не треба балансирање на прав бандаш) :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3418
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #640 на: 26 Мај 2021, 06:57:59 am »
Јес да е мајстор, ама гумите се балансираат, и нова да е може да има искривување.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
  • хаУс мајстор
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #641 на: 26 Мај 2021, 07:50:01 am »
Кажи му во лице ако си маж ;D

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #642 на: 26 Мај 2021, 10:55:48 am »
Морав да пишам, мене ме чуди позитивното искуство во Стоп&Го, да не имало измена во составот, ако е уште Марјан јас имам неколку лоши искуства со него.. невнимание при избор на димензии на бандажи и гуми, оставените гуми на чување кога се вративме следната сезона ни ги заменија со некои од отпад стари среќа знаевме што правиме па забележавме, стар ДОТ на купени нови гуми... во секој случај како што кажаа колегите битно добро си поминал :D

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #643 на: 19 Јуни 2021, 19:05:30 pm »
најдобрата работа е што си исправал бандаш кај Глигориј... нема постручен од него во Скопјево, дај боже нека проживее уште долго... некогаш е тежок на јазик некогаш е добар али во стручност нема муабет

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #644 на: 30 Јули 2021, 13:32:51 pm »
ХУПДЕЈТ:

ги извадив дистанцерите

вибрациите не беа сроз отклонети и повторно од 110-130 имаше минимални вибрации
толку минимални да ако го држиш воланот убаво со 2 раце, може и да не се примети

мене ми сметаше, па пробав со вадење да видам дали ќе се промени нешто
ги извадив само предните и поминав на обиколница 2 пати и немаше ни минимални вибрации

ги извадив и задните  и терав така викенд до Охрид каде потестирав малку поинтензивно, нагоре/надоле, 200+ и нема никакви вибрации

јеби га, мерак ми беше одамна, ама сепак не се нафаќам да возам со нив

ќе одат кај братот по мука @Simo - Carrier159 да си ги тестира, па ќе видиме за понатака ;D