Не Ти, туку претходниците твои, односно нивните сервисирање се под знак прашалник.
Тоа ми е и поентата, дека колата е проверена скоро, па секаде, без разлика дали сервисот е правен откако е во моја сопственост или не.
Каква врска има кој го има правено сервисот, кога се ГЛЕДА што делови има на колата и во каква возна состојба е?
Нормално дека моторот (дизни, цилиндри, турбо) не е отворан за проверка и менувачот (ламела, замаец) од моја страна, другото скоро се е проверено и видено што сум ја носел за проверка или за промена на делови и сервиси (голем сервис, мал сервис), електрика (алансер, алтернатор, акумулатор), дали се оригинални фарови, штопови, каросерија, тотална предница, дискови, плочки, амортизери, стабилизатори, буфери, чаури, зглобови, софтверски проверки и скенирања, усисна клапна, црева низ системот.
Сигурно нема да бркам во мотор или во менувач само за да ти докажувам на тебе, а и богами на себе дека е во ред.
Ти не откри зошто егр не функционира како треба, односно не ја реши причината туку ја реши последицата...
За ЕГР-от зошто се расипал толку брзо. Може лош заменски дел, може така се погодило, може лошо гориво.
Мислам дека треба да одвоиш 5-10 минути и да прочиташ дека ЕГР-от не се расипува заради други лоши делови и дека не е зависен од други делови (како на пример што е ДПФ), туку се расипува сам од себе. Нешто ги мешаш ти работите.
И не, не ја решив последицата, ја решив ПРИЧИНАТА. И тука си грешка бидејќи ти повторно претпоставуваш дека ЕГР-от се расипал заради други работи, ама тоа е повеќе заради твоја неинформираност отколку реалната состојба.
колата ти е без фалинки, уживај
А која половна кола е без фалинки, без разлика дали се механички или козметички?
Да не му ја трујам темава на Passat3B, ама некако многу си напорен и упорен да ми докажеш дека за кола што јас ја одржувам важат сите правила и клишеа за половни коли.