Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 149359 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #90 на: 04 Јули 2017, 11:15:53 am »
Фолксваген Голф во ГТИ изведба се има порадено многу повеќе од било која верзија на Алфа КВ во минатото.

Голф има имиџ на нерасиплив автомобил, Алфа има имиџ на сосема спротивното од тоа.

ГТИ му донесе многу пари на ФВ, Алфа Ромео уште немаат модел што ќе го продаваат како ГТИ за да се напунат пари.

На тие предци, и историја мислев.

Конечно Алфа исфрлија модел кој што е достоен да му покаже заби на ГТИ и сличната конкуренција, ама сите се фаќаат за тоа дека е Алфа па не ја бива.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #91 на: 04 Јули 2017, 11:23:42 am »
Интересантна споредба: Giulietta QV 235hp vs 159 tbi со Novitec:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #92 на: 04 Јули 2017, 11:31:50 am »
Alfa Romeo традиционално може да и парира само Бугати, каков GTI какве си пичке мајчине ...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #93 на: 04 Јули 2017, 12:35:45 pm »


:D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #94 на: 04 Јули 2017, 13:32:30 pm »
Ти ја разбирам поентата (и јас сум петролхед), ама во конкретниов случај не ми ја доловуваш... И голфот има el diff напред, квалитетна кабина, супер вешање и кочници, седишта прописни, +- слична маса на возило. Нејсе, топ избор за марјанот.
https://youtu.be/3VwgvIqXg3A?t=7m5s
кој нема филинг како механички лимитед слип (DC2 type r на пример), ама пак си ја врши работата :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #95 на: 04 Јули 2017, 13:34:23 pm »
@Simo - Carrier159 исто идат? :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #96 на: 04 Јули 2017, 13:38:11 pm »
Кај ел. диф. кај голфот како што читав внатрешното тркало добива притисок преку системот за кочење и со тоа се успева да не пролизга, додека кај вистински механички диф. ова се случува и кај внатрешно и надворешно тркало, т.е. помалце сила на внатрешно а повеќе на надворешно?!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #97 на: 04 Јули 2017, 13:43:12 pm »
@Simo - Carrier159 исто идат? :)
Тука се некаде, 159 има пократок менувач, што може предност да и дае и покрај тежината. 159 не стига у втора до 100, затоа и поспоро време до 100 оверол, но до 80 може да е побрза или иста. Како и да е, worth a trial, само да го начекам @marjanot спремен ;D Има да биде изедначена борба, иако мала предност давам на помалата и полесна Giulli.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #98 на: 04 Јули 2017, 13:43:38 pm »
Не, има електронски управуван диференцијал.
http://www.newcenturyvw.com/blog/benefits-of-the-golf-gti-performance-package/


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #99 на: 04 Јули 2017, 13:48:26 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #100 на: 04 Јули 2017, 13:51:07 pm »
Кај отворен се врти внатрешното тркало и тоа јаде 70% од силата а 30% оди на ндворешното кое уствари има грип.

Kaj голфов се кочи внатрешното тркало од 50:50 на рецимо 30:70 само со аплицирање на кочницата на тоа тркало самиот отворен диференцијал си пренесува ан другото тркало.

Од друга страна кај блокирачки диференцијал имаш околу 1:X однос при кој блокира, што е најслаба опција. А имаш и торсен диференцијал кој ќе ти доенсе 50:50 дистрибуција. Ама кај предни тркала кои имаат голема разлика на обртаи при вртење ти треба контра однос од отворениот, а не само 50:50. Кај заден е различно зошто ти сакаш да вртат исто тркалата за да ти излизгаат по мерак како што нуди торсен, ама за предни (При вртење!!!) потребна е електронска контрола. (За право немора никаква контрола, 50:50 е најдобро)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #101 на: 04 Јули 2017, 13:52:31 pm »
Еве интересно тефче:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #102 на: 04 Јули 2017, 14:04:04 pm »
@Simo - Carrier159 исто идат? :)
Тука се некаде, 159 има пократок менувач, што може предност да и дае и покрај тежината. 159 не стига у втора до 100, затоа и поспоро време до 100 оверол, но до 80 може да е побрза или иста. Како и да е, worth a trial, само да го начекам @marjanot спремен ;D Има да биде изедначена борба, иако мала предност давам на помалата и полесна Giulli.

јас обично си држам збор:

Јас имав можност да бирам ТБ или ТД. Го избрав првиот. И после 5 години не мислам дека сум направил лош избор, напротив, наредниот може да биде само посилен ТБ.

е сега не давам збор дека би идел на ремап пошто стварно негледам потреба  :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #103 на: 04 Јули 2017, 14:11:56 pm »
Не трошете гориво за џабе  ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #104 на: 04 Јули 2017, 14:14:00 pm »
vlatko, Simo има новитек тјунинг бокс.