Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 149420 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #75 на: 04 Јули 2017, 10:33:36 am »
Може со RaceChip да се накачи за 50ина коњи. Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #76 на: 04 Јули 2017, 10:36:19 am »

не е тајна, беше огласена 10.900 толку и ја купив


Многу, многу кола за малку пари.
Со здравје да си ја возиш и да си уживаш во неа и респект од мене за тоа што не си уплатил ново Поло/Корса/Ибиза за тие пари.
Еднаш се живее.

Лично, не би ја чипувал...доста ти се 230 и кусур...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #77 на: 04 Јули 2017, 10:37:28 am »
Чинам дека немаше да го мења Леонот за да земе Поло/Корса/Ибиза... Алфава улета онака, со клизачи :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #78 на: 04 Јули 2017, 10:38:16 am »
Може со RaceChip да се накачи за 50ина коњи. Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.

50-те коњи на рејсчип се реално 15-тина привремени коњи.

Саглам ремап значи 30 коњи и 50 Nm. Таман.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #79 на: 04 Јули 2017, 10:39:15 am »
Може ли ова да се освежи со уште некој киловат, колку за побрзо и посигурно претицање?
Може, може.

Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.
Има, има..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #80 на: 04 Јули 2017, 10:39:28 am »
Класен, тоа е тоа, на дното е секогаш... А во тестовите фалат леон купра, фокус ст, мегане рс, октавија рс, ауди с3, кои според стандардите на новинариве, гарантирано би биле пред Џулиетата. Јас немам ништо од ова возено освен MK7 GTI, па затоа барам мислења и искуства.
И дајте дружаба, вожња да праиме :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #81 на: 04 Јули 2017, 10:43:59 am »
Може со RaceChip да се накачи за 50ина коњи. Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.

50-те коњи на рејсчип се реално 15-тина привремени коњи.

Саглам ремап значи 30 коњи и 50 Nm. Таман.

Сиријасли? Зашто?

Може ли ова да се освежи со уште некој киловат, колку за побрзо и посигурно претицање?
Може, може.

Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.
Има, има..

Како за кого. Според мене, ова е тешка и апсолутно непотребна глупост.

Класен, тоа е тоа, на дното е секогаш... А во тестовите фалат леон купра, фокус ст, мегане рс, октавија рс, ауди с3, кои според стандардите на новинариве, гарантирано би биле пред Џулиетата. Јас немам ништо од ова возено освен MK7 GTI, па затоа барам мислења и искуства.
И дајте дружаба, вожња да праиме :)

Ако споредуваш коли со дигитрон, онда да, сигурно има многу подобри од Алфава.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #82 на: 04 Јули 2017, 10:46:09 am »
Голф 7 има предци кои што се познати, аристократи, ценети меѓу автомобилистите. Презимето му е Фолксваген.
Џулиета е од сиромашно семејство, дете на работници во фабрика, небитни во општеството. Презимето и е Алфа Ромео.

И двете возила се одлични, талентирани, "деца" за пример.

Детето на аристократот е секогаш подобро, затоа што е од саглам фамилија, и никој нејќе да го навреди ако нешто не прави како што треба.
Детето на фабрикантите секогаш треба да се мачи двојно повеќе за да успее, затоа што нема аристократски корени. Нема кој да го вади ако заебе нешто, и мора да биде перфектно спремно за да се бори со богатите.

Субјективно, според мене мали се техничките разлики помеѓу Голф 7 ГТИ и Џулиета КВ.

Ама чувството што го имаш во стомак кое неможеш да го контролираш (не е прдеж) секогаш е посилно кога ќе ја стистеш папучата во кривина кај Џулиетата.

Мене како пакет, Џулиетата ми е по-спортски дефинирана, склопена.

Г7 ГТИ ми е Пасат, без гепек со добар мотор, со карирани седишта и топче на менувачот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #83 на: 04 Јули 2017, 10:57:42 am »

Може ли ова да се освежи со уште некој киловат, колку за побрзо и посигурно претицање?
Може, може.

Прашање е дали има уопште некаква реална и рационална потреба за такво нешто.
Има, има..

Како за кого. Според мене, ова е тешка и апсолутно непотребна глупост.


Тешки зборови према некој што веќе ја има напраено тешката и апсолутно непотребна глупост :P
Неколку секунди помалце од 100-200, и една секунда од 0-100 за мене не се тешка и апсолутно непотребна глупост.
Новитек-от дава друга димензија на колата, кога ја возиш динамично. Ете squadra дава можност да се проба уредот и да се врати ако не е задоволен корисникот, па здравје, кога ќе те посети @marjanot може да си проба ;)
Компонентите на моторот се доволно силни и за преку 300кс, вклучувајќи ги интерните делови и инјекторите, лимитирачки фактор е бустот што може да го испорача турбото. Novitec дава некој сигурносен лимит, без да ги префорсира компонентите.
Не станува збор дали се доволни сегашните, може на марјанот му се доволни и 65кс во 95% од времето, но тие 5% кога ќе реши да ја „изужива“ колата, ќе му бидат доста повесели. :) Ем за 5-6 евра, може да си купи бајпас штекерче, па да си ја вози цело време стандард, осим кога сака да извлече макс ќејф од колата

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #84 на: 04 Јули 2017, 10:58:50 am »
Ти ја разбирам поентата (и јас сум петролхед), ама во конкретниов случај не ми ја доловуваш... И голфот има el diff напред, квалитетна кабина, супер вешање и кочници, седишта прописни, +- слична маса на возило. Нејсе, топ избор за марјанот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #85 на: 04 Јули 2017, 10:59:30 am »
@Simo - Carrier159 : Затоа викам „како за кого“ и „според мене“.

Јас лично, ништо не би ѝ рчкал на Алфава. Ама баш ништо.

Ти ја разбирам поентата (и јас сум петролхед), ама во конкретниов случај не ми ја доловуваш... И голфот има el diff напред, квалитетна кабина, супер вешање и кочници, седишта прописни, +- слична маса на возило. Нејсе, топ избор за марјанот.

Не може да ти ја долови, треба сам да ја осетиш. Коли не се возат на хартија.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #86 на: 04 Јули 2017, 11:00:53 am »
Ти ја разбирам поентата (и јас сум петролхед), ама во конкретниов случај не ми ја доловуваш... И голфот има el diff напред, квалитетна кабина, супер вешање и кочници, седишта прописни, +- слична маса на возило. Нејсе, топ избор за марјанот.
https://youtu.be/3VwgvIqXg3A?t=7m5s

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #87 на: 04 Јули 2017, 11:03:28 am »
Голф 7 има предци кои што се познати, аристократи, ценети меѓу автомобилистите. Презимето му е Фолксваген.
Џулиета е од сиромашно семејство, дете на работници во фабрика, небитни во општеството. Презимето и е Алфа Ромео.



@zlatkoa
Аристократските предци на VW и предците на сиромашниот работник ;D ;D




« Последно менување: 04 Јули 2017, 11:11:44 am Stratro »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #88 на: 04 Јули 2017, 11:09:43 am »
Мене ми делува доволно моќна и забавна колава за наши патишта, вклучувајки и автопати. Јас не би чепкал ништо.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #89 на: 04 Јули 2017, 11:12:06 am »
Голф 7 има предци кои што се познати, аристократи, ценети меѓу автомобилистите. Презимето му е Фолксваген.
Џулиета е од сиромашно семејство, дете на работници во фабрика, небитни во општеството. Презимето и е Алфа Ромео.



@zlatkoa
Аристократските предци на VW и предците на сиромашниот работник ;D ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ги измеша малце брзините љубителот на страста и душата ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need