Автор Тема: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v  (Прочитано 45156 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #45 на: 10 Октомври 2011, 10:39:25 am »

 Е ТБ е тротл боди, да ама треба да промучкам главата малце и да ми текне :) веќе имам кн меѓутоа толку многу би смениле 4 мм у пречник или не е само тоа работата..
А за ова за брегастата, ќе се нафатам одма чим имам време, и ако е се како што викаш дека е, некој ќе јаде чебапчичи :) а освен оваа модификација што треба (не сум толку стручен)..други лагери, лежишта, зазор на вентили нешто штелување, лупам, појма немам, кажи ти најпаметно. А со "потркачка" се мисли нешто у стилу, вентили да пљука низ ауспух или... :)

Внимавај со обработка на ТБ, пошто може да ја изгубиш добрата контрола при крузинг и полупритисната папуча на гас. Сепак не би препорачал одма 4мм зголемување, или земи резервен, немој одма на твојот со брусилица да му викнеш :) 2мм е во ред. Покрај брегаста, земи и издувна гранка од пунто 75-ка, пошто ако добро се сеќавам, мојата имаше 4-2-1 сетап, па после катализатор. на новиве катализаторот ти е закачен веднаш позади издувните порти од главата (кратки цевкички, не баш многу оптимизирано).


Фала на совет. а со таа грана што би се десило, и дали би било ок да се извади катализаторот. Сакам да идам да ми го качат ауспухот погоре и да го сецнат браникот малце. Узпат сакам да го извадам средниот лонец и да ставам права цевка, незнам ни ја од кај треба да почне тоа чудо, ваљда ќе заврши у заден лонец :) и за ова ми треба совет... знам ко трудна жена сум :(
Боље декат него вадење среден лонец.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #46 на: 10 Октомври 2011, 11:17:58 am »
Ѕивана..моја препорака е да не го вадиш предниот лонец зашто тој има улога да нема 'back pressure'  на гасови и прилично грд  звук,а задниот лонец има само улога на  'silencer',па затоа и јас а како повеќето би ти рекол да си ги извадиш само катализаторот!!
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Martin06

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 252
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #47 на: 10 Октомври 2011, 13:15:24 pm »
Добредојде Ѕивана, супер ти е количево ! Ако не се лажам секој ден го глеам во Ченто ... точно е или грешам ? :)
Рамните патишта се за брзите коли, кривините се за брзите возачи !!!

http://imageshack.us/photo/my-images/707/opelastragpixelforum.jpg/

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #48 на: 10 Октомври 2011, 14:02:37 pm »
Добредојде Ѕивана, супер ти е количево ! Ако не се лажам секој ден го глеам во Ченто ... точно е или грешам ? :)

Фала. Не се лажеш друже, од таму ми е "жената ми" :). Ако поминуваш од паркингот и го видиш, шутни ја гумата да се уклучи алармот, ќе дотрчам со палица, за секој случај, али кажи шифра (карклуб) :D и ќе се дружиме... Ми се свиѓа потписот твој...НННогу :)

Ѕивана..моја препорака е да не го вадиш предниот лонец зашто тој има улога да нема 'back pressure'  на гасови и прилично грд  звук,а задниот лонец има само улога на  'silencer',па затоа и јас а како повеќето би ти рекол да си ги извадиш само катализаторот!!
Ете убаво што прашав, иначе ќе му викнев и ќе завршев со водоводна цевка од крај до крај. Ќе идам у ас стил, по препорака на џиџи, ваљда таму ќе знаат и ќе можат да го изведат тоа. Значи треба да им кажам, катализатор аут.. и што друго ? А нема да има проблеми ако се извади тоа чудо?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #49 на: 10 Октомври 2011, 14:11:54 pm »
Нема да има проблем. Ќе ти свети само сијаличка на кокпитот ама и тоа ќе се реши (поради сондата во катализаторот), А ако го оставиш само цевка без лонец ќе пишти и пука ко лудо и ќе звучи како оние Томос моторине што се ептен гласни. Така да чувај си го лонецот, нек ти стои.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #50 на: 10 Октомври 2011, 14:22:27 pm »
Тони од Ас Стил има и спортски високо-проточни катализатори со 200 cpsi , па ако имаш пари ... ;)

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #51 на: 10 Октомври 2011, 15:26:40 pm »
А колку е тоа, ако имаш пари :) да не кошта појше од колата... А нешто ко да имам читано, ако би се извадил катализаторот имало некое делче што го покрива кат за да не свети engine check...или лупам глупости :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #52 на: 10 Октомври 2011, 15:30:47 pm »
А колку е тоа, ако имаш пари :) да не кошта појше од колата... А нешто ко да имам читано, ако би се извадил катализаторот имало некое делче што го покрива кат за да не свети engine check...или лупам глупости :D

Има некој емулатор на ламбда сондата, кој кажува стално дека е ламбдата идеална, ама на твоето пунто нема да се пали енџин чек без кат, така да терај! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #53 на: 10 Октомври 2011, 15:47:06 pm »
вади го катализаторот,средниот лонец можеш стандардниот можеш проточен да ставиш,и задно лонче стави проточно но некое културно а не бољер,за брегастата најди 866 не ти треба нешто појако од ова ако не планираш трки да возиш.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #54 на: 10 Октомври 2011, 15:49:11 pm »
Абе извади го катализаторот, стави цевка и ништо друго не пипкај...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #55 на: 10 Октомври 2011, 16:37:53 pm »
Имаш среќа што не ти е 16V и не е



Така да можеш слободно да си ставиш цевка ;) Ја не би ти препорачал враќање на лончето, заради појава на шупаљ звук и можност од Bаck pressure ... 

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7783
  • Плинаш!!!
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #56 на: 10 Октомври 2011, 16:38:23 pm »

 Е ТБ е тротл боди, да ама треба да промучкам главата малце и да ми текне :) веќе имам кн меѓутоа толку многу би смениле 4 мм у пречник или не е само тоа работата..
А за ова за брегастата, ќе се нафатам одма чим имам време, и ако е се како што викаш дека е, некој ќе јаде чебапчичи :) а освен оваа модификација што треба (не сум толку стручен)..други лагери, лежишта, зазор на вентили нешто штелување, лупам, појма немам, кажи ти најпаметно. А со "потркачка" се мисли нешто у стилу, вентили да пљука низ ауспух или... :)

Внимавај со обработка на ТБ, пошто може да ја изгубиш добрата контрола при крузинг и полупритисната папуча на гас. Сепак не би препорачал одма 4мм зголемување, или земи резервен, немој одма на твојот со брусилица да му викнеш :) 2мм е во ред. Покрај брегаста, земи и издувна гранка од пунто 75-ка, пошто ако добро се сеќавам, мојата имаше 4-2-1 сетап, па после катализатор. на новиве катализаторот ти е закачен веднаш позади издувните порти од главата (кратки цевкички, не баш многу оптимизирано).


Фала на совет. а со таа грана што би се десило, и дали би било ок да се извади катализаторот. Сакам да идам да ми го качат ауспухот погоре и да го сецнат браникот малце. Узпат сакам да го извадам средниот лонец и да ставам права цевка, незнам ни ја од кај треба да почне тоа чудо, ваљда ќе заврши у заден лонец :) и за ова ми треба совет... знам ко трудна жена сум :(
Не ти препорачувам да го вадиш средниот лонец. Кај мене беше изваден и имаше цевка заварено. Имав големи проблеми со таа цевка, 3-4 пати ми пука на варот и на крај се откажав и се земав среден лонец. Нај веројатно тука има некои вибрации од моторот и постојано пукаше цевката. Ке напоменам ова го зборам за пунто мк1 а за мк2 незнам дали ке имаш таков проблем.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #57 на: 10 Октомври 2011, 16:39:36 pm »
Имаш среќа што не ти е 16V и не е

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Така да можеш слободно да си ставиш цевка ;) Ја не би ти препорачал враќање на лончето, заради појава на шупаљ звук и можност од Bаck pressure ... 

И на 16в се става цевка не е страшно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #58 на: 10 Октомври 2011, 16:47:28 pm »
ako puka cefkata se stava fleksibilna


Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7783
  • Плинаш!!!
Одг: Фиат Пунто мк2а 1.2 8v
« Одговори #59 на: 10 Октомври 2011, 17:00:14 pm »
ako puka cefkata se stava fleksibilna

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
[/quote Епа касно ми кажаа, ставив вакво кога го сменив лонецот