Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 232735 пати)

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #390 на: 20 Октомври 2017, 09:00:39 am »
This BMW E39 M5 Is Well On Its Way To Half A Million Miles





Цитат
Ever since I was a little kid, I’ve been into cars. In this regard my automotive story began the way I’m guessing most of yours did: long before any of us were of driving age. My father and grandfather were mechanics by trade—and they still are today, along with my older brother—and ours was the kind of family that would constantly call out interesting cars to each other on road trips, and I could identify make and model from a glimpse of a single headlight in the night. This is likely a familiar story so far, yes? Ever since I can remember, I’ve been obsessed with cars.

This isn’t about me though, it’s about the half-German-luxury-car, half-NASCAR machine called the E39 M5. Mine is the first model year of the E39 generation, a model year 2000, and it’s been through a lot. The car has aged incredibly well though overall, and it doesn’t immediately strike you as something designed two decades ago. In its roughly 17 years of existence, it’s racked up just under 380,000 miles on the odometer, though I’m just the third owner of this Teutonic rocket. Purchased from a fellow enthusiast, the car came to me in need. It was a bit of a handful with the mileage and life it had led, but this was one of my adolescent dream cars that I could never imagine owning back then, so I took the plunge. I still remember a particular day watching soccer on TV with my mom and dad. It was the first time I’d seen the Bonneville Salt Flats commercial for the E39 M5. Do you remember this ad? There is a tracking shot of a speed record car hurtling across the white planes before the ‘chutes come out and the camera car pulls away to be later revealed as an M5, followed by the formative-for-me text: “The BMW M5. Fastest saloon car on the planet.” I was hooked then, and now, I finally own one of these beasts.....

https://petrolicious.com/articles/this-bmw-e39-m5-is-well-on-its-way-to-half-a-million-miles

@Klen

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #391 на: 20 Ноември 2017, 17:18:24 pm »

 :o

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #392 на: 25 Ноември 2017, 19:47:47 pm »


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6679
  • Бенве сие бенве
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #393 на: 25 Ноември 2017, 19:58:50 pm »
Барам на поклон сочувана е30ка или е36ка!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #394 на: 25 Ноември 2017, 21:21:45 pm »
Ти шитнам е36 :D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #395 на: 29 Ноември 2017, 19:48:44 pm »

4 Турбини ::) ај ако не 10

In view of the 400 hp and 760 newton meters of torque, the most powerful diesel version of the BMW 5 Series is already present in performance level that were reserved only a few years ago to the strongest petrolers. For the sprint from 0 to 100 km / h, the preliminary data announces a time of 4.4 seconds, a tenth of a second faster than the sprint ability of the then BMW F10 M5. Even the new BMW G31 M550d Touring requires an official 4.6 seconds time, it’s still only two tenths of a second longer than the outgoing M5.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #396 на: 29 Ноември 2017, 20:26:32 pm »
Пак е трактор.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #397 на: 02 Декември 2017, 14:40:03 pm »


За непознавачите и скептиците, со Индонезиски гуми, опасно по живот ;D

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #398 на: 02 Декември 2017, 15:02:09 pm »
Врв..


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #399 на: 02 Декември 2017, 15:05:03 pm »
За непознавачите и скептиците, со Индонезиски гуми, опасно по живот ;D

Подобри од Мишелин, Данлоп и Конти заедно, ама само за познавачи и вистински шофери.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #400 на: 02 Декември 2017, 15:20:42 pm »


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4756
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #401 на: 04 Декември 2017, 18:57:51 pm »
Уште звукот да го оправат...







Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #402 на: 04 Декември 2017, 20:12:17 pm »
Мене ми е звукот сосема океј.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #403 на: 05 Декември 2017, 16:10:36 pm »
И ф10 имаше топ звук.

Отсутен igor_xxxx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 440
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #404 на: 26 Јануари 2018, 15:16:03 pm »
Деновиве разгледувам нешто по салониве што се нудат нови коли, па се јавив и во М-Кар да видам што има со заден погон :)

Преку телефон ми дадоа интересна понуда за 118i со комплет М-Пакет и автоматски менувач.Бидејќи ја немам возено колава, ме интересира некој повеќе што се разбира во BMW да ми каже општо мислење, ги бива овие мали мотори, подвозје, дали вожњата е класично BMW или се шминкерај за низ град? Повеќе мене ме влече накај 120i или 125i, мада без 6 цилиндри, не знам дали има поента вториов.

Не дека ќе одам денес да купам, ама ме заинтересираа :) Си правам филм за некој "разумен хот-хеч" (не овој мотор секако) на ново за годинава и би сакал да останам на заден погон, ама изборот е минимален.