Автор Тема: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam  (Прочитано 66036 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #225 на: 13 Јануари 2014, 12:41:41 pm »
As long as we talk about Opel problems only..we`re cool , right? ;D

Daj malku podiskretno ova bidejki stvarno nemam vreme istvoremeno da ti repliciram za Opel i da otvoram temi za problemite na drugite brendovi.

I ne go branam jas Adam.
Go branat luge na koi im e rabota ili da go branat ili da go napagaat..javno.

Ne znam zasto vie mislite deka vaseto mislenje e porelevantno.
Toa e veke tragi- komicno.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #226 на: 13 Јануари 2014, 12:53:13 pm »
А зашто би отварал теми за проблемите на другите брендови? Што ти се другите брендови криви ако „твојот“ бренд не ја завршил работата како што треба во врска со нешто?

Не го браниш Адам, туку го браниш Опел и напаѓаш се’ останато, без апсолутно никаква поента.

Као да треба ја да паѓам у несвест што Спејс Стар е тенеќија полоша од тавине што ми се по дома, пошто возам Мицубиши... Велигденски пости? Не, ГЛУпости.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #227 на: 13 Јануари 2014, 13:06:47 pm »
А зашто би отварал теми за проблемите на другите брендови? Што ти се другите брендови криви ако „твојот“ бренд не ја завршил работата како што треба во врска со нешто?


Za mozebi konecno da sfatis deka toa sto go pokazuvas so prst u temava,  go imas skoro kaj sekoj brend so mnogu malku isklucoci za koi treba dlaboko da brcnes vo dzeb.


Почни да вадиш што сакаш. Тоа нема да:

- Ја направи Астрата полесна;
- Ја оправи крцкавата пластика во Инсигнија;
- Ја убие Антара да не постои веќе;
- Ја направи комбинацијата во Корсата добитна.



- Astrata bila teska i spora? Hey what about Ford Focus 1.4 koj e pospor od trotinet a trosi kolku Opel od 95 ta so 200 KS?

- Insigniata imala losa plastika? Proveri si go rabot na spojkata od drskata na vratata na Lancerot...igrackite na kerka mi se podobro sklopeni.

- Antarata da ne postoi veke? A zasto postoi stvorov? (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Mitsubishi_L200_rear_20071012.jpg)

- Korsata ne bila dobitna kombinacija? Koj vika toa? Pak Ti?

http://www.autoevolution.com/news/vauxhall-corsa-named-2012-training-car-of-the-year-52867.html
http://www.carpages.co.uk/vauxhall/vauxhall-corsa-20-01-07.asp

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #228 на: 13 Јануари 2014, 13:51:36 pm »
Јас не гледам каде субјективното мислење за одреден бренд е навреда.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #229 на: 13 Јануари 2014, 13:57:07 pm »
Пошто Алфистите и VW-џиите не се интересни више и во било која дискусија, „аргументот“ не им се заснова на „а твојата кола па подобра е“.

(Ваљда) Сфатија дека слепото бранење на некој бренд нема поента и е многу ограничувачки.

Taka be prijatelju...bar malku iskrenost.
Dosta se kriete zad Adamot veke 23 strani. ;D ;D

Slepo branenje brend vikas?
Ja pre bi rekol slepo napaganje na brend.

Ја не се кријам позади било што, а најмалку позади Адам. Не ми се свиѓа колата од ниеден можен аспект.

А иначе не е слепо напаѓање на бренд, ако јас кажам дека мене Адам не ми се свиѓа (субјективно мислење), и дека Астрата што сум ја возел е тешка и спора (лично искуство), и дека пластиките во Инсигнијата што сум ја возел биле крцкави (лично искуство), и дека комбинацијата во Корсата беше промашена (лично искуство). Не е напаѓање на бренд, туку баш дискусија за личните искуства за возилата од некој бренд што агресивно се брани кога никој не го напаѓа.

Слепо бранење, односно контранапаѓање во име на брендот, е кога за горенаведените ствари, ти ми реплицираш со
- „има Форд Фокус што е исто спор“. Не реков дека нема. Тоа не ја прави Астрата помалку тешка и спора.
- во Лансерот мој пластиките биле полоши од тие на Инсигнијата. Па уште да беа подобри, што ли ќе правеше тогаш. Во Пасатот на стариот ми (што е во класа со Инсигнијата нели) пластиките се многу пред тие на Инсигнијата, и не крцкаат.
- линкови за Корсата дека била добра и одлична и ваква-таква. Не реков дека не е. Убаво потенцирав за која промашена комбинација се работи, а не севкупно за колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #230 на: 13 Јануари 2014, 13:58:10 pm »
Еј....ептен се напнавте

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #231 на: 13 Јануари 2014, 14:33:45 pm »

п.с. Ако толку го сакаш Опел, и сакаш да го подржиш. Купи нов ОПЕЛ, така Опел ќе може од заработката да инвестира во нови решенија, нови модели, подршка.. Еве, кој ОПЕЛ од новите сметаш дека вреди за парите и би го купил?

Easy...(4:15)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #232 на: 13 Јануари 2014, 15:05:50 pm »
Хот хеч не е за на стаза. Туку е меѓудругото и за на стаза.

А коливе се далеку од ружни. Далеку.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #233 на: 13 Јануари 2014, 16:24:04 pm »
Врачед тоа што ти не си знаел како да ја возиш каскадата не значи дека истата е лошо возило. Тоа ти е исто како да седнеш во формула нема да знаеш да ја возеш и лоша е поради тоа?

А дека опел има лоши мењачи немој да ми солиш памет бидејќи ги поседувам сите можни комбинации од мењачи на опел
Кадетот има супер мењач па што станува за другите. И уште еден твој податок автоматикот во корсата е доста интелигентно направен и секогаш држи отприлика 2000. И бев доста изненаден како знаеше кога треба а кога не да смени. На нагорнина знаеше да иде во повеќе вртежи како што треба на забразување знаеше да врати брзина надолу. едноставно никогаш немав замерка како менува брзини.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #234 на: 13 Јануари 2014, 16:27:14 pm »
Баш Каскадата е кола што не треба да „знаеш да ја возиш“. Каскадата е крстарица, наменета да биде лесна за возење, комфорна и рафинирана.

Да збореше за Опел Спидстер (односно, Лотус Елис) па ајде да збориме..

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #235 на: 13 Јануари 2014, 16:32:38 pm »
Super..sega na Kaskadata ke se prefrlime? ;D


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #236 на: 13 Јануари 2014, 16:33:51 pm »
А Фаланга, освен што очајно брани лого и бренд, а не конкретно возило, не гледам што друго направил во темава.


Ооооооо слепа работа. Тотално слепа. Сосем погрешна перцепција за едноставна работа што сакам да ја кажам.
Форумов е бремен со хејтерство. Нема поента повеќе муабетот.

Баш не гледам хејстерство. Искрено. Се обидуваме да праиме објективен муабет во кој вметнуваме некои субјективни ставови (бидејќи тоа е нормално, луѓе сме).

Вие необјективно го браните Опел као да е второто доаѓање на Исус. Еден куп од одговорите се „а вашите да не се подобри.“

Слободно отворете тема за било кој бренд, со задоволство ќе дискутираме. Баш ни требаат повеќе вакви теми.

Се додека засегнатите сопственици на возила од тој бренд не се почувствуваат како жртви, па не почнат да напаѓаат лично, секако.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #237 на: 13 Јануари 2014, 16:35:33 pm »
Врачед тоа што ти не си знаел како да ја возиш каскадата не значи дека истата е лошо возило. Тоа ти е исто како да седнеш во формула нема да знаеш да ја возеш и лоша е поради тоа?

А дека опел има лоши мењачи немој да ми солиш памет бидејќи ги поседувам сите можни комбинации од мењачи на опел
Кадетот има супер мењач па што станува за другите. И уште еден твој податок автоматикот во корсата е доста интелигентно направен и секогаш држи отприлика 2000. И бев доста изненаден како знаеше кога треба а кога не да смени. На нагорнина знаеше да иде во повеќе вртежи како што треба на забразување знаеше да врати брзина надолу. едноставно никогаш немав замерка како менува брзини.

Еве, ќе ти објаснам нешто за Каскадата ако толку љубиш:

1. Мењачот е ОЧАЕН во автоматски мод. Прво ја возеше Дени, после ја возев јас.
Дени ја загази, го интересираше како влече и слично. Од таа ситуација научив дека 3 секунди треба да стои моторот на 4000 вртежи за на „паметниот и интелигентниот“ мењач му текне „абе, има напред уште брзини ова“. 4000 вртежи НА ДИЗЕЛ, замисли ја бучавата внатре.
Откако јас седнав, возев релативно споро, по знаци на обиколница затоа што не љубам брза вожња кога сум со луѓе во кола. И тогаш е истиот проблем, само што тогаш, наместо 3 секунди, трае 1.5 секунда, и ПАК СМЕТА.
2. Буката внатре ја простувам заради soft top.
3. Кожата на седиштата беше единствено нешто што ми остави позитивен впечаток, исто и страничната потпора. Кога агентот за продажба кој се возеше со нас наслушна дека ја коментирам кожата, додаде дека чини 3200 евра (со зборови: три илјади и двеста европски парични единици).
4. Просторот внатре, спореден со Astra GTC која ја возевме претходно беше буквално во размер 1:2, а колите треба да се на иста платформа. Разбирам дека и задните седишта треба да се функционални, ама ради тој кров мочан, НИ НА ЗАДНИ НИ НА ПРЕДНИ седишта н-е-м-а м-е-с-т-о.

П.С. Ако немавте замерка како менува брзини, зошто стаивте мануелен? :)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #238 на: 13 Јануари 2014, 16:47:28 pm »

П.С. Ако немавте замерка како менува брзини, зошто стаивте мануелен? :)

Бидејќи е апсолутно мака да менеш стално автоматик и мануелен.  Да не беше кадетот и службената кои се мануелни автоматикот најверојатно ќе останеше.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #239 на: 13 Јануари 2014, 17:51:55 pm »
А Фаланга, освен што очајно брани лого и бренд, а не конкретно возило, не гледам што друго направил во темава.


Ооооооо слепа работа. Тотално слепа. Сосем погрешна перцепција за едноставна работа што сакам да ја кажам.
Форумов е бремен со хејтерство. Нема поента повеќе муабетот.

Секако. Форумот ти е крив сега. И нормално, откровението за 2014та (иако само што почна) - поимот "хејтерство", кој симболизира било што негативно кажано за Опел, без оглед на се'.


Не знам за вас, ама мене поента на пишување на Форум ми е споделба на искуства, поготово за одредени маани на возила и тоа на објективен начин.

Пошто мене малку ми здосади да ме убедуваат како Опел е најбоља кола у свет, решив да отворам нова тема, каде што би пишувале за мааните на Хонда.

Така ќе научиме кои се мааните, и можеби ако некој сака да купи и ги согледа тие маани, може му помогне да ненаправи погрешен избор. Што во суштина е поентата на еден квалитетен форум.


Повелете:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,12467.new.html#new


Дарко