Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 83824 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #45 на: 17 Јануари 2014, 11:43:06 am »
Јас навистина не знам кое е тоа секодневие во кое возиш на 2000 рпм со папуча до крај. Малку чудно го сфаќате луѓе секојдневиево. Да не се разбереме погрешно, ако имам два мотори со максимална снага при ист број вртежи, и јас го сакам оној мотор кој има поголема снага во целокупниот ранг на вртежи. Но ако тоа е нерационално, на пример е постигнато со разлика на волумен на моторите од 50 посто, да речеме, тогаш ништо чудно да ме бендиса помалиот и приближно исто моќен мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #46 на: 17 Јануари 2014, 11:46:47 am »
Во случајов секојдневие е до 6000rpm/6750rpm - за пример. Или било која бројка по твој избор. Или по било чиј избор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #47 на: 17 Јануари 2014, 11:48:08 am »
не праиме муабет за бројот на вртежи, туку колку реално ти кола која има 100kw na 3000вртежи ќе ја цапаш до крај во секојдневие. Ич. Ќе користиш 20-30кw, колку што е и потребно за да се движиш со 70-80 на саат. А и двата мотори го имаат тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #48 на: 17 Јануари 2014, 11:49:46 am »
Имање на вишок моќ под педалата е лоша работа по се изгледа. Интересен аргумент, пред се. Некои можеби и ќе се сложат со истиот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #49 на: 17 Јануари 2014, 11:51:31 am »
Имање на вишок моќ под педалата е лоша работа по се изгледа. Интересен аргумент, пред се. Некои можеби и ќе се сложат со истиот.
Ако се праиме дека не читаме - ок:

Јас навистина не знам кое е тоа секодневие во кое возиш на 2000 рпм со папуча до крај. Малку чудно го сфаќате луѓе секојдневиево. Да не се разбереме погрешно, ако имам два мотори со максимална снага при ист број вртежи, и јас го сакам оној мотор кој има поголема снага во целокупниот ранг на вртежи. Но ако тоа е нерационално, на пример е постигнато со разлика на волумен на моторите од 50 посто, да речеме, тогаш ништо чудно да ме бендиса помалиот и приближно исто моќен мотор.

Остави го бутањето зборови во туѓи усти, на други луѓе тука на форумов. Ти можеш поарно ;) Ниту сум рекол дека е лошо да имаш повеќе моќ, ниту сум помислил. Само реков кога зборуваме за секојдневие, не е тоа flooring pedal to the metal 90% од времето. Секојдневие е користење на 20-30кw.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #50 на: 17 Јануари 2014, 11:54:46 am »
Во претходниот пример возилата беа со многу мала разлика во капацитет. 1.6 со 1.8 - дали и тогаш ти пречи да е малку поголем моторот и би го избрал помалиот, иако само на хартија се подеднакво брзи?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #51 на: 17 Јануари 2014, 11:56:21 am »
Реков само ако е нерационално. Рационално е наместо 1.6 да возиш 1.8.
Конкретно, кај Алфа: 1.8 и 2.0 моторите се разликуваат едвај 10кс, но секаде ќе прочиташ дека 156 со 2.0 вози подобро.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #52 на: 17 Јануари 2014, 13:20:15 pm »
Лошко, три пати на ден пред јадење, по две дози:


Meh..fuck it..;D



Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #53 на: 17 Јануари 2014, 14:04:46 pm »
@Deni

Барем 2 пати во темава пишав дека се согласувам со твојата констатација од споредбата. Незнам што уште се обидуваш да ми докажеш.

Втората споредба што ја направи е баш како што треба, онака како што ја направив ја во Б вс Д, кога споредувавме ZR1 и 458, само не ми е јасно зошто таму не ја прифати конверзијата што ја направив тогаш, туку рече нешто во стил "ај сега ќе ги правиме бројките како ни одговараат".

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #54 на: 17 Јануари 2014, 14:41:40 pm »
Првата споредба беше без едначење. Вторава е со едначење.

Па здравје боже уште поубави споредби. Мислев дека те интересира малку да навлеземе подлабоко во дискусијата. Дека така си по математиката. Не е работата да се прифати или не, туку да се води математички точен муабет. Нема прифаќање или не кога има математика убава. Но сето тоа мора да е мноооогу постепено, за да е јасно за широката публика. Затоа почнав од мали разлики па потоа поголеми и поголеми.

Оваа споредба ја направив со цел да се покаже дека и при „тие“ услови моторот е подобар. Иако „тие“ услови не се реални баш, од причини што не се корне колата при нормалното користење туку се користи во некој „пристоен“ опсег на употреба. Знам дека е слична или иста со ZR1 и таму, ама несакав тие коли да се употребат зошто сакав градиентно да пристапиме кон фактите и бројките. Не одеднаш. И пред се несакав одма навијачки да се оптерети темата за тоа колку е најбољи Ферари на цел свет иако е поспоро. Ако нема звучни имиња - подобро.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #55 на: 17 Јануари 2014, 14:56:53 pm »
Кога бројките говорат нормално дека нема место за навивање.

Ова е малку посоодветна табела

RPM  Torque
-----  --------------------
          458   458*  ZR1
-----  --------------------
2250   200   385   420
2750   240   434   480
3250   275   420   510
3750   310   434   505
4250   310   413   520
4750   305   420   522
5250   310   392   510
5750   295   392   480
6250   305   378   460
6750   300      
7250   280      
7750   285      
8250   275      
8750   270      

* Торк кај 458 кога би имал редуктор со однос 7/5, што всушност и го има (во однос на ZR1), затоа што максималната брзина што можат да ја постигнат во иста брзина е приближно иста и покрај разликата во максималниот број на вртежи. Со тоа максималниот број на вртежи на излез од редукторот би изнесувал 6250rpm, а торкот на соодветните точки се множи со 7/5 = 1.4

пр. за да ја добиеме вредноста за 6250rpm

   6250 x 1.4 = 8750, 485 има 270@8750
   270 x 1.4 = 378 -> се запишува во новата колона за 6250rpm
   
Истата постапка треба да се повтори кога се споредува сила на Ауди 2.0TDI со Ферари 458 заради огромната разлика во конструкциите на моторот и максималните вртежи. Исто како што А4 TDI во град го возиш до 3000, Ферари 458 би го возел до 5000. Така се вози со таков мотор.

Ако сега ги споредиме вредностите од колоните 458* и ZR1, ќе забележиме дека нема двојно повеќе сила ZR1 во првата половина од вртежниот опсег, што е логично и секој што ги возел двете, ако го прашате, верувам дека ќе го потврди ова.

Еве ја мојата постапка, која ти ја отфрли со зборовите

Ne e posoodvetno ako si ja izmenis tabelata po svoja zelba.

Каде најде грешка во постапката?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #56 на: 17 Јануари 2014, 15:11:41 pm »
Vo delot "reduktor".
Istoto e kazano samo fali edna kolona koja gi dava realnite vrtezi na ferarito.
Ic nesakav da spomnam ferari ama ete...

Odnosno dali jas vo realnost ke go vozam ferarito kako so reduktor vo odnos na ZR1? Ekstremni se kolive i odma se gubi smislata na toa sto zboruvam. Zatoa ke se navram na bmwto i amgto: dali kaj bmwto ke vrtis do 5000 koga trgas na semafor a na amgto do 4000? Pri normalna voznja? Brz razlika kolku vrtat.
Se obiduvam da ja dolovam sekojdnevnosta na prosecniot vozac koj vozi "slicno" vo skoro bilo koja kola. Polo 1.2 1000-4000, amg 1000-4000, ferari 1000-4000 (tuka se raspagja tezata zaradi ekstremnosta). A ne polo 2000-6000, amg 1000-2500, ferari 4000-9000... Toa ne e realna voznja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #57 на: 17 Јануари 2014, 15:23:46 pm »
За тој што го купил Ферарито тоа е нормална вожња. Зошто земал мотор што врти до 9000, ако не планира да го вози над 3000?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #58 на: 17 Јануари 2014, 15:27:01 pm »
Ниедна кола не можеш да ја возиш над 4000 во град и притоа да е нормално.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: HP vs Torque
« Одговори #59 на: 17 Јануари 2014, 15:30:50 pm »
Може, Panda 903  ;D