Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 87317 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #60 на: 17 Јануари 2014, 15:36:00 pm »
Темава е чисто за перформанси, не за тоа кој на колку вртежи сака или има потреба да вози во град, каков звук му се допаѓа, дали сака Ферари, Корвета или Хонда.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #61 на: 17 Јануари 2014, 15:57:10 pm »
Темава е чисто за перформанси, не за тоа кој на колку вртежи сака или има потреба да вози во град, каков звук му се допаѓа, дали сака Ферари, Корвета или Хонда.
Eте така. Затоа и споредбите. :) Да откриеме битни и интересни работи.

Мечката го попари BMWто и во нормална и во еквивалентна споредба. Тоа е torque. Исто и BMWто со Киата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #62 на: 17 Јануари 2014, 17:14:33 pm »
Ајде да направиме една споредба на турбо мотори:



http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=646

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=433

И двете возила имаат ефективен распон од 0-6000 вртежи, а распределбата изгледа вака:

2000rpm   51kw    40kw
3000rpm   82kw    70kw
4000rpm   108kw  97kw
5000rpm   117kw  116kw
6000rpm   116kw  117kw

И двата се од ист производител Ауди. Одлично е доловена разликата во реалниот свет, иако моќноста ја развиваат во скоро исто време (5500рпм) и со иста јачина (117kw). Освен во таа точка разликите се евидентни. Моторот со повеќе торк ќе делува многу по мускулесто, многу посилно, ќе претекнува полесно, ќе биде побрз, и ќе биде поубав за возење, со достапност на повеќе сила во текот на целиот опсег во кој се користи. Поготово во делот 1000-5000 каде стрелката се наоѓа во најголем дел од времето кај овие мотори. Накратко едниот мотор се однесува и делува како да е посилен од другиот - иако максилмалната моќност им е иста.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #63 на: 17 Јануари 2014, 17:25:30 pm »
И двете возила имаат ефективен распон од 0-6000 вртежи, а распределбата изгледа вака:

2000rpm   51kw    40kw
3000rpm   82kw    70kw
4000rpm   108kw  97kw
5000rpm   117kw  116kw
6000rpm   116kw  117kw

Подобро би било наместо KW да се споредуваат Nm. Така се добива поубава слика за тоа колку сила има во кој дел од вртежите. Дали опаѓа силата на крај, дали е константна или пак расте заедно со вртежите. Вака ако ги немаме сликите со графиците, не е баш лесно да се воочи.

Во случај кога опсегот е различен, со конверзија како таа од примерот со ZR1 и 458 може истото да се изведе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #64 на: 17 Јануари 2014, 17:39:39 pm »
Зошто Nm? Ова е моќноста која излегува. А таа директно се добива од Nm со просто множење. Ова е тоа кое ја вози колата. Moќноста. Се додека расте моќноста, расте и силата на возилото.

Така само ќе треба да множиш за да добиеш корисна информација.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #65 на: 17 Јануари 2014, 19:03:40 pm »
Силата ја движи, а таа се мери во N. Ако до тркалото со радиус од 0.5m испорачаш 100Nm вртежен момент, тркалото кон подлогата ќе пренесе сила од 200N. Од тоа се одзема закочната сила од отпорот на воздухот и таа сила што ќе остане поделена со масата на возилото ќе го определи забрзувањето.

За да споредиме два мотори со различен број на вртежи, треба да видиме колку сила се пренесуваат до тркалата преку преносен систем со кој постигнуваат иста максимална брзина. Тоа беше поентата на видеово.


KW се користат за поедноставна споредба на забрзувањето на различни мотори со различни карактеристики, во случај кога се возат во најнискиот можен степен на пренос, и потенцијалот за постигнување на максимална брзина. Се користи затоа што многу се кажува со само една бројка.

Кога споредуваме карактеристики на моторите низ целиот опсег, подобро е да се користат Nm, се разбира на излезот од соодветниот пренос, затоа што тука се вкалкулирани разликите кај бројот на вртежи без кои не можеме да правиме реална споредба.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #66 на: 17 Јануари 2014, 19:06:39 pm »
Ако мислеше Nm на тркало тоа е сосема друго. И сосема исти ќе се бројките со kw пропорционално. Зошто мислиш дека табелките кои ги правам нечинат? Како да ги направиме подобри?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #67 на: 17 Јануари 2014, 19:19:52 pm »
Затоа што вртежите веќе се присутни во првата колона од табелата, нема потреба да бидат вкалкулирани и во останатите. Треба да си бидат чисто Nm, а не Nm x rpm /const, што всушност е вредноста добиена за KW.

Во твоите табели вредностите постојано растат, без разлика дали силата на моторот опаѓа со растот на вртежите. Треба премногу нагло да падне силата, за да се случи кривата за KW почне да опаѓа. Ова не е убав приказ на каректиристиките на моторот. Многу поубава слика се добива кога се гледа графата со rpm на y и Nm на x оска.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #68 на: 17 Јануари 2014, 19:25:05 pm »
Vo nekoja zabluda si deka silata na motorot opagja so padot na Nm na motorot.

Ova e od merenjeto na trkala. Ova E mokjnosta na motorot koja e prenesena na asfaltot. Ova e energijata koja te butka nanapred sekoja sekunda.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #69 на: 17 Јануари 2014, 19:29:51 pm »
Сакаш да кажеш дека 2.0 TFSI од твојата споредба, ќе понуди поголемо забрзување при 5000 вртежи отколку при 3000?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #70 на: 17 Јануари 2014, 19:35:52 pm »
Многу, многу, многу, многу поголемо.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20146
Одг: HP vs Torque
« Одговори #71 на: 17 Јануари 2014, 19:40:14 pm »
Vo nekoja zabluda si deka silata na motorot opagja so padot na Nm na motorot.

Ova e od merenjeto na trkala. Ova E mokjnosta na motorot koja e prenesena na asfaltot. Ova e energijata koja te butka nanapred sekoja sekunda.

Every minute of every hour!

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #72 на: 17 Јануари 2014, 19:44:56 pm »
Врска немате и двајцата. Нека се обиде да ви објасни објасни некој друг зошто немате, мене ме мрзи веќе
« Последно менување: 17 Јануари 2014, 22:22:13 pm Vasil »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #73 на: 17 Јануари 2014, 19:46:02 pm »
Explain, if you don't mind. Или кој се нафаќа... Нема да е поголема силата на TFSI на 5000 одошто на 3000!? Или нешто финта правиш.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #74 на: 17 Јануари 2014, 19:49:50 pm »
Силата ја движи, а таа се мери во N. Ако до тркалото со радиус од 0.5m испорачаш 100Nm вртежен момент, тркалото кон подлогата ќе пренесе сила од 200N. Од тоа се одзема закочната сила од отпорот на воздухот и таа сила што ќе остане поделена со масата на возилото ќе го определи забрзувањето.

Еве го објаснувањето, не сум сигурен дека внимателно го прочитавте