Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886704 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11160 на: 01 Септември 2013, 19:50:29 pm »
Ајде сеа и Свети Петар нека се уклучи да каже дека муабетот е инат или глуп или слично.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11161 на: 01 Септември 2013, 19:59:16 pm »
Муабетот не е од инат, чедо Божјо.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11162 на: 01 Септември 2013, 20:08:21 pm »
Ne e inat. Ako zemes dve istti koli edna dizel edna benzin i gi vozis vo sekojdnevni isti rezimi so isto zabrzuvanje i brzina ke isporacaat ista snaga. Edino razlicen trosok ke napravat.
Muabetot mi e deka generalno nemoze da se kaze deka edno e podobro od drugoto. Subjektivno moze zatoa se nudat i dizeli i benzinci.
Tolku od sv. Petar

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11163 на: 01 Септември 2013, 20:39:10 pm »
Mnogu bezbeze gi sortirate perfomansite. 100 ks ka benzin se isti so 100 ks ksj dizel, samo gzot e pozadi kako sakas vrti se. :)
Не се исти. Дури и различни се. Зошто изко максималната моќност е иста, реалната е различна.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ако споредиме Ферари 458 и Корвета ZR1 се добива горната табела. Тоа значи дека тие коњите што ги спомна се повеќе кај ZR1. Зошто при 2250 вртежи каде што си возиш секојдневно Корветата има повеќе од дупло сила, на 2750 каде што си во 99% од времето при нормално возење таа има точно два ПАТИ повеќе моќност. Веќе на 4250 вртежи каде евентуално би се нашол 458 има недостаток од цели 175кс во однос на корветата.

Намерно ја земав Корветата, како споредба за најмрсен бензинец кој го сакам и ќе си го купам. Ако го споредиме со малиот 2.0 TDi 170кс со чипче http://www.revotechnik.com/type/896/126/ сместен во А4 ќе забележиме голема сличност во опсегот кој го спомнав погоре. Всушност испаѓа дека таа А4 има грубо исто сила со ферари 458 - ако се возат при исти вртежи. Па, останува мислењето дека возење на овоа моторче до 5000rpm е исто како и возење на 458 до 5000вртежи. Или со други зборови ако во 458 ставиш 2.0 тди со чипче и се остане исто, само го лимитираш бројачот на вртежи на 5000 всушност ќе бидеш побрз, отколку обично 458 ферари кое е лимитирано на 5000рпм.

Јас така гледам на работите. Се додека моторот нуди повеќе од Ferrari 458 во рангот на вртежи кои ги користам 1000-5000, тој е одличен.

Дени, ZR1 има многу јак мотор, ама не е до толку појак од 458, малку ти е утната математиката тука. Истото важи за голем дел од муабетите што се прават кога се споредува вртежен момент без да се земе во предвид огромната разликата во вртежниот опсег.

Ова е малку посоодветна табела

RPM  Torque
-----  --------------------
          458   458*  ZR1
-----  --------------------
2250   200   385   420
2750   240   434   480
3250   275   420   510
3750   310   434   505
4250   310   413   520
4750   305   420   522
5250   310   392   510
5750   295   392   480
6250   305   378   460
6750   300      
7250   280      
7750   285      
8250   275      
8750   270      

* Торк кај 458 кога би имал редуктор со однос 7/5, што всушност и го има (во однос на ZR1), затоа што максималната брзина што можат да ја постигнат во иста брзина е приближно иста и покрај разликата во максималниот број на вртежи. Со тоа максималниот број на вртежи на излез од редукторот би изнесувал 6250rpm, а торкот на соодветните точки се множи со 7/5 = 1.4

пр. за да ја добиеме вредноста за 6250rpm

   6250 x 1.4 = 8750, 485 има 270@8750
   270 x 1.4 = 378 -> се запишува во новата колона за 6250rpm
   
Истата постапка треба да се повтори кога се споредува сила на Ауди 2.0TDI со Ферари 458 заради огромната разлика во конструкциите на моторот и максималните вртежи. Исто како што А4 TDI во град го возиш до 3000, Ферари 458 би го возел до 5000. Така се вози со таков мотор.

Ако сега ги споредиме вредностите од колоните 458* и ZR1, ќе забележиме дека нема двојно повеќе сила ZR1 во првата половина од вртежниот опсег, што е логично и секој што ги возел двете, ако го прашате, верувам дека ќе го потврди ова.
   

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11164 на: 01 Септември 2013, 21:53:14 pm »
^^ Фала богу, се најде еден асален чоек што разбира што сакам да кажам последнит е 745 страници...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11165 на: 01 Септември 2013, 22:19:23 pm »
Ти викам ја малиот е опасен...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11166 на: 01 Септември 2013, 22:38:45 pm »
Ne e posoodvetno ako si ja izmenis tabelata po svoja zelba.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11167 на: 01 Септември 2013, 22:46:06 pm »
Kaj ovie dve koli tabelite se resavaat na staza. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11168 на: 01 Септември 2013, 22:47:56 pm »
Od Skopje do Ohrid ako e stazata.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11169 на: 01 Септември 2013, 22:49:25 pm »
Со бараш во Охрид. Може од Скопје до Лефкада.
Бар дел од патот е ко што треба

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11170 на: 01 Септември 2013, 22:50:08 pm »
Моја желба?

Табелата е изменета за да се симулира мотор со иста сила како тој на 458, со таа разлика што овој симулираниот има ист вртежен опсег како тој на ZR1, заради полесна споредба.

Секоја компарација што ќе се направи без да го направиш тоа е само проценка од око, а знаеме колку е прецизен тој метод.

Kaj ovie dve koli tabelite se resavaat na staza. :)

На стаза има многу фактори кој влијаат во крајниот резултат. Овде споредуваме само мотори. Во случајов јасно е кој мотор е појак, единствено нејасно беше колку.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11171 на: 01 Септември 2013, 22:53:11 pm »
Абе кај споменативе коли не е најбитен моторот. Ај штознам голф и астра да споредуваш па да се фатиш за моторот.
 Ајде нека биде драг ако сакаш.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11172 на: 01 Септември 2013, 22:54:41 pm »
Mnogu bezbeze gi sortirate perfomansite. 100 ks ka benzin se isti so 100 ks ksj dizel, samo gzot e pozadi kako sakas vrti se. :)

Да, кога моторите ја испорачуваат максималната теоретски можна моќност, а тоа е ретко или никогаш. Поголемиот број коли ќе го истераат својот животен век со точно ниту еднаш допирање на максималната коњажа.

А дали во реалноста е исто - ќе ти се каже самото ако повозиш, да речеме, атмосферски бензинец од 60-тина коња и атмосферски дизелаш од 60-тина коња во коли со слична тежина.

Овој муабет веќе сме го правеле, разгледај ги старите постови.
potpolno ista kola... ford escord. d a motori razlicni no slicni.. edniot benzin drugiot dizel... znaci bdse benzinecsega e dizel. sega e kako stara baba... a prethodno bese kako mlada atleticarka...

aj sega povtorete go dosadniot i 10000000 pati kazan muabet deka ne se kompariraat atmo motori i deka denesnite dizeli se vrh vrhova nasproti starite kanti... poshto vie imate kes da gi kupite, mora i da gi branite normalno... kako li sebesi da si priznaete deka ste se zaebale a tek pa na drugi da priznaete, pogotovo na onie shto vozat  STARI KANTI-DIZELI shto bi trebalo da se zabranat...

fala mnogu, prijatno...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11173 на: 01 Септември 2013, 22:56:08 pm »
Иста снага ли имаат моторите??

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11174 на: 01 Септември 2013, 23:09:52 pm »
Абе кај споменативе коли не е најбитен моторот. Ај штознам голф и астра да споредуваш па да се фатиш за моторот.
 Ајде нека биде драг ако сакаш.

Не се споредуваат коли во темава, мотори се споредуваат.

А кај споменатите, на производителите не им се најважни исти работи, ниту пак бркаат иста клиентела.

Кај Ферарито најбитен е филингот при возењето, звукот, дизајнот и нормално тоа што е многу побрзо од претходната генерација. Кај C6 ZR1 најбитно е да бидеш побрз од скоро секој спортски автомобил до 250000 долари, се останато е второстепено.