Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923948 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1590 на: 27 Јули 2012, 01:54:24 am »
Бората влече многу, импресии до небо, ама краток здиф има, одека кај ауди А4 т бензинец чипуван тоа повеќе и поолго се осеќа, проследено со подобар звук.

??? ;D ;D ;D a be roki pa ne e ova atmosferec pa da vlece zvuk od 1500 do 7 000, da rika, kratok zdiv ima zasto brzo gi kreva obrtaite  ;D ;D ;D zasto e turbo  ;D ;D ;D dok trepnes od 1600 ide na 4500 i samo letas so turboto niz brzinite do 6-ta  ;D ;D ;D, tigrata koga ja vozam ima kef radi zvukot, no takva kola nikogas ne bi vozel poveke od 2-3 dena vo nedelata, ke treba tamponi za usi da nosam, a ne daj boze pa na odmor da idam,  ;) vozis atmosferec do 4-5000 i od 5-9000 kicmata ja baras u gepeg a da ne zborime za poseti na benzinska, znaci treba da kazeme deka i tigrata nema zdiv zasto od 5-9000 rpm kreva dur trepnes  ;D ;D ;D pozz



Секоја чест, ама не ме учи мене што е турбо. Одма се фати за атмосверец. Јас ти кажав, седни во 1.8 т бензин ауди А4 чипувано нешто под 200 коња и ќе ја заборавиш бората. Ќе видиш кој побрзо крева и до каде што. позз ;)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1591 на: 27 Јули 2012, 01:58:26 am »
епа која е поентата да дадеш толку пари за кола и да ја возиш на плин без 100% искористување на снагата?

Поголемиот дел од членовите тука, викам поголемиот, да не генерализирам, би возеле дизел како дејли драјвер, а турбобензинец како викенд кола ...

Плинот ти дозволува да го возиш голфот како секојдневна кола, а штом сакаш да лудуваш, си префрлаш на бензин ...

Зашто да не се возам поефтино, ако можам?
Да не ке ми се наруши угледот во ова скапано општество со изгубени норми и критериуми ако возам поскапа кола на плин?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1592 на: 27 Јули 2012, 02:00:59 am »
Разликата во перформансите е микроминимална, неосетна за човек, може на штоперица. Доколку треба за трка со некоја друга кола те дели едно еба*о копче. Мислам WTF.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1593 на: 27 Јули 2012, 03:50:34 am »
 ;D ;D sto znam tigrata ima 500+ ne bi mi trebalo 200 za da ustanovam sto i kako kreva  ;D i drugite vozila koi bile na benzin i atmosferci i turbasi ne mi ostavile vpecatok deka mozam da gi eksploatiram kako vozila za sekojdnevna upotreba poradi poveke pricini i moite potrebi celosno gi ispolnuva dizelce, taka da sekoj si ima svoja matemetika, mojata e deka sekogas ke zemam nekolku godini star tdi pred benzin ili tb  dali so starosta si ide se poveke da ti preci bucavata, polnenjeto na pari na benzinskite rikanjeto na masinata na visoki i sl ne znam no normalno si e da si ima sprotistaveni mislenja ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1594 на: 27 Јули 2012, 09:30:25 am »
@Smichka

Еве ти еден 1.4 ТСИ

И уште еден 1.4 ТСИ

Ова од форумов. На интемец/јутјуб може да најдеш колку сакаш.

Можеш слободно да ги споредуваш до утре со Пасат дизел.

1.2ТСИ пробај го во Поло, Ибица. Во ГОлф, Леон, Јети е ставен само со една причина, која не е тркање.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1595 на: 27 Јули 2012, 09:46:04 am »
вчера сме качиле 11 страни на темава. :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1596 на: 27 Јули 2012, 09:58:03 am »

чим сте запнале еве нешто интересно што имам возено баш вака,136коња + чип
1.4 тси ќе остане даааалеку позади

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1597 на: 27 Јули 2012, 10:03:38 am »
Споредбите кои ги правиме со конкретни аута и конкретни мотори се безврска. Мораме да се договориме што ќе споредуваме, т.е. што ќе ни биде унифицирачки фактор при споредувањето, за да не споредуваме баби и жаби. Вака врска нема.

Сеа замислите некој да каже дека „парна машина е појака од бензинец“ и како аргумент да приложи парна локомотива вс даеву тико и ќе покажува дека парната локомотива ќе повлече 20 вагони а тикото нема да мрдне од место. А после некој друг ќе приложи авентадор верзус тесношино локомотивче и ќе прават драг рејс и ќе заклучи „нема везе бензинец е бољи од парна локомотива“. Е па повеќето споредби кои ги правиме тука не се помалку будалести.

Ајде да се договориме што ќе споредуваме. Мотори со иста цена? Мотори со иста коњажа? Мотори со подеднакви трошоци на одржување? Мотори со подеднаква потрошувачка на пари за гориво?

Мораме за нешто да се фатиме (а тоа да не биде нешто ефемерно како кубикажа) за да имаат смисла споредбите.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1598 на: 27 Јули 2012, 10:05:32 am »
@Smichka: 2.4 JTD, со 169 КС?

Си ги прегледуваш постовите пред да ги посташ, или битно е да се поста само?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1599 на: 27 Јули 2012, 10:07:48 am »
http://www.youtube.com/watch?v=HxpxM1WVaUg&feature=related

чим сте запнале еве нешто интересно што имам возено баш вака,136коња + чип
1.4 тси ќе остане даааалеку позади

Џабе турбо има колава, ја вози од 3000 до 4500 вртежи, пред крај на бустот...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1600 на: 27 Јули 2012, 10:12:24 am »
@Smichka: 2.4 JTD, со 169 КС?

Си ги прегледуваш постовите пред да ги посташ, или битно е да се поста само?

точно доколку е чипувана

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1601 на: 27 Јули 2012, 10:13:39 am »
http://www.youtube.com/watch?v=HxpxM1WVaUg&feature=related

чим сте запнале еве нешто интересно што имам возено баш вака,136коња + чип
1.4 тси ќе остане даааалеку позади

Џабе турбо има колава, ја вози од 3000 до 4500 вртежи, пред крај на бустот...

Kaратистот му се смеел на цвеќарот: „каква ти е таа професија, со букетот ли ќе се одбраниш ако те нападне некој“

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1602 на: 27 Јули 2012, 10:16:03 am »

чим сте запнале еве нешто интересно што имам возено баш вака,136коња + чип
1.4 тси ќе остане даааалеку позади

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Признавам. Ќе остане далеку позади 2.4ЈТД + чип


;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1603 на: 27 Јули 2012, 10:23:40 am »
@Smichka: 2.4 JTD, со 169 КС?

Си ги прегледуваш постовите пред да ги посташ, или битно е да се поста само?

точно доколку е чипувана

Мхм...

Кога веќе праиме нелогични споредби, имам возено еден турбо-бензинец, што прави атомска прашина од еден турбо-дизел што го иам возено...
Првиот е 6.0 W12 со некои 610 КС, вториот е 1.4 TDI со 70 КС...

Двата се турбаши бе шо има врска...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1604 на: 27 Јули 2012, 10:27:14 am »
Добро ај доста беше, очи ме болат од темава.
Тоа што ТД дава иста сила како ТБ со половина од потребното гориво и одржување/километража на возилото е многу поважно од повисоката набавна цена и кеифот што го прави звукот на ТБ. Кога веќе се постигна технологија Комон реил турбодизел да се стави дури и во Смарт тогаш користењето на бензин мотори во возила за секојдневна масовна употреба нема смисла.
На форуми секогаш имало и ќе има серење ама тоа е неразделен дел од комуникацијата меѓу луѓето од зад тастатура. И НЕ! Не купив Спарк ради тоа што атмосферец бензинец со 50кс е најдобар во свет туку зошто немав пари за Зафира, Корола Версо, Форд Галакси и слично.... секако зборувам за Турбодизел