Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923939 пати)

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1560 на: 26 Јули 2012, 17:22:53 pm »
А јас ако подобро размислам дизелот има повеќе ЊМ поради тоа што клипњачата е подолга и радилицата има поголем радиус. Односно клипот изминува повеќе пат при еден циклус односно сето тоа е потребно за да се постигне повисоката компресија. Ако замаецот е поголем тогаш предноста што се добива кога поголемиот замаец се врти се губи во тоа што треба повеќе енергија кога треба замаецот да почне да се врти или да забрза со вртење.
ДА, тоа е и целта на замаецот. Енергијата што ја акумулира при експанзија ја оддава при компресија.
И се димензионира по инерцијален момент, а не по маса или големина.
Инерцијалниот момент е промена на забрзувањето - а нели веќе рековме дека тој е за да ја пегла промената во забрзувањето на моторот на ниски вртежи.
Контра ефект од замаецот е тром одзив на промената на вртежи при притискање на гаста кај дизелите. Затоа кај спортските автомобили замаецот е со многу мал инерцијален момент, бидејки на трка ретко се стои на семафор или пешачки, а од друга страна потребен е екстремен (дури и нервозен) одзив на гаста.
Кој слушнал формула 1 во лер, знае за што зборувам - работи како расипан вартбург :)
« Последно менување: 26 Јули 2012, 17:42:21 pm ZokiPet »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1561 на: 26 Јули 2012, 18:56:23 pm »
V8 на плинче само... Ништо друго. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1562 на: 26 Јули 2012, 19:51:37 pm »
Специјално за Дени:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1563 на: 26 Јули 2012, 22:30:47 pm »
Зошто ТБ е луксуз? За слични перформанси плаќаш помалку.

мислам на вистински ТБ со преку 200-300 коња
а ова 1.4 е косилица со турбо ништо посебно

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1564 на: 26 Јули 2012, 22:43:42 pm »
Ме мрзи да пишувам, почнав малце (по азбучен ред и тоа само почетните модели...), еве помладите нека дополнат :)
Значи нема ништо да коментирам, фактите (како некој милува да каже) говорат све!



...

Крајната брзина (несакајќи) ја изоставив, еве ќе кажам дека секогаш кај сите модели оди во прилог на бензинците.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1565 на: 26 Јули 2012, 23:23:11 pm »
Бората влече многу, импресии до небо, ама краток здиф има, одека кај ауди А4 т бензинец чипуван тоа повеќе и поолго се осеќа, проследено со подобар звук.

[/quote]

 ??? ;D ;D ;D a be roki pa ne e ova atmosferec pa da vlece zvuk od 1500 do 7 000, da rika, kratok zdiv ima zasto brzo gi kreva obrtaite  ;D ;D ;D zasto e turbo  ;D ;D ;D dok trepnes od 1600 ide na 4500 i samo letas so turboto niz brzinite do 6-ta  ;D ;D ;D, tigrata koga ja vozam ima kef radi zvukot, no takva kola nikogas ne bi vozel poveke od 2-3 dena vo nedelata, ke treba tamponi za usi da nosam, a ne daj boze pa na odmor da idam,  ;) vozis atmosferec do 4-5000 i od 5-9000 kicmata ja baras u gepeg a da ne zborime za poseti na benzinska, znaci treba da kazeme deka i tigrata nema zdiv zasto od 5-9000 rpm kreva dur trepnes  ;D ;D ;D pozz

@djidji aj da ne se lazeme, na site ovie potrosuvacki praveni vo kontrolirana sredina na nekoja standard teperatura na kruzna
staza nema vrska, i sea da zemes kola pisuva trosi 8l benzin a vsusnost e 10 vo grad pod nasi uslovi i nacin na vozenje taka da na ovaa potrosnja dodajte si + 1.5 2l benzin i 1 litar nafta ;)

baska site se lupate u gradi za benzin a vozite plin(osven kuore i uste nekoj)  ;D, znaci ne e ni se vo bezinot, da napravat asalen sistem na plin so turbo mozebi ke bide nekade na isto nivo so dizelot, so toa sto ke mora da se pravi modifikacija na voziloto,da se preprava i investira nad 1000 evra za da se instalira, a za tie pari veke dizel zimas pali i vozi, za rasipuvanje sekoja kola se rasipuva i zavisi sto i od kade stavas delovi zatoa i ne e tolku relevantno turbo i za benzin i za dizel e skapo ;)
« Последно менување: 26 Јули 2012, 23:36:15 pm NUME »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1566 на: 26 Јули 2012, 23:27:32 pm »
Зошто ТБ е луксуз? За слични перформанси плаќаш помалку.

мислам на вистински ТБ со преку 200-300 коња
а ова 1.4 е косилица со турбо ништо посебно

види зборење напамет..... па 1.4 т е подобро од 2.0 атмо. А 2.0 атмо е сосем солидно

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1567 на: 26 Јули 2012, 23:36:27 pm »
^ Ич нечини 2.0 атм, немој некој да ве излажал да земете.  :D


Btw, мене не би ми сметала "галамава" секој ден да ја слушам..


Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1568 на: 27 Јули 2012, 00:05:44 am »
Некако поубав звокот од внатре во колата ...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1569 на: 27 Јули 2012, 00:08:42 am »
Да се надоврзам на Игор


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1570 на: 27 Јули 2012, 00:22:48 am »
Цитат

@djidji aj da ne se lazeme, na site ovie potrosuvacki praveni vo kontrolirana sredina na nekoja standard teperatura na kruzna
staza nema vrska, i sea da zemes kola pisuva trosi 8l benzin a vsusnost e 10 vo grad pod nasi uslovi i nacin na vozenje taka da na ovaa potrosnja dodajte si + 1.5 2l benzin i 1 litar nafta ;)

baska site se lupate u gradi za benzin a vozite plin(osven kuore i uste nekoj)  ;D, znaci ne e ni se vo bezinot, da napravat asalen sistem na plin so turbo mozebi ke bide nekade na isto nivo so dizelot, so toa sto ke mora da se pravi modifikacija na voziloto,da se preprava i investira nad 1000 evra za da se instalira, a za tie pari veke dizel zimas pali i vozi, za rasipuvanje sekoja kola se rasipuva i zavisi sto i od kade stavas delovi zatoa i ne e tolku relevantno turbo i za benzin i za dizel e skapo ;)

Роки бе, ја ништо не реков :) Пуштив само споредба, нели?
Потрошувачката и да е така како што викаш - така е и за едните и за другите. btw знаеш дека и ја не возам, па ниту кувам на плин ;)

Edit:

У врска Ауди А4т што спомна, еве и за него една од паралелите:

Audi A4 2.0 TFSI Multitronic 211KS, 350/1500 Nm, 6.9 s 0-100 km/h, 240 max speed, 6 l/100 prosek
Audi A4 2.0 TDI 177KS, 380/1750 Nm, 8.2 s 0-100 km/h, 230 max speed, 4.6 l/100 prosek  

или

1.8TFSI     170ks     320/1400     8.1s     230km/h      5.7 l/100
2.0TDI       143ks     320/1750     9.2s     216km/h      4.5 l/100
« Последно менување: 27 Јули 2012, 00:40:50 am djidji »

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1571 на: 27 Јули 2012, 00:50:11 am »
poentata mi e deka tie brojki se nerelevantni de  ;D  ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1572 на: 27 Јули 2012, 00:51:38 am »
@mmm121

1.4Т е подобро од 2.0 атмо?
еве ти дадоа дечките пример колку е подобро
тоа се сепак 1400цц со мала турбина како што реков ништо посебно

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1573 на: 27 Јули 2012, 00:53:12 am »
Специјално за Cuore:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1574 на: 27 Јули 2012, 00:57:56 am »
@Smichka: Си возел некогаш 1.4 турбо-бензинец за да осетиш дали и колку е „ништо посебно“?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.