Бората влече многу, импресии до небо,
ама краток здиф има, одека кај ауди А4 т бензинец чипуван тоа повеќе и поолго се осеќа, проследено со подобар звук.
[/quote]
a be roki pa ne e ova atmosferec pa da vlece zvuk od 1500 do 7 000, da rika, kratok zdiv ima zasto brzo gi kreva obrtaite
zasto e turbo
dok trepnes od 1600 ide na 4500 i samo letas so turboto niz brzinite do 6-ta
, tigrata koga ja vozam ima kef radi zvukot, no takva kola nikogas ne bi vozel poveke od 2-3 dena vo nedelata, ke treba tamponi za usi da nosam, a ne daj boze pa na odmor da idam,
vozis atmosferec do 4-5000 i od 5-9000 kicmata ja baras u gepeg a da ne zborime za poseti na benzinska, znaci treba da kazeme deka i tigrata nema zdiv zasto od 5-9000 rpm kreva dur trepnes
pozz
@djidji aj da ne se lazeme, na site ovie potrosuvacki praveni vo kontrolirana sredina na nekoja standard teperatura na kruzna
staza nema vrska, i sea da zemes kola pisuva trosi 8l benzin a vsusnost e 10 vo grad pod nasi uslovi i nacin na vozenje taka da na ovaa potrosnja dodajte si + 1.5 2l benzin i 1 litar nafta
baska site se lupate u gradi za benzin a vozite plin(osven kuore i uste nekoj)
, znaci ne e ni se vo bezinot, da napravat asalen sistem na plin so turbo mozebi ke bide nekade na isto nivo so dizelot, so toa sto ke mora da se pravi modifikacija na voziloto,da se preprava i investira nad 1000 evra za da se instalira, a za tie pari veke dizel zimas pali i vozi, za rasipuvanje sekoja kola se rasipuva i zavisi sto i od kade stavas delovi zatoa i ne e tolku relevantno turbo i za benzin i za dizel e skapo