Не се согласувам за се. „Атмосферски дизел“ не значи нужно „стар дизел“. Mojoт SDI ниту трошеше масло, ниту смрдеше, ниту чадеше, а потрошњата му беше шампионски ниска. А реалните секојдневни перформанси му беа за класа подобри од било кој бензинец со слично или повеќе коњи. Астрата на брат ми 1.4 атм 90 коња беше мртво пувало споредено со SDI-то и низ град и на аутопут. За да влече исто ко SDI-то мораше да се држи над 3000 рпм, а на тие вртежи беше и по бучен од SDI-то.
ХАХАХАХАХАХАХАА :d Морав да се изнасмеам
Да, се согласувам дека е смешно да се споредуваат различни мотори според кубикажа. :-))
ај да споредуваме двотактен бродски турбодизел од 10 литри со парна машина од 10 литри. хахахахахаа циркузи!
Чоек, ти очигледно имаш погрешно програмиран софтвер за возење бензинци. Друго објаснување - нема.
Ајде твојата СДИ спореди ја со кордоба 1.4, а не со астра, астрата е и потешка и конструирана другачие може бучела зошто имала дупнат ауспух (на пример?)
Ајде најди цени на Саксо 1.4i и Саксо 1.5д да видиме по цена на ново возило како стојат/еле, а после и по перформанси. Цена иста, перформанси светлосни години разлика.
Ајде да споредиме саксо 1.1 и саксо 1.5 д. Да видиме кое колку иде, како се однесува по кривини, и кое помалку бучи.
Ми кажуваш баби и жаби дека споредувам, а ти си прв кој споредуваш две различни возила ај од различен производител туку и од различна класа.