Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183421 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1620 на: 27 Јули 2012, 11:35:18 am »
Ако сакате може да направиме некоја споредба на дизел и бензин атмосверци :D

Moже. Еве да почнам: во секојдневната употреба атмосферски дизел од X коња е подобар од атмосферски бензинец од исто толку коња. Аргументите се истите кои до сега ги изнесов безброј пати.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1621 на: 27 Јули 2012, 11:38:00 am »
Еве ја да завршам, Бенизнец со Y кубикажа е светлосни години пред дизел со Y кубикажа. Без аргументи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1622 на: 27 Јули 2012, 11:38:30 am »
Ако сакате може да направиме некоја споредба на дизел и бензин атмосверци :D

Moже. Еве да почнам: атмосферски дизел од 65 коња е многу подобар од атмосферски бензинец од 65 коња. Аргументите се истите кои до сега ги изнесов безброј пати.
Не се исти аргументите кај атмосферците. Дизелот ни од далеку нема да победи во перформанси (забрзување). Влечењето би било исто. На темава колку сакаш сега можеме да муабетиме. Јас имав Пежо 205 1,8Д со 60кс и 206 1,1б со 60кс. Бензинецот има драстично подобри перформанси. 1,8д потрошувачка од 7л во град, 1,1б 7,5л во град, со ист режим на возење и истите релации. 1,1б од 2000 година 1,8д од 1998 година


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1623 на: 27 Јули 2012, 11:43:07 am »
Еве ја да завршам, Бенизнец со Y кубикажа е светлосни години пред дизел со Y кубикажа. Без аргументи.

баби и жаби

„ванкел од 1.3 литри е светлосни години од ото од 1.3 литри“ - ти има смисла ова тврдење?

никој не споредува вака мотори, освен љубители на бензинци на кои им недостасуваат подобри аргументи

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1624 на: 27 Јули 2012, 11:44:32 am »
Ама не заебавај сега и ти. Факт е дека кај атмосферци глупост е да купуваш дизел. Предностите што важеа кај турбодизелите тука се маргинални ама имаат многу повеќе фалинки. Да бидеме реални.
1. Чадеа многу
2. Трошеа многу
3. Брчеа многу
4. Трошеа масло
5. Не идеа
6. Скапи беа
7. Тешки беа
8. Бош пумпите рикаа
9. Смрдеа

Америте и европјаните глупави беа што не ги купуваа? Како иначле сега ќе имаше пораст од 30% во продажбата на дизели над бензинци? Јапонците не направија атмосферски дизел за возила. Почнаа кога испаднаа турбините за дизел.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1625 на: 27 Јули 2012, 11:48:42 am »
Еве ја да завршам, Бенизнец со Y кубикажа е светлосни години пред дизел со Y кубикажа. Без аргументи.

баби и жаби

„ванкел од 1.3 литри е светлосни години од ото од 1.3 литри“ - ти има смисла ова тврдење?

никој не споредува вака мотори, освен љубители на бензинци на кои им недостасуваат подобри аргументи

ХАХАХАХАХАХАХАА :d Морав да се изнасмеам :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1626 на: 27 Јули 2012, 11:51:34 am »
Ама не заебавај сега и ти. Факт е дека кај атмосферци глупост е да купуваш дизел. Предностите што важеа кај турбодизелите тука се маргинални ама имаат многу повеќе фалинки. Да бидеме реални.
1. Чадеа многу
2. Трошеа многу
3. Брчеа многу
4. Трошеа масло
5. Не идеа
6. Скапи беа
7. Тешки беа
8. Бош пумпите рикаа
9. Смрдеа

Америте и европјаните глупави беа што не ги купуваа? Како иначле сега ќе имаше пораст од 30% во продажбата на дизели над бензинци? Јапонците не направија атмосферски дизел за возила. Почнаа кога испаднаа турбините за дизел.

Не се согласувам за се. „Атмосферски дизел“ не значи нужно „стар дизел“. Mojoт SDI ниту трошеше масло, ниту смрдеше, ниту чадеше, а потрошњата му беше шампионски ниска. А реалните секојдневни перформанси му беа за класа подобри од било кој бензинец со слично или повеќе коњи. Астрата на брат ми 1.4 атм 90 коња беше мртво пувало споредено со SDI-то и низ град и на аутопут. За да влече исто ко SDI-то мораше да се држи над 3000 рпм, а на тие вртежи беше и по бучен од SDI-то.

ХАХАХАХАХАХАХАА :d Морав да се изнасмеам :D

Да, се согласувам дека е смешно да се споредуваат различни мотори според кубикажа. :-))

ај да споредуваме двотактен бродски турбодизел од 10 литри со парна машина од 10 литри. хахахахахаа циркузи!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1627 на: 27 Јули 2012, 11:57:35 am »
SDI е последниот дизел без турбо. Биди малце реален. SDI со 68кс сакаш да кажеш дека ема подобри перформанси од 1.4 бензин?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1628 на: 27 Јули 2012, 12:02:18 pm »
SDI е последниот дизел без турбо. Биди малце реален. SDI со 68кс сакаш да кажеш дека ема подобри перформанси од 1.4 бензин?

ДА, сакам БАШ ТОА да го кажам. Но, потенцирав дека зборувам за перформанси битни за секојдневно возење, не за драг рејсинг! Трката ќе ја победи бензинецот.

Тргни-застани, претицај го шлеперот, качи ја пуната кола на угорницава, држење константно темпо на автопат со остатокот од сообраќајот... СЕТО ТОА е подобро кај 1.9 SDI отколку кај 1.4 бензинецот во астрата. Не велам дека астрата не го може тоа, таман работа, него велам дека SDI-то ќе го изработи подобро, посигурно и порелаксирано.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1629 на: 27 Јули 2012, 12:03:53 pm »
1.9 > 1.4 зарем не?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1630 на: 27 Јули 2012, 12:04:53 pm »
1.9 > 1.4 зарем не?

да. ама не споредувам кубикажа бидејќи тоа е будалесто. споредувам коњажа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1631 на: 27 Јули 2012, 12:06:34 pm »

Не се согласувам за се. „Атмосферски дизел“ не значи нужно „стар дизел“. Mojoт SDI ниту трошеше масло, ниту смрдеше, ниту чадеше, а потрошњата му беше шампионски ниска. А реалните секојдневни перформанси му беа за класа подобри од било кој бензинец со слично или повеќе коњи. Астрата на брат ми 1.4 атм 90 коња беше мртво пувало споредено со SDI-то и низ град и на аутопут. За да влече исто ко SDI-то мораше да се држи над 3000 рпм, а на тие вртежи беше и по бучен од SDI-то.

ХАХАХАХАХАХАХАА :d Морав да се изнасмеам :D

Да, се согласувам дека е смешно да се споредуваат различни мотори според кубикажа. :-))

ај да споредуваме двотактен бродски турбодизел од 10 литри со парна машина од 10 литри. хахахахахаа циркузи!

Чоек, ти очигледно имаш погрешно програмиран софтвер за возење бензинци. Друго објаснување - нема.

Ајде твојата СДИ спореди ја со кордоба 1.4, а не со астра, астрата е и потешка и конструирана другачие може бучела зошто имала дупнат ауспух (на пример?)
Ајде најди цени на Саксо 1.4i и Саксо 1.5д да видиме по цена на ново возило како стојат/еле, а после и по перформанси. Цена иста, перформанси светлосни години разлика.
Ајде да споредиме саксо 1.1 и саксо 1.5 д. Да видиме кое колку иде, како се однесува по кривини, и кое помалку бучи.

Ми кажуваш баби и жаби дека споредувам, а ти си прв кој споредуваш две различни возила ај од различен производител туку и од различна класа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1632 на: 27 Јули 2012, 12:08:24 pm »
Аха... Па најискрено, не споредуваш ни коњажа. Споредбава е малце „рандом дизел мотор“ со „рандом бензински мотор“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1633 на: 27 Јули 2012, 12:11:37 pm »
Тргни-застани, претицај го шлеперот, качи ја пуната кола на угорницава, држење константно темпо на автопат со остатокот од сообраќајот... СЕТО ТОА е подобро кај 1.9 SDI отколку кај 1.4 бензинецот во астрата. Не велам дека астрата не го може тоа, таман работа, него велам дека SDI-то ќе го изработи подобро, посигурно и порелаксирано.
Да, во врска со тоа се слагам. Ти текнуе на муабетот со димензијата и масата на замаецот и должината на клипњачите? Си го прави своето ама има и лоши страни.

Некој спомна Саксо 1.5д и 1.1и. 1.1и е побрзо. Јас лично го возев Саксото 1.5д во трката против 1.1и и загубив иако првите 15-20 метра водев за пола кола. Ова беше во средношколските денови некаде 1999/2000. А исто така од Саксото 1.1и губеше и Пунто ТД60 (ама јес да и возачот беше некои 110 кила а на саксото некои 70-тина).

а ти си прв кој споредуваш две различни возила ај од различен производител туку и од различна класа.
Човекот имал искуство со такви возила де. Само знаеме дека не се споредливи тие две возила.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1634 на: 27 Јули 2012, 12:12:04 pm »
Чоек, ти очигледно имаш погрешно програмиран софтвер за возење бензинци. Друго објаснување - нема.

Има и друго можно објаснување: ти не си возел дизел ко шо треба, си го третирал ко бензинец на високи обртаи и само ти бучело, смрдело и не ти идело. Не велам дека ова е навистина случај, туку само ти давам пример за друго можно објаснување.

Ајде твојата СДИ спореди ја со кордоба 1.4, а не со астра, астрата е и потешка и конструирана другачие

Астрата дури и добра беше. Имав едно време калос, апла полесен од кордобата сди и пак со повеќе коњи од кордобата сди. Е дури тоа беше катастрофа. Не мртво пувало - мртво скапано пувало. За да повлече треба да го цедиш и цело маало да го разбудиш со - нели - прекрасниот звук на бензинец кој се турира.