Автор Тема: Automatic vs Manual transmission  (Прочитано 54180 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8783
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #30 на: 13 Јануари 2012, 09:56:54 am »
ДСГ е автоматски менувач со двоен куплунг. Нема лигавост при менувањето и прикачувањето на ламелите, како кај торк конверторот на обичен ауто мењач.
ДСГ е ѕверка, мислам дека и има помала потрошувачка од мануелен. Еднаш возев и се подмочав ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #31 на: 13 Јануари 2012, 10:02:32 am »
Malku americka poezija  ;D ;D...vo vrska so modernive inovacii povrzani so avtomobilizmot megu koi se novive fansi flepi pedal menjaci, Doppelkuplungsgetriebe DSG i slicno..



Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #32 на: 13 Јануари 2012, 10:32:40 am »
У сусштина, се` освен автоматски класичен со вискозни ламели (torque converter), е "мануелен" менувач.

Основната маана на класичните автоматски менувачи е што без разлика колку торк да даваш преку моторот, они пренесуваат на тркалата само оноклу за колку е торк конвертерот предвиден.


Воглавно сите компании ставија некоја роботика во мануелните менувачи секој производител со своја технологија.

VW го направи DSG (direct shift gearbox), кој има систем со две ламели и две осовини (на едната се 1, 3 и 5 а на другата се 2, 4 и 6 брзина), и истовремено се вклучени 2 брзини. Со изборот на која ламела е во моментот е во работа, таа брзина е вклучена, а автоматиката менува погорна брзина на другата ламела, па штом се постигнат соодветни услови, ја вклучува таа брзина. на пример, селектирани се втора и трета брзина, ти возиш во град, стигнуваш до 4000 обртаи во 2 брзина и автоматиката ги менува ламелите и ти возиш со трета, а во меѓувреме на другата осовина ја уклучува 4 брзина и таа е спремна, за пак кога ќе дојдеш до 4.000 обртаи, автоматиката да ги смени ламелите итн...

Selespeed кај фиат и алфа е класичен мануелен менувач со роботика за менување брзини (замисли го склопот за менување роботизиран со 2-3 хидро-серво мотори, кои менуваат и хидропумпа која ја одвојува ламелата по потреба). Доста едноставно и ефтино решение, кое праи доста ќејф - бидејќи има големи сличности со роботизираните менувачи во тркачките возила (ако возел некој алфа со ваков мењач, downshift-от со автоматско додавање гас е фантастично ложачки момент).

BMW, Mercedes и сл. имаат свои роботизирани, каде типтроник, каде Г6, Г7, каде мануматик итн...

Има и варијанта која се нарекува CVT (continuously variable transmission), која користи принцип на вариабилен дијаметар на преносот (конуси) во својот основен принцип на работа. Нормално, технолошки со многу поусовршени системи.
Овие менувачи овозможуваат моторите секогаш да работат во нивниот оптимален режим, и интересно е на пример ако е тоа 3000 вртежи во минута, кога моторот ќе ги постигне нив, колата може да продолжи да забрзува, а вртежите си стојат на 3000 :)

Овакви системи имаат сите на понуда, Ауди мултитроник, Фиат спидгиар, субару ленеартоник итн.

Ова се најчесто системите користени кај нормалните аута, може некој да надополни ако има, а повеќе за овие системи имаш на wikipedia :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #33 на: 13 Јануари 2012, 10:35:44 am »
Според мене, CVT e the Spawn of Satan... Во неколку наврати сум имал искуство со таков вид на менувач, и ич, ама ИЧ не ми направи мерак. Теоретски, би требало да е одлична работа, ама практично, го тера моторот да се дере цело време, без никаков конкретен исход. Затоа не го ни рачунам у трансмисии :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #34 на: 13 Јануари 2012, 10:36:25 am »
Според мене, CVT e the Spawn of Satan... Во неколку наврати сум имал искуство со таков вид на менувач, и ич, ама ИЧ не ми направи мерак. Теоретски, би требало да е одлична работа, ама практично, го тера моторот да се дере цело време, без никаков конкретен исход. Затоа не го ни рачунам у трансмисии :D
Хахахаха :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #35 на: 13 Јануари 2012, 10:36:51 am »
Овие менувачи овозможуваат моторите секогаш да работат во нивниот оптимален режим, и интересно е на пример ако е тоа 3000 вртежи во минута, кога моторот ќе ги постигне нив, колата може да продолжи да забрзува, а вртежите си стојат на 3000 :)
Токму ваков беше менувачот што го имаше во Ford Crown Victoria што имав можност да го повозам. Само кај него вртежите нормално стоеја на 2200

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #36 на: 13 Јануари 2012, 10:38:21 am »
Овие менувачи овозможуваат моторите секогаш да работат во нивниот оптимален режим, и интересно е на пример ако е тоа 3000 вртежи во минута, кога моторот ќе ги постигне нив, колата може да продолжи да забрзува, а вртежите си стојат на 3000 :)
Токму ваков беше менувачот што го имаше во Ford Crown Victoria што имав можност да го повозам. Само кај него вртежите нормално стоеја на 2200
Кажи му на велештрумф дали се дерел фордот без исход :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #37 на: 13 Јануари 2012, 10:41:33 am »
Овие менувачи овозможуваат моторите секогаш да работат во нивниот оптимален режим, и интересно е на пример ако е тоа 3000 вртежи во минута, кога моторот ќе ги постигне нив, колата може да продолжи да забрзува, а вртежите си стојат на 3000 :)
Токму ваков беше менувачот што го имаше во Ford Crown Victoria што имав можност да го повозам. Само кај него вртежите нормално стоеја на 2200
Кажи му на велештрумф дали се дерел фордот без исход :D :D
Се дереше и тоа многу. Само дали беше исходот добар или лош не можам да оценам, пошто се концентрирав да не скршам врат.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29061
    • CARclub.mk
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #38 на: 13 Јануари 2012, 11:45:27 am »
@Deni: Аудито беше одлично, али досадно за возење. Не би.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #39 на: 13 Јануари 2012, 12:12:25 pm »
Ја би модерен аутоамтик, полуатоматик DSG или како и да ги викате, од тие на Дени :)

Со еден Италијанец и таков мењач имав позитивно искуство, па и на фул аутоматик кога го возев.

Ова за секојдневна кола, спортка, полуспортска или сеедно.

За нешто за трки и само за мерак - мануел.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #40 на: 13 Јануари 2012, 21:31:15 pm »
@ TSI, ne vozime kamioni, avtobusi ili brodovi ovde so po 12-15 brzini pa da saltame.... Site vozime so po 5-6 brzini.

Cvt go koristi I lancer, no treba da investiras uste nekoi 2000, soleno e!.

Inace novite automatski menuvaci se mnogu precizni no treba da platis extra, zato si ostanuvam na manual. Ako kupuvam nekoja golema kola ili terenec, bi investiral I na automatik cvt, dsg ili 7g.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1818
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #41 на: 13 Јануари 2012, 23:26:54 pm »
Мислев дека многу сакам мануел, се додека не возев Ауди А3  Аутоматик (поима немам каков назив имаше мењачот), со Мерцедес Е 230 аутоматик многу километри свртев по Германијата, премногу практично и светлосни години ми е подобро и попрактично од мануел.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #42 на: 14 Јануари 2012, 00:02:24 am »
VW го направи DSG (direct shift gearbox), кој има систем со две ламели и две осовини (на едната се 1, 3 и 5 а на другата се 2, 4 и 6 брзина), и истовремено се вклучени 2 брзини. Со изборот на која ламела е во моментот е во работа, таа брзина е вклучена, а автоматиката менува погорна брзина на другата ламела, па штом се постигнат соодветни услови, ја вклучува таа брзина. на пример, селектирани се втора и трета брзина, ти возиш во град, стигнуваш до 4000 обртаи во 2 брзина и автоматиката ги менува ламелите и ти возиш со трета, а во меѓувреме на другата осовина ја уклучува 4 брзина и таа е спремна, за пак кога ќе дојдеш до 4.000 обртаи, автоматиката да ги смени ламелите итн...


kako da ne

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #43 на: 14 Јануари 2012, 00:56:04 am »
VW го направи DSG (direct shift gearbox), кој има систем со две ламели и две осовини (на едната се 1, 3 и 5 а на другата се 2, 4 и 6 брзина), и истовремено се вклучени 2 брзини. Со изборот на која ламела е во моментот е во работа, таа брзина е вклучена, а автоматиката менува погорна брзина на другата ламела, па штом се постигнат соодветни услови, ја вклучува таа брзина. на пример, селектирани се втора и трета брзина, ти возиш во град, стигнуваш до 4000 обртаи во 2 брзина и автоматиката ги менува ламелите и ти возиш со трета, а во меѓувреме на другата осовина ја уклучува 4 брзина и таа е спремна, за пак кога ќе дојдеш до 4.000 обртаи, автоматиката да ги смени ламелите итн...


kako da ne


А кој го направи? Според тебе најверојатно е Hyundai

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #44 на: 14 Јануари 2012, 01:21:19 am »
VW го направи DSG (direct shift gearbox), кој има систем со две ламели и две осовини (на едната се 1, 3 и 5 а на другата се 2, 4 и 6 брзина), и истовремено се вклучени 2 брзини. Со изборот на која ламела е во моментот е во работа, таа брзина е вклучена, а автоматиката менува погорна брзина на другата ламела, па штом се постигнат соодветни услови, ја вклучува таа брзина. на пример, селектирани се втора и трета брзина, ти возиш во град, стигнуваш до 4000 обртаи во 2 брзина и автоматиката ги менува ламелите и ти возиш со трета, а во меѓувреме на другата осовина ја уклучува 4 брзина и таа е спремна, за пак кога ќе дојдеш до 4.000 обртаи, автоматиката да ги смени ламелите итн...


kako da ne

Просветли ме.
Јас вака знам:

In simple terms, it is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit.[2][3][5] It was designed by BorgWarner,[4] and was initially licensed to the German automotive industry concern Volkswagen Group (which includes the Volkswagen Passenger Cars, Audi, SEAT, Škoda, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Porsche, and Volkswagen Commercial Vehicles automotive marques), with support by IAV GmbH

Ако знаеш другачие - те молам објасни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.