Сите се затрчавте како некој да ве праша каков сакате
Јас аутоматик немам возено.
Симо почна убаво со ситни детаљи, во границите на моето знаење класичен аутоматик мења скоро он кога сака, + типтроник имаш опција и на +/- да мењаш рачно, може понатаму да го дообјасните ДСГ и некој друг шо не го спомнав... имам сретнато поим секвенционален типтроник??? Се имам возено во Мерцедес Ц180 компресор, купе 2 врати, и колку шо знаеше газдата да објасни, на крајот на гас педалот имало некој прекидач кога ќе стапнеше цигла мењачот мењаше над 7000рпм - Формула
тогаш имав чувство НФС низ автокоманда со 200км/х возевме, исто имаше и типтроник опција...
Продолжете постручно кој може и знае или искусил...
Аутоматик + типтроник или слично понова технологија дефинитивно е мојот следен избор.