Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 164028 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1035 на: 29 Јуни 2022, 00:41:57 am »
Не не, не одам на непознато. Стариот мој е пријател со таа фамилија :) Он и инсистира за таму да го однесам Леонов.
Син му (Перо мислам дека се вика) се слагам дека е добар.
Добро ми е познато чекањето и премислувањето додека и се посвети внимание на колата, од што сум гледал хаха

Ќе видиме што ќе направиме и таму. Секако немам wow очекувања.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1036 на: 29 Јуни 2022, 01:14:59 am »
Па нели кај дизелите егр се затвора при забрзување?

Или од гареж не затворал убаво?

Не затвораше дефинитивно, понекогаш (ми се деси 4-5 пати) имав проблеми со забрзување во прва и втора брзина (колата убрзуваше како со пауза, даваш гас - снемува забрзување и се враќа).


Еден од главните симптоми на расипан ЕГР е „предомислување“ при забрзување или hesitation while accelerating на англиски. Баш како што правеше кај мене.

Си ги најдов мислењата од 2020-та година, пред да го променам стариот ЕГР!
Буквално истите симптоми:
- сецкање при забрзување (кој го снема после промената со нов ЕГР)
- limp mode
- трепкање на coil light сијаличка
Само што тогаш не се сеќавам дали варираа вртежите...

Се повеќе сум убеден дека ќе се средат срањава со гасење на ЕГР.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8585
  • Малерозен дрводарец
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1037 на: 29 Јуни 2022, 01:17:06 am »
А, Перо чиа сестра воде? - Значи, ја!

Златен, абе Митревски не ли ти е поблиску и поедноставно?
Не е дека сум бил кај нив, ама по впечатоци од форумов ми личи како најразумниот потег.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1038 на: 29 Јуни 2022, 06:35:35 am »
Ako iskucish egr gi reshavash posledicite, problemot zoshto nov egr ti zeza ne go reshavash. Dali dolgorocno posle neshto drugo ke izleze problem zdravje ke vidish

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1039 на: 29 Јуни 2022, 07:14:40 am »
@vlatko.klp
Мислењето ти го најдов во темата ЕГР вентил

Проблемот гледај да не е електричниот дел од егр-то. Така се заеба кај мене 2 пати. И многу важно треба да одиш да се репрограмираат параметри со рено дијагностика, иначе џабе пак ќе ти се појави ламбичето.

И ти исклучуваше ЕГР на времето?
Не, купив нов и ресетирани параметри.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1040 на: 29 Јуни 2022, 07:57:56 am »
Ako iskucish egr gi reshavash posledicite, problemot zoshto nov egr ti zeza ne go reshavash. Dali dolgorocno posle neshto drugo ke izleze problem zdravje ke vidish

Мислам дека за разлика од ДПФ каде животниот век/работната состојба зависи и од други фактори - расипан ЕГР е само заради самиот себе. Или лошо гориво :)
Долгорочно - требаше да го решам уште пред година и пол, уште тогаш се премислував повеќе пати, имам пишувано и на форумов.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1041 на: 29 Јуни 2022, 08:41:44 am »
Ako e taka, noviot trebashe 10 godini da ti istera.

Pod uslov Toa da e problemot.

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1806
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1042 на: 29 Јуни 2022, 08:54:49 am »
Колку што прочитав го нема видено дали е нов егр или стар при монтажата не присуствувал, па така да не ме чуди да е направена имаш нов да да оно некој стар исчистен само

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1043 на: 29 Јуни 2022, 09:22:42 am »
Ako e taka, noviot trebashe 10 godini da ti istera.

Pod uslov Toa da e problemot.

Не можеш да знаеш заради квалитетот на самиот заменски дел, заради квалитетот на горивото/какви издувни гасови одат во ЕГР...
Не дека го „правдам“ што се расипал, мене како засегнат ме нервира и чуди што еве се расипа после година и пол. Џабе фрлени 15.000 денари, исто како да сум плаќал месечно по 1000-ка  ;D
Може згрешив што уопште земав нов на кола стара 10 години. Исклучи го и мирна глава. Aма тогаш дека колава ми беше купена пред некој месец, па викам да не измислувам топла вода и да ја одржувам како „од фабрика“.

Ќе го изгасам деновиве, нема друго. Сабајле до Скопје 2 пати отиде во Limp mode.
Ќе гледам барем усисната клапна да остане активна (заради мазно гасење/да не тресе при гасење) и секако ДПФ-от. Сакам да ги прочитам вредностите од него денес или утре (колку има ash, колку има soot, кога последен пат правело регенерација).

Најдов интересно мислење од друга тема на форумов хах
Баба Ванѓа од CarClub

А нели може едноставно да се купи нов ЕГР?

Да, најмалку е 350 евра и СЕКАКО после одреден период ќе го снајде истото како што го снашол стариот. За одреден период мислам на година дена до две макс.
« Последно менување: 29 Јуни 2022, 09:30:21 am balanar »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1044 на: 29 Јуни 2022, 09:56:49 am »
Па нели кај дизелите егр се затвора при забрзување?

Или од гареж не затворал убаво?

Не затвораше дефинитивно, понекогаш (ми се деси 4-5 пати) имав проблеми со забрзување во прва и втора брзина (колата убрзуваше како со пауза, даваш гас - снемува забрзување и се враќа).


Еден од главните симптоми на расипан ЕГР е „предомислување“ при забрзување или hesitation while accelerating на англиски. Баш како што правеше кај мене.

Си ги најдов мислењата од 2020-та година, пред да го променам стариот ЕГР!
Буквално истите симптоми:
- сецкање при забрзување (кој го снема после промената со нов ЕГР)
- limp mode
- трепкање на coil light сијаличка
Само што тогаш не се сеќавам дали варираа вртежите...

Се повеќе сум убеден дека ќе се средат срањава со гасење на ЕГР.

Ова звучи на расипан МАФ. Можеш да пробаш со откачен да возиш да видиш дали ќе смени нешто иако не помага кај сите коли тоа.

https://mechanicbase.com/engine/mass-air-flow-sensor-symptoms-maf/#:~:text=The%20most%20common%20symptom%20of,smoke%20from%20the%20exhaust%20pipe.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1045 на: 29 Јуни 2022, 10:49:55 am »
Дали имаш приметено на колку вртежи и брзина влегува во лимп?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1046 на: 29 Јуни 2022, 10:56:41 am »
Дали имаш приметено на колку вртежи и брзина влегува во лимп?

Различно.
Може и низ град (над 40-50km/h во втора/трета брзина и над 2000 вртежи), може и над 130km/h (над 2000 вртежи во петта/шеста брзина).
Под исти услови правеше исто пред 2 години.

Еве и еден муабет од @osmica8 и @t0m1cA за колебање при напор, само што турбото не е проблем во случајов.

Не се сеќавам дали си ги проверил дишните патишта на колава?

Црева од турбо до интеркулер, интеркулер или до клапната?
Сензорот за додот на воздух - маф ?

Можи да имаш некоја дупка, па да ти прави вака.
Кога турбината почнува да прави притисок тогаш ти се случува тоа „колебање“.

Ќе му влегува во лимп ако има таму проблем.

Како што читав, ЕГР треба да се затвори при напор/брзини и вртежи. Се сомневам дека кај мене останува отворен, доаѓа премногу воздух во усисна и ги дава сите симптоми (сецкање, варирање на вртежите, misfire на дизните).

Цитат
The EGR valve is closed when the engine is starting up. During idle and at low speeds, only a small amount of power is required, and therefore only a small amount of oxygen, so the valve gradually opens – it can be up to 90% open at idle. However as more torque and power is required, for example during full acceleration, the EGR valve closes to ensure as much oxygen enters the cylinder. In short, it is open at low loads.

Цитат
When the engine is cruising, the EGR valve is supposed to open to allow the carbon dioxide in the exhaust to cool the combustion chamber. However, if the EGR valve jams open, exhaust fumes are being fed into the engine at all times. This can mean poor acceleration and rough running, because the excess exhaust fumes are depriving the engine of oxygen. Also, due to a lack of oxygen (which is needed to complete the combustion process), the engine sometimes starts to misfire, sometimes seriously (this misfiring may produce an unusual metallic rattle or knocking when the engine is under load).
« Последно менување: 29 Јуни 2022, 11:20:12 am balanar »

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7371
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1047 на: 29 Јуни 2022, 11:07:05 am »
Друже, да не ме сфатиш погрешно... ко за 2 години, бааѓички си ја испишал темава со проблеми-дефекти-замарање... ова ти троши енергија, здравје, живот. Продај што побрзо и спаси се.  Со лесно.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6368
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1048 на: 29 Јуни 2022, 11:09:52 am »
Брат купи си дијагностика и лајв ќе си ги видиш параметрите како се движат, како шо гледам не мораш ни да ја возиш колата, ова отстапување на вртежите ќе се види.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1049 на: 29 Јуни 2022, 11:13:11 am »
Друже, да не ме сфатиш погрешно... ко за 2 години, бааѓички си ја испишал темава со проблеми-дефекти-замарање... ова ти троши енергија, здравје, живот. Продај што побрзо и спаси се.  Со лесно.

E добро, отсега ќе пишувам само кога ќе се испере или кога ќе си купам крпа за бришење после перење.