Ako e taka, noviot trebashe 10 godini da ti istera.
Pod uslov Toa da e problemot.
Не можеш да знаеш заради квалитетот на самиот заменски дел, заради квалитетот на горивото/какви издувни гасови одат во ЕГР...
Не дека го „правдам“ што се расипал, мене како засегнат ме нервира и чуди што еве се расипа после година и пол. Џабе фрлени 15.000 денари, исто како да сум плаќал месечно по 1000-ка
Може згрешив што уопште земав нов на кола стара 10 години. Исклучи го и мирна глава. Aма тогаш дека колава ми беше купена пред некој месец, па викам да не измислувам топла вода и да ја одржувам како „од фабрика“.
Ќе го изгасам деновиве, нема друго. Сабајле до Скопје 2 пати отиде во Limp mode.
Ќе гледам барем усисната клапна да остане активна (заради мазно гасење/да не тресе при гасење) и секако ДПФ-от. Сакам да ги прочитам вредностите од него денес или утре (колку има ash, колку има soot, кога последен пат правело регенерација).
Најдов интересно мислење од друга тема на форумов хах
Баба Ванѓа од CarClub
А нели може едноставно да се купи нов ЕГР?
Да, најмалку е 350 евра и СЕКАКО после одреден период ќе го снајде истото како што го снашол стариот. За одреден период мислам на година дена до две макс.